Page 83 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 83

‹flletmelerin A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlar› için tek adres:


                           Avansas.com







                                                                 Ofis malzemeleri pazar›nda
                                                                 Türkiye’nin en genifl yat›r›ml› ve
                                                                 organize flirketi olan
                                                                 Avansas.com, iflletmelerin
                                                                 ihtiyac›n› A’dan Z’ye karfl›layarak
                                                                 fark›ndal›k yarat›yor. 2015 y›l›nda
                                                                 pazar paylar›n› ve cirolar›n›
                                                                 art›rmay› amaçlayan
                                                                 Avansas.com, uzun vadede pazar
                                                                 pay›n› yüzde 35'e, cirosunu ise
                               Sedat Anak                        1 milyar TL'ye yükseltmek istiyor.

          B       üyük ve KOB‹ ölçe¤inde kurumlar›n ihtiyaç  depo ve lojistik operasyonlar›m›z› genel merkez ofisi-
                  duydu¤u ofis malzemelerini sto¤unda bulun-
                                                            mizde konumland›rd›k. Bu da müflterilerimize daha
                  duran Avansas.com, 2009’da Merter’de küçük
                                                            h›zl› ve do¤ru bilgi vererek olas› ihtiyaçlar› daha h›zl›
                  bir depoda, 18 çal›flan ve 300 ürün çeflidiyle
                  kuruldu. Hizmet kalitesi ve bu kaliteye paralel  flekilde çözmemize olanak tan›yor.”
                                                              Stoksuz ürün bulundurmuyor
           büyüme h›z›yla 2014 y›l›nda 160’›n üzerinde çal›flan›, 5  Avansas.com için KOB‹’ler ifl modelinin kalbini
           bin 500’e yak›n stoklu ürün çeflidi ve 40 binin üzerinde  oluflturuyor. Sedat Anak, iflletmelerin tüm ofis tüketi-
           müflteri say›s› ile Türkiye’nin lider online ofis marketi  mi ihtiyaçlar›n› tek bir elden, tek bir fatura ile en k›sa
           olarak operasyonlar›na devam eden Avansas.com, ofis  sürede eksiksiz olarak almalar›n› sa¤lad›klar›n› belir-
           k›rtasiye malzemeleri, ka¤›t ürünleri, kartufl-toner, te-  terek, “Stoklu çal›flma prensibimiz sayesinde KOB‹’ler
           mizlik, g›da-mutfak, ofis cihazlar›, teknoloji, mobilya ve  dahil tüm iflletmelerin depolama alanlar›ndan tasarruf
           dekorasyon gibi 8 ana kategoride müflterilerine hizmet  etmelerini sa¤l›yoruz. Kendi araçlar›m›z ile ‹stanbul
           sunuyor. Avansas Pazarlama Direktörü Sedat Anak,  içine 1 ifl gününde, ‹stanbul d›fl›na ise anlaflmal› kargo-
           ofis malzemeleri pazar›nda Türkiye’nin en genifl yat›-  lar ile ertesi ifl günü kargo gönderimi yaparak iflletme-
           r›ml› ve organize flirketi olduklar›n›n alt›n› çizerek, “3  lerin yak›ttan ve zamandan tasarruf etmesine, böylece
           ila 4 milyar TL aras› oldu¤u tahmin edilen Türkiye ofis  maliyetlerini gözle görülür bir flekilde düflürmelerine
           malzemeleri pazar›nda k›sa sürede lider konuma yük-  yard›mc› oluyoruz” aç›klamas›n› yap›yor. Anak, flirket-
           seldik” diyor.                                   lere özel hizmet veren sat›fl temsilcileri ve özel tasar-
              2015 y›l›nda da pazar paylar›n› ve cirolar›n› art›rma-  lanm›fl online al›flverifl paneli sayesinde tüm al›flverifl
           y› amaçlad›klar›n› kaydeden Anak, uzun vadede hedef-  süreçlerini mümkün oldu¤unca h›zland›rarak basit-
           lerini ise flöyle aç›kl›yor: “Pazar pay›m›z› yüzde 35'e, ci-  lefltirdikleri, müflterilerin maliyetlerini düflürecek ni-
           romuzu ise 1 milyar TL'ye yükseltmek istiyoruz. Gele-  telikte hizmet verdiklerinin alt›n› çiziyor.
           cek 5 y›ldaki hedefimiz, ülkemizin en büyük 500 flirke-  Koflulsuz müflteri memnuniyeti kazand›r›yor
           tine hizmet vermek. 2015 y›l›nda teknolojik ve operas-  Sektöre iliflkin s›k›nt›lar›na da de¤inen Sedat Anak,
           yonel yat›r›mlar›m›za devam ederek, flu an 160 olan  Türkiye’de ofis tedari¤inin biraz s›k›nt›l› oldu¤unu be-
           çal›flan say›m›z› önümüzdeki y›l 250’ye ç›kartmay›  lirterek, “Bunun en büyük sebebi, ofislerin ihtiyac›
           planlamaktay›z.” Avansas.com’un ofis malzemeleri  olan malzemelerin iflletmelere tedarikçilerin söz ver-
           pazar›nda oldukça genifl bir ürün portföyüne sahip ol-  di¤i zamanlamada ve eksiksiz olarak iletilememesi.
           du¤unun alt›n› çizen Anak, bu alanda pazar lideri ko-  Pazarda ofis tedari¤i ifli yapan firmalar, stoklu çal›fl-
           numunda olduklar›n›, ‹stanbul’daki 6000 metrekarelik  mamalar› ve kendi lojistik a¤lar›na sahip olmamalar›
           depolar›nda 5 bin 500’den fazla ürünü stoklar›nda ha-  sebebiyle tedarik süreçlerinde müflterilerine mem-
           z›r olarak bulundurduklar›n›n kaydediyor. Sektördeki  nuniyetsizlik yaflatarak sektöre de zarar vermekte-
           en önemli farkl›l›klar›n›n stok oldu¤una dikkat çeken  dirler”dedi. Anak, farkl›l›klar›n› flöyle anlat›yor:“So-
           Anak, flu bilgileri veriyor: “Stoklu hizmetimiz, koflulsuz  nuç olarak müflterilerimiz, ‘stok yok’ korkusu yafla-
           iade, sat›fl sonras› destek mekanizmam›z ve güçlü lo-  madan ald›¤› her ürünün en h›zl› flekilde kap›s›na ge-
           jistik altyap›m›z, bizi di¤er firmalardan ay›ran en  lece¤ini biliyor. Bu sayede Avansas.com olarak müfl-
           önemli özellikler aras›nda yeral›yor. Bu konu oldukça  terilerimizin hem yak›t hem zaman hem de depolama
           önemli, çünkü güçlü lojistik a¤›m›z›n en önemli unsu-  alanlar›nda toplam yüzde 30’a varan tasarruf sa¤la-
           ru ‹stanbul içinde kendi araçlar›m›za ve kendi sevkiyat  malar›na yard›mc› oluyoruz.  Avansas.com olarak
           personelimize sahip olmam›z. Bu da müflterilerimize  müflteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ama-
           daha yüksek bir hizmet kalitesi sunabilmemize imkan  c›yla oluflturdu¤umuz ça¤r› merkezi departman›m›z›n
           veriyor. Sat›fl sonras› müflterilerimize mükemmel hiz-  amac› sadece flikayet dinlemek yada sorun çözmek
           met verebilmek ad›na ça¤r› merkezi operasyonumuzu,  de¤il teflekkür eden müflteri hedeflemektir.”
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88