Page 82 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 82

HABER




                         ÖDÜL TÖREN‹                                               Cengiz         Mehmet
                                                                                   K›l›ç          Durman
               23. Kalite Kongresi’nin ikinci günü gerçeklefl-
            tirilen 22. ‘Türkiye Mükemmellik Ödülleri sahip-
            lerini buldu. Türkiye Mükemmellik Ödülü’nün,
            yönetim kalitesi alan›nda Türkiye’nin en büyük
            ve itibarl› kalite etkinli¤i oldu¤unu belirten Kali-
            te Ödülü Yürütme Kurulu Baflkan› Prof.Dr. Meh-
            met Durman Türkiye Mükemmellik Ödülü’nün
            en önemli unsurlar›ndan birisinin, KalDer’in tüm
            ödül süreçlerini, Avrupa’da EFQM taraf›ndan yü-
            rütülen Kalite Ödülleri ile ayn› kapsam ve içerik-  Hamdi
            te sürdürmesi oldu¤unu belirtti. Mehmet Dur-        Do¤an
            man, “Türkiye Mükemmellik Ödülü sürecine, 22
            y›l içerisinde 263 kurulufl baflvurmufl ve 47 Tür-   Bu y›l 6 kurulufl “finalist” olma baflar›s›n› gös-
            kiye Mükemmellik Ödülü, 28 Türkiye Mükem-       terdi. Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü’nü KO-
            mellik Büyük Ödülü, 6 Türkiye Mükemmellikte     B‹ kategorisinde “Method Research Company”
            Süreklilik Ödülü olmak üzere toplam 81 ödül ve-  kazand›.
            rilmifltir” dedi.                                  Türkiye Mükemmellik Ödülleri’ni ise Anadolu
               Türkiye Mükemmellik Ödülü’ne bu y›l toplam 7  Üniversitesi Mühendislik Fakültesi,  Coca Cola
            kurum ve kurulufl baflvurdu. Kurumlar›n üçü “‹fl-  ‹çecek Bursa Fabrikas›, Damla Do¤al Kaynak Su-
            letmeler” kategorisinde, dördü ise “Kamu Yöne-  yu, Ege Bölgesi Sanayi Odas› ve ‹ETT ‹flletmeleri
            timi ve Kamu Hizmetleri” kategorisinde yerald›.  Genel Müdürlü¤ü kazand›.


           nin ise be¤endikleri koleksiyonun yaln›z kendileri  flunlar› anlatt›: “Bölgesel marka olmak ana hede-
           için üretilmesini istediklerini kaydetti. Bu baflar›da  fimizdir. Ancak öncelik ulusal bazda marka olufl-
           güçlü Ar-Ge Merkezi ile yönetimin dünyadaki ge-  turmakt›r. Türkiye’de mobilyada ciddi pazar pay›na
           liflmeleri yak›ndan takip eden öngörülü yaklafl›m›-  sahibiz. Da¤›t›m kanallar›n› geniflleterek marka-
           n›n büyük rolü bulundu¤unu anlatan Konuko¤lu     laflma çal›flmalar›na a¤›rl›k veriyoruz. Markalafl-
           “Baflar› tesadüf de¤ildir. ‹fline içerik ve yönetim  man›n altyap›s› toplam kaliteden geçiyor. Baflar›
           anlam›nda hakim olanlar ile odaklananlar baflar›-  emektir ve al›n teridir. Ayr›ca baflar›da odaklan-
           ya daha yak›nd›r” de¤erlendirmesini yapt›. Marka-  man›n da ayr› bir art›s› var. Bilmedi¤iniz sektöre
           laflma üzerine konuflurken ‘‹flin Hilesi Dürüstlük-  girerek sermayeyi bölmemek gerekiyor.”
           tür’ ilkesini anlatan Konuko¤lu flöyle dedi: “Marka-  Boydak, illa son tüketiciye ulaflacak nitelikte
           laflman›n olmazsa olmazlar›n›n bafl›nda dürüstlük  üretim yapanlar›n markalaflma baflar›s› göstere-
           gelir. Dürüst olan, güvenirli¤ini kabul ettiren, üret-  ce¤ine inanmad›¤›n›, ara kademe üreticilerin, KO-
           ti¤i mal›n arkas›nda duran, müflterisine de¤er ve-  B‹’lerin de alan›nda marka olaca¤›n› bilmesi ge-
           ren, iflinin bafl›nda bulunan ve kaliteyi benimse-  rekti¤ini kaydetti.
           yenler, markalaflma yolunda en güçlü ad›m› at-      Konuflmalar›n ard›ndan KalDer Yönetim Kurulu
           m›fllard›r. Markan›n kal›c› olmas›, markalaflmak-  Baflkan› Hamdi Do¤an, SANKO Holding Onursal
           tan daha önemlidir.”                             Baflkan› Abdulkadir Konuko¤lu, Boydak Holding
                                    l Boydak Holding Yö-    Yönetim Kurulu Baflkan Vekili Mustafa Boydak ve
                                   netim Kurulu Baflkan      Moderatör Vahap Munayar’a plaket takdim etti.
                                   Vekili Mustafa Boydak,
                                   baflar›y› ekibin getirdi-
                                   ¤ini ve ifli iyi yapma gay-
                                   retinin müflteri taraf›n-
                                   dan alg›land›¤›n› söyle-
                                   di. Markalaflma veya
                                   baflar›ya k›sa vadeli de-
                                   ¤il uzun süreli bakmak
                                   gerekti¤inin alt›n› çizen
                Mustafa Boydak     Boydak, bölgesel mar-
                                   kalar yaratman›n öne-
                                   mine de¤indi. Kayseri
           merkezli bir marka olmalar›n›n önemli oldu¤unu
           ve Türkiye’nin birçok flehrinde bu flekilde baflar›  KobiEfor’un iletiflim sponsoru oldu¤u organizasyon bu y›l
                                                               ‘Mükemmelli¤i Yaflamak’ ana temas›yla ifl dünyas›n›
           hikayeleri yarat›lmas› gerekti¤ini kaydetti. Boydak,  bulufltururken 4 özel ve 16 paralel oturuma sahne oldu.
            82 KobiEfor Aral›k 2014
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87