Page 81 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 81
zin ihtiyac› neyse biz onu yap›yoruz ve bu flekilde flefi gibi, ekibini yönetirken merkezde olmas› ge-
büyümemizi sürdürülebilir hale getirmeye çal›fl›- rekti¤ini, bu süreçte onlarla uyum içerisinde çal›-
yoruz. Müflterilerimizi özel hissettirmeye çal›fl›yo- flarak ve onlara f›rsat vererek yenilikleri, kaliteli
ruz. Bu da bizi tavsiye etmelerini sa¤l›yor.” hizmeti ve ürünü oluflturabilmelerinin önünü aça-
l Tuba Toptan Yavuz, THY’nin ciddi anlamda bü- ca¤›n› kaydetti.
yüme geçmifli oldu¤unu ve bu süreçte önemli tec- Her liderin farkl› yönetim flekilleri oldu¤unu di-
rübe kazand›klar›n› aktard›. Yavuz flunlar› söyledi: le getiren Talgam, önemli olan ekipteki çal›flanla-
“Biz kendimize d›flar›dan bakt›¤›m›z için daha re- r›n bir ifli yürütürken o ifle yorum katabilmelerine
kabetçi ve daha h›rsl›y›z. 108 ülkeye hizmet ve 219 imkan veren ve onlara güvenen liderler ile çal›fl-
flehre uçuyoruz. Sadece Türk olmak ve Türkiye’de malar›n›n önemine de¤indi. Son olarak kontrol
bulunmakla beklentileri karfl›layamazs›n›z. Son merkezli davranarak insan› yönetmeye odakl› de-
zamanlarda karfl›m›zdaki müflteriyi dinleme meto- ¤il, ifl süreçlerini ekibi de ifle dahil ederek yöneten
du gelifltirdik. fiirketimizin en büyük özelli¤i ener- liderlerin, kaliteyi ve mükemmeli yaflayabilecekle-
jik ve çevik olmas›d›r. THY bulundu¤u ülkedeki rinin ve yaflatabileceklerinin alt›n› çizdi.
kültür ve beklentiye göre hizmet götürüyor. En
mükemmeliz diyemeyiz ama her zaman daha yu- “Dünya Çap›nda Türk Markalar›
kar›ya do¤ru hedef koyuyoruz.” Yaratmak”
l Timuçin Güler, Opet’in gündeminde müflteriyi
tan›mak oldu¤unu ve bunun için müflteri kartlar›
yapt›klar›n› söyledi.
II. GÜN
“Dünya Çap›nda Türk Markalar› Yaratmak” Özel
Oturumu’na Hürriyet Gazetesi Köfle Yazar› Vahap
Munyar baflkanl›k etti. Oturum’a; Boydak Holding
Yönetim Kurulu Baflkan Vekili Mustafa Boydak ve
“Bir Orkestra fiefi Gibi Yönetmek” Sanko Holding Onursal Baflkan› Abdülkadir Konu-
KalDer’in ikinci günü ko¤lu kat›larak baflar› hikayelerini anlatt›.
Özel Oturumu Yönetim l Abdülkadir Konu-
Dan›flman› ve Orkestra ko¤lu, denimde (kot ku-
fiefi Itay Talgam’›n su- mafl›) dünya markas›
numuyla aç›ld›. Itay Tal- haline geldiklerini belir-
gam, kurumlara liderlik terek, “Y›ll›k 250 milyon
eden kiflilerin yönetim metre denim üretim ka-
süreçlerini do¤ru yöne- pasitesine sahip olan ‹S-
tebilmeleri için adeta KO tesislerimiz, dünya-
bir orkestra flefi gibi yö- daki en büyük kapasite-
netmeleri gerekti¤ini lerden birisi haline gel-
Itay Talgam ifade etti. Bu kapsamda, mekle kalmay›p, üreti-
yönetim süreçlerinde Abdülkadir Konuko¤lu mindeki kalite ve moda
stratejik davranabilme- boyutu ile de farkl›l›¤›n›
nin ve verimli olabilmenin tüyolar›n› konuklarla göstermektedir” diye
paylaflt›. konufltu. Dünyan›n en büyük kot markalar›n›n, ‹S-
Itay Talgam, dünyaca ünlü orkestra fleflerinden KO’nun koleksiyonunu görmeden kendi koleksiyo-
örnek vererek sundu¤u video çekimleriyle izleyici- nunu haz›rlamamas›n›n, kalite ve modada gelinen
lere yönetim modellerine dair karfl›laflt›rmal› ör- nokta aç›s›ndan önemli bir fikir verdi¤ine dikkati
nekler verdi. Bir ekip liderinin adeta bir orkestra çeken Konuko¤lu, baz› kot konfeksiyon üreticileri-
Aral›k 2014 KobiEfor 81