Page 51 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 51
de ödemelerin tahsilatı, pazarlama ve CRM gibi ko- lerinin yanında olarak onla-
nularda KOBİ’lerimizin günlük operasyonlarını ko- rın hayatlarını kolaylaştıra-
laylaştıracak, rekabette öne çıkmalarını sağlaya- cak çözümler sunduklarını
cak uygulamalardan oluşan bir ekosistem yarat- belirten Yapı Kredi Genel
mayı hedefliyoruz. Bu sayede dijital dönüşüme Müdür Yardımcısı Serkan
uyumlu bir şekilde KOBİ’lerimizin verimliliklerini Ülgen, Yapı Kredi olarak, ye-
artırmayı amaçlıyoruz.” ni teknolojilerin sağladığı
Akbank Mobil entegrasyonu sayesinde KOBİ’ler kolaylıklarla müşteri mem-
Akbank hesaplarından yaptıkları işlemleri kolayca nuniyetini en üst seviyeye çı-
takip edip muhasebeleştirebilecek, tedarikçilere ya Serkan Ülgen kardıklarını söyledi. Ülgen,
da diğer kişilere yapacakları ödemeleri uygulama yürüttükleri çalışmalarını
üzerinden gerçekleştirebilecek. Uygulamadan ya- şöyle anlattı: “Kullanıcı dostu bir ara yüze sahip
rarlanmak isteyen KOBİ’ler, www.kobilerdijita- Yapı Kredi Mobil’e eklediğimiz yeni ürün ve hiz-
le.com adresinden başvurabiliyor. metlere müşterilerimiz 7/24, konforlu bir şekilde;
Bülent Oğuz, şu bilgileri verdi: “Müşterilerimiz diledikleri yerden, diledikleri zamanda ulaşabili-
kadar çalışanlarımızın da dijitalleşmesi için çalışı- yor. Bu kapsamda ‘Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’
yoruz. Bildiğiniz gibi, çoğu KOBİ sahipleri işletme- dâhil olmak üzere pek çok yeni sigorta hizmeti ve
lerinin her şeyi ile kendileri ilgileniyor. Dolayısıyla Zorunlu Deprem Sigortası (DASK) satış ve yenile-
bankaya gitmeleri gerekse bile yoğunluktan zaman me işlemlerini de Yapı Kredi Mobil’de sunmaya
bulmakta zorlanıyorlar. Geliştirdiğimiz mobil uygu- başladık. Ayrıca uygulamada yer alan ‘Yatırımlar’
lamayla bu konuya çözüm getirmiş oluyoruz. KOBİ ana menüsüne, ‘Birikimler/Bireysel Emeklilik
Müşteri İlişkileri Yöneticilerimiz müşterilerinin bil- (BES) Fon İşlemleri’ de ekledik. İnsanı merkeze
gilerine mobil cihazlardan erişebiliyor, ziyaretle- alan bir yaklaşımla geliştirdiğimiz tüm yenilikçi
rinde onların ihtiyaçlarına uygun bir şekilde kredi- fonksiyonlarımız sayesinde müşterilerimizle kur-
den üye işyerine, çek karnesine kadar birçok ürünü duğumuz bağın daha da güçlenmesini ve onların
sunabiliyor. Böylece KOBİ’lerimizin bankaya gitme- hayatlarını daha da kolaylaştırmayı hedefliyoruz.
sine gerek kalmadan ihtiyaçlarını mobilden anında Sektörde farklı bir noktada bulunduğumuz dijital-
halletmiş oluyoruz.” leşme alanında çalışmalarımızı sürdürerek müş-
terilerimizin hayatını kolaylaştırmaya ve sınırları
Yapı Kredi Mobil’den kaldırmaya devam edeceğiz.”
sigorta sektörü çözümleri
Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi; insan Fibabanka’dan Vatan Online’da
odaklı teknolojik yeniliklerle, müşterilerinin hayatı- avantajlı kredi
nı kolaylaştırmayı ve bankacılığın sınırlarını geniş- Müşterilerine sadece temas edilen anlarında de-
letmeyi sürdürüyor. Yapı Kredi Mobil üzerinden ve- ğil, baştan uca tüm yol-
rilen hizmetlere her geçen gün bir yenisi ekleniyor. culukları süresince mü-
Bu kapsamda Yapı Kredi, Yapı Kredi Mobil üzerin- kemmel bir deneyim ya-
den Allianz güvencesiyle ‘’Tamamlayıcı Sağlık Si- şatmaya odaklanan Fiba-
gortası’’ dâhil olmak üzere pek çok yeni sigorta banka, onların tüm finan-
hizmetini sunmaya başladı. Bunların arasında, Zo- sal ihtiyaçlarını karşıla-
runlu Deprem Sigortası (DASK) satış ve yenileme yabilmek adına stratejiler geliştirmeye hız kesme-
işlemlerinin yanı sıra farklı sigorta şirketinden olan den devam ediyor. Fibabanka bu kapsamda hizmet
poliçelerin yenilenmesi imkânı da bulunuyor. Ayrı- verdiği iş ortaklarından Vatan Bilgisayar’ın mağaza-
ca Yapı Kredi Mobil’de yer alan “Sigortalar” menü- larının ardından ‘Vatan Bilgisayar’ın online mağaza
sü sayesinde, belirli sigorta ürünlerine başvurudan alışverişlerinde de geçerli ‘Fibabanka Alışveriş Kre-
yenilemeye, poliçe takibinden tekliflerin görülme- disi’ uygulamasını müşterilerinin hizmetine sundu.
sine kadar pek çok hizmete tek başlık altından hız- Fibabanka, www.vatanbilgisayar.com üzerinden
lıca erişilebiliyor. 20 bin TL’ye kadar yapılacak alışverişlerde tüketici-
Öte yandan Yapı Kredi Mobil’de yer alan “Yatı- lere 3 aydan 12 aya kadar taksitle, faizsiz kredi im-
rımlar” ana menüsüne, "Birikimler/Bireysel kânı sunarak elektronik ürün alışverişlerinin evden
Emeklilik (BES) Fon İşlemleri" de eklendi. Bu sa- çıkmalarına gerek kalmadan daha hızlı, kolay ve
yede sözleşme sahipleri, Yapı Kredi Mobil üzerin- ekonomik yapılabilmelerini sağlıyor. Krediden fay-
den fon dağılım değişikliklerinde önerilecek pa- dalanmak isteyenler vatanbilgisayar.com üzerin-
ketlere veya kendi tercihlerine göre dağılımı ko- den ‘Fibabanka Kredisi ile Öde’ adımını seçerek iş-
layca yapabilecek. Her zaman olduğu gibi müşteri- lemlerini gerçekleştirebiliyor.
Temmuz 2020 KobiEfor 51