Page 57 - KobiEfor_Eylul_2018
P. 57
HABER
IFS, dünyayla rekabet edebilen
Türk flirketleri yarat›yor
IFS, dijital dünyaya uyum sa¤lamak,
rekabet yar›fl›nda geride kalmak
istemeyen flirketlere, uygulamalar›yla
tam destek sa¤l›yor. IFS ile ça¤a ayak
uyduran flirketler, dünya ile rekabette
öncü organizasyonlara dönüflüyor.
G lobal kurumsal uygulamalar flirketi IFS,
dijital üretim ve dijital teknolojilerle de¤i-
flen rekabet flartlar›na uyum sa¤lamak is-
teyen flirketlere yeni nesil Kurumsal Kay-
nak Planlama yaz›l›m› “IFS Applicati- Ergin Öztürk
ons™” ile tam destek sa¤l›yor. IFS, dünyada binler-
ce iflletmeden edinilmifl bilgi ve tecrübeyi Türk flir- rine uyarl›yoruz. Ürünümüzün esnek ve ölçeklendi-
ketlerine tafl›yarak onlar› uluslararas› arenada re- rilebilir olmas› büyük bir avantaj sa¤l›yor.”
kabet edebilir, h›zl› ve verimli flirketler haline geti- Endüstri 4.0 ile art›k kendi kendini yöneten, de-
riyor. netleyen ve optimize eden, tamamen bilgisayarlar
Müflterilerine verimlilik, maliyet tasarrufu ve ve internetle yönetilen gerçek zamanl› ‘ak›ll› fabri-
operasyonel mükemmellik konular›nda dijital ça¤a kalar’dan sözedildi¤ini aktaran Öztürk, birbiriyle
uygun çözümler sunan IFS, gerçek zamanl› üretim konuflabilen makineler ve süreçler düflünüldü¤ün-
ve fleffafl›kla yönetilebilir bir altyap›, daha kaliteli de olaylara anl›k tepkimeler ve tetiklemelerle do¤-
üretimi daha az maliyetle yapabilme olana¤›, sat›fl- ru yaklafl›p do¤ru karar alabilmek, tam entegre
lar›n› ve tedarikçileri daha iyi planlamak isteyen sistemler kurabilmek için ERP’lerin (Kurumsal
flirketler için reel verilerle tüm süreçleri takip ede- Kaynak Planlama) öneminin artt›¤›na iflaret ediyor:
bilecekleri entegre bir sistem sa¤l›yor. “Endüstri 4.0 devrimi kullan›c› deneyiminden atefl-
“Hedef, müflterilerimizi ‘ak›ll› flirketler’e dö- leniyor. Kurumsal yaz›l›mlar›n ifl süreçlerindeki ve-
nüfltürmek”: IFS Türkiye Yönetim Kurulu Baflkan rimlili¤i art›r›rken teknolojiyle paralel geliflmesi ve
Yard›mc›s› Ergin Öztürk, “Stratejimizin özünde, kullan›c› deneyimini yüksek tutmas› gerekiyor.
müflterilerimizi ‘ak›ll› flirketler’ haline getirmek ya- IFS'in vizyonu da son 10 y›ld›r bu do¤rultuda ilerli-
t›yor. Amac›m›z cirosal ya da personel büyüklü¤ü- yor. Kurumsal ifl yaz›l›m›na entegre olarak Google
nün ötesinde; dünyayla rekabette öncü, vizyoner, Glass, iWatch gibi giyilebilir teknolojiler, kurumsal
h›zl›, dinamik, kendi kurallar›n› kendileri olufltura- sosyal medya entegrasyonlar› ve art›r›lm›fl gerçek-
bilen flirketler yaratmak” diyor. Öztürk, Türkiye’de lik uygulamalar›yla ERP’den yararlanma oranlar›n›
15 y›ld›r hizmet verdikleri, ço¤u orta büyüklükteki maksimuma ç›kar›yor, son kullan›c›lar›n sevdi¤i bir
pek çok flirketi dünyayla rekabet eden, kendi alan›- ERP platformu ile çal›flma imkan› sunuyoruz.”
n›n en ak›ll› flirketleri haline getirmeyi baflar- IFS’nin ERP sektörünün lider flirketlerinden biri
d›klar›n› söylüyor: “Türkiye’deki flirketlerin yüzde oldu¤unu an›msatan Öztürk, “Dünyan›n tan›nm›fl
90’› aile flirketi ve bazen 2., bazen de 3. nesil tara- ba¤›ms›z araflt›rma flirketi Gartner taraf›ndan ya-
f›ndan yönetilen bu flirketlerin ço¤u, ifllerini IFS y›nlanan Magic Quadrant ERP raporunda, IFS App-
Applications ile büyütüyor. Bu noktada IFS olarak lications genifl fonksiyonalitesi, kullan›m kolayl›¤›,
‘2T Formülü’nü sunuyoruz. fiirketi büyütürken ebe- mobilite altyap›s›, esnek raporlama araçlar›, ifl ze-
veynin kozu (T)ecrübe iken evlad›n kozu (T)eknoloji kas› ve bulut teknolojisi baflta olmak üzere tekno-
oluyor. Biz de tecrübe ve teknolojiye olan yatk›nl›¤› loji, vizyon ve müflteri memnuniyeti ile 3 y›ld›r üst
birlefltirip dünyayla rekabet edebilir Türk flirketleri üste ‘dünyan›n lider iki ERP uygulamas›ndan biri’
yarat›yoruz. IFS Applications 9 ile dünyaca kabul olarak gösteriliyor” diyor.
görmüfl ifl süreçlerini flirketlerin rekabetteki farkl›- IFS Türkiye ofisi; 500’den fazla iflletmeye ve 25
l›klar›n› da göz önünde bulundurarak Türk flirketle- binin üzerinde kullan›c›ya ulaflm›fl durumda.
Eylül 2018 KobiEfor 57