Page 51 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 51

de ödemelerin tahsilatı, pazarlama ve CRM gibi ko-                 lerinin yanında olarak onla-
          nularda KOBİ’lerimizin günlük operasyonlarını ko-                  rın hayatlarını kolaylaştıra-
          laylaştıracak, rekabette öne çıkmalarını sağlaya-                  cak çözümler sunduklarını
          cak uygulamalardan oluşan bir ekosistem yarat-                     belirten Yapı Kredi Genel
          mayı hedefliyoruz. Bu sayede dijital dönüşüme                      Müdür Yardımcısı Serkan
          uyumlu bir şekilde KOBİ’lerimizin verimliliklerini                 Ülgen, Yapı Kredi olarak, ye-
          artırmayı amaçlıyoruz.”                                            ni teknolojilerin sağladığı
            Akbank Mobil entegrasyonu sayesinde KOBİ’ler                     kolaylıklarla müşteri mem-
          Akbank hesaplarından yaptıkları işlemleri kolayca                  nuniyetini en üst seviyeye çı-
          takip edip muhasebeleştirebilecek, tedarikçilere ya  Serkan Ülgen  kardıklarını söyledi. Ülgen,
          da diğer kişilere yapacakları ödemeleri uygulama                   yürüttükleri çalışmalarını
          üzerinden gerçekleştirebilecek. Uygulamadan ya-  şöyle anlattı: “Kullanıcı dostu bir ara yüze sahip
          rarlanmak isteyen KOBİ’ler, www.kobilerdijita-  Yapı Kredi Mobil’e eklediğimiz yeni ürün ve hiz-
          le.com adresinden başvurabiliyor.               metlere müşterilerimiz 7/24, konforlu bir şekilde;
            Bülent Oğuz, şu bilgileri verdi: “Müşterilerimiz  diledikleri yerden, diledikleri zamanda ulaşabili-
          kadar çalışanlarımızın da dijitalleşmesi için çalışı-  yor. Bu kapsamda ‘Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’
          yoruz. Bildiğiniz gibi, çoğu KOBİ sahipleri işletme-  dâhil olmak üzere pek çok yeni sigorta hizmeti ve
          lerinin her şeyi ile kendileri ilgileniyor. Dolayısıyla  Zorunlu Deprem Sigortası (DASK) satış ve yenile-
          bankaya gitmeleri gerekse bile yoğunluktan zaman  me işlemlerini de Yapı Kredi Mobil’de sunmaya
          bulmakta zorlanıyorlar. Geliştirdiğimiz mobil uygu-  başladık. Ayrıca uygulamada yer alan ‘Yatırımlar’
          lamayla bu konuya çözüm getirmiş oluyoruz. KOBİ  ana menüsüne, ‘Birikimler/Bireysel Emeklilik
          Müşteri İlişkileri Yöneticilerimiz müşterilerinin bil-  (BES) Fon İşlemleri’ de ekledik. İnsanı merkeze
          gilerine mobil cihazlardan erişebiliyor, ziyaretle-  alan bir yaklaşımla geliştirdiğimiz tüm yenilikçi
          rinde onların ihtiyaçlarına uygun bir şekilde kredi-  fonksiyonlarımız sayesinde müşterilerimizle kur-
          den üye işyerine, çek karnesine kadar birçok ürünü  duğumuz bağın daha da güçlenmesini ve onların
          sunabiliyor. Böylece KOBİ’lerimizin bankaya gitme-  hayatlarını daha da kolaylaştırmayı hedefliyoruz.
          sine gerek kalmadan ihtiyaçlarını mobilden anında  Sektörde farklı bir noktada bulunduğumuz dijital-
          halletmiş oluyoruz.”                            leşme alanında çalışmalarımızı sürdürerek müş-
                                                          terilerimizin hayatını kolaylaştırmaya ve sınırları
            Yapı Kredi Mobil’den                          kaldırmaya devam edeceğiz.”
            sigorta sektörü çözümleri
            Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi; insan   Fibabanka’dan Vatan Online’da
          odaklı teknolojik yeniliklerle, müşterilerinin hayatı-  avantajlı kredi
          nı kolaylaştırmayı ve bankacılığın sınırlarını geniş-  Müşterilerine sadece temas edilen anlarında de-
          letmeyi sürdürüyor. Yapı Kredi Mobil üzerinden ve-  ğil, baştan uca tüm yol-
          rilen hizmetlere her geçen gün bir yenisi ekleniyor.  culukları süresince mü-
          Bu kapsamda Yapı Kredi, Yapı Kredi Mobil üzerin-  kemmel bir deneyim ya-
          den Allianz güvencesiyle ‘’Tamamlayıcı Sağlık Si-  şatmaya odaklanan Fiba-
          gortası’’ dâhil olmak üzere pek çok yeni sigorta  banka, onların tüm finan-
          hizmetini sunmaya başladı. Bunların arasında, Zo-  sal ihtiyaçlarını karşıla-
          runlu Deprem Sigortası (DASK) satış ve yenileme  yabilmek adına stratejiler geliştirmeye hız kesme-
          işlemlerinin yanı sıra farklı sigorta şirketinden olan  den devam ediyor. Fibabanka bu kapsamda hizmet
          poliçelerin yenilenmesi imkânı da bulunuyor. Ayrı-  verdiği iş ortaklarından Vatan Bilgisayar’ın mağaza-
          ca Yapı Kredi Mobil’de yer alan “Sigortalar” menü-  larının ardından ‘Vatan Bilgisayar’ın online mağaza
          sü sayesinde, belirli sigorta ürünlerine başvurudan  alışverişlerinde de geçerli ‘Fibabanka Alışveriş Kre-
          yenilemeye, poliçe takibinden tekliflerin görülme-  disi’ uygulamasını müşterilerinin hizmetine sundu.
          sine kadar pek çok hizmete tek başlık altından hız-  Fibabanka, www.vatanbilgisayar.com üzerinden
          lıca erişilebiliyor.                            20 bin TL’ye kadar yapılacak alışverişlerde tüketici-
            Öte yandan Yapı Kredi Mobil’de yer alan “Yatı-  lere 3 aydan 12 aya kadar taksitle, faizsiz kredi im-
          rımlar” ana menüsüne, "Birikimler/Bireysel      kânı sunarak elektronik ürün alışverişlerinin evden
          Emeklilik (BES) Fon İşlemleri" de eklendi. Bu sa-  çıkmalarına gerek kalmadan daha hızlı, kolay ve
          yede sözleşme sahipleri, Yapı Kredi Mobil üzerin-  ekonomik yapılabilmelerini sağlıyor. Krediden fay-
          den fon dağılım değişikliklerinde önerilecek pa-  dalanmak isteyenler vatanbilgisayar.com üzerin-
          ketlere veya kendi tercihlerine göre dağılımı ko-  den ‘Fibabanka Kredisi ile Öde’ adımını seçerek iş-
          layca yapabilecek. Her zaman olduğu gibi müşteri-  lemlerini gerçekleştirebiliyor.

                                                                                   Temmuz 2020 KobiEfor 51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56