Page 60 - KobiEfor_Eylul_2018
P. 60
AJANS
Onur
Y›lmaz Dijitalde seviye yükselten ajans;
LEVELUP
Müflterilerine “Let’s LevelUp (Hadi LEVELUP Ajans Baflkan› Onur Y›lmaz,
seviyemizi yükseltelim” diyen yeni günümüzde herkesin ama özellikle
nesil hizmet ajans› LEVELUP, KOB‹’lerin dijitalleflmesi gerekti¤ini
önümüzdeki 5 y›l içinde Avrupa vurguluyor.
pazar›na aç›lmaya haz›rlan›yor.
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
L EVELUP Ajans Baflkan› Onur Y›lmaz, 25 odakl› dijital pazarlama ve tasar›m ajans›y›z. ‹fl mo-
delinizi derinlemesine inceleyerek, ihtiyac›n›za uygun
müflterisi bulunan LEVELUP’un nihai hede-
çözümler sunar›z. Yenilikleri ve geliflen teknolojileri
finin müflterilerini mutlu etmek oldu¤unu
takip eder, verimlili¤i artt›rmak için bu teknolojileri
belirterek, “Mutlaka yurtd›fl›na aç›lmak ve
hizmet ihracat› yaparak ülkemize döviz ka-
riz. ‹fl takibinde hassas davran›r, özveriyle çal›fl›r›z.
zand›rmak istiyoruz. Önümüzdeki 5 y›l içinde hedefi- titizlikle uygular, ölçümler ve sürekli olarak gelifltiri-
miz Avrupa pazar›na aç›lmak” diyor. ‹nternet dünyas›ndaki tüm hizmetleri ayn› çat› alt›nda
Performans ve dijital odakl› pazarlama ajans› LE- sunarak, müflterilerimize tek merkezden yönetilen,
VELUP, ‘Dijital Pazarlama’ (Google Ads yönetimi, entegre ve optimize dijital çözümler sa¤lar›z.”
arama motoru optimizasyonu, sosyal medya reklam- Henüz genç bir ajans olmas›na karfl›n LEVELUP,
lar›, e-mail ve SMS pazarlama, affiliate pazarlama, yapt›¤› ifllerle öne ç›k›yor. Ocak 2017’de kurulan
medya planlama ve sat›n alma, analiz ve dönüflüm ajans, Rönesans Holding bünyesindeki Rönesans
optimizasyonu), ‘Sosyal Medya’ (sosyal medya yöne- Gayrimenkul, Otokoç, TED Koleji, Generali Sigorta,
timi, monitoring ve kriz iletiflimi, influencer marke- Da¤ Mühendislik, Prysmian Grup gibi birçok önemli
ting), ‘Yaz›l›m ve Tasar›m’ (kurumsal kimlik, banner, markaya hizmet veriyor. Y›lmaz, hizmet verdikleri di-
e-bülten, landing page, kurumsal site, WordPress ¤er projelerden baz›lar›n› ise flöyle s›ral›yor: “Ekizler
web tasar›m›) hizmetleri sunuyor. Müflterilerine ‹nflaat’a ait Portekiz Projesi, Günayd›n Holding’e ait
“Let’s LevelUp (Hadi seviyemizi yükseltelim)” diyen ak›ll› yolculuk uygulamas› PROGO, ‹sviçreli oyuncak
ajans; müflterilerinin kar, sat›fl, itibar, marka alg›s›, markas› Slimy, Rem Yap›’ya ait Alize Kapadokya Pro-
markalaflma, fayda/maliyet ve dijitaldeki seviyesini jesi, Rönesans Holding’e ait Rönesans E¤itim Vakf›.”
yükseltmeyi amaçl›yor. LEVELUP’un k›sa zamandaki h›zl› büyümesinin ve
“Yeni nesil tam hizmet ajans›; LEVELUP”: Onur baflar›s›n›n s›rr›, Y›lmaz’›n 15 y›ll›k sektör deneyimin-
Y›lmaz, yeni nesil tam hizmet ajans› olduklar›n› söy- de yat›yor. Yeditepe Üniversitesi ‹flletme Bölümü me-
lüyor: “Butik ruhunu kaybetmemifl, performans zunu ve ABD’de dijital pazarlama üzerine mikro bir
60 KobiEfor Eylül 2018