Page 81 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 81

zin ihtiyac› neyse biz onu yap›yoruz ve bu flekilde  flefi gibi, ekibini yönetirken merkezde olmas› ge-
           büyümemizi sürdürülebilir hale getirmeye çal›fl›-  rekti¤ini, bu süreçte onlarla uyum içerisinde çal›-
           yoruz. Müflterilerimizi özel hissettirmeye çal›fl›yo-  flarak ve onlara f›rsat vererek yenilikleri, kaliteli
           ruz. Bu da bizi tavsiye etmelerini sa¤l›yor.”    hizmeti ve ürünü oluflturabilmelerinin önünü aça-
              l Tuba Toptan Yavuz, THY’nin ciddi anlamda bü-  ca¤›n› kaydetti.
           yüme geçmifli oldu¤unu ve bu süreçte önemli tec-    Her liderin farkl› yönetim flekilleri oldu¤unu di-
           rübe kazand›klar›n› aktard›. Yavuz flunlar› söyledi:  le getiren Talgam, önemli olan ekipteki çal›flanla-
           “Biz kendimize d›flar›dan bakt›¤›m›z için daha re-  r›n bir ifli yürütürken o ifle yorum katabilmelerine
           kabetçi ve daha h›rsl›y›z. 108 ülkeye hizmet ve 219  imkan veren ve onlara güvenen liderler ile çal›fl-
           flehre uçuyoruz. Sadece Türk olmak ve Türkiye’de  malar›n›n önemine de¤indi. Son olarak kontrol
           bulunmakla beklentileri karfl›layamazs›n›z. Son   merkezli davranarak insan› yönetmeye odakl› de-
           zamanlarda karfl›m›zdaki müflteriyi dinleme meto-  ¤il, ifl süreçlerini ekibi de ifle dahil ederek yöneten
           du gelifltirdik. fiirketimizin en büyük özelli¤i ener-  liderlerin, kaliteyi ve mükemmeli yaflayabilecekle-
           jik ve çevik olmas›d›r. THY bulundu¤u ülkedeki   rinin ve yaflatabileceklerinin alt›n› çizdi.
           kültür ve beklentiye göre hizmet götürüyor. En
           mükemmeliz diyemeyiz ama her zaman daha yu-        “Dünya Çap›nda Türk Markalar›
           kar›ya do¤ru hedef koyuyoruz.”                     Yaratmak”
              l Timuçin Güler, Opet’in gündeminde müflteriyi
           tan›mak oldu¤unu ve bunun için müflteri kartlar›
           yapt›klar›n› söyledi.

                            II. GÜN















                                                              “Dünya Çap›nda Türk Markalar› Yaratmak” Özel
                                                            Oturumu’na Hürriyet Gazetesi Köfle Yazar› Vahap
                                                            Munyar baflkanl›k etti. Oturum’a; Boydak Holding
                                                            Yönetim Kurulu Baflkan Vekili Mustafa Boydak ve
              “Bir Orkestra fiefi Gibi Yönetmek”             Sanko Holding Onursal Baflkan› Abdülkadir Konu-
                                     KalDer’in ikinci günü  ko¤lu kat›larak baflar› hikayelerini anlatt›.
                                  Özel Oturumu Yönetim                               l Abdülkadir Konu-
                                  Dan›flman› ve Orkestra                            ko¤lu, denimde (kot ku-
                                  fiefi Itay Talgam’›n su-                          mafl›) dünya markas›
                                  numuyla aç›ld›. Itay Tal-                        haline geldiklerini belir-
                                  gam, kurumlara liderlik                          terek, “Y›ll›k 250 milyon
                                  eden kiflilerin yönetim                           metre denim üretim ka-
                                  süreçlerini do¤ru yöne-                          pasitesine sahip olan ‹S-
                                  tebilmeleri için adeta                           KO tesislerimiz, dünya-
                                  bir orkestra flefi gibi yö-                       daki en büyük kapasite-
                                  netmeleri gerekti¤ini                            lerden birisi haline gel-
                 Itay Talgam      ifade etti. Bu kapsamda,                         mekle kalmay›p, üreti-
                                  yönetim süreçlerinde        Abdülkadir Konuko¤lu  mindeki kalite ve moda
                                  stratejik davranabilme-                          boyutu ile de farkl›l›¤›n›
           nin ve verimli olabilmenin tüyolar›n› konuklarla                        göstermektedir”   diye
           paylaflt›.                                        konufltu. Dünyan›n en büyük kot markalar›n›n, ‹S-
              Itay Talgam, dünyaca ünlü orkestra fleflerinden  KO’nun koleksiyonunu görmeden kendi koleksiyo-
           örnek vererek sundu¤u video çekimleriyle izleyici-  nunu haz›rlamamas›n›n, kalite ve modada gelinen
           lere yönetim modellerine dair karfl›laflt›rmal› ör-  nokta aç›s›ndan önemli bir fikir verdi¤ine dikkati
           nekler verdi. Bir ekip liderinin adeta bir orkestra  çeken Konuko¤lu, baz› kot konfeksiyon üreticileri-
                                                                                       Aral›k 2014 KobiEfor 81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86