Page 64 - KobiEfor_Ekim_2013
P. 64
AJANS
Yüzde 100 iletiflim için;
Owego Ajans
Biliflim sektöründe uzmanl›¤›yla öne ç›kan Owego Ajans, saat, mücevherat gibi
lüks tüketim ürünleri, oteller ve restaurantlar›n yan›s›ra tekstil, g›da, ayakkab› ve
otomotiv sektörlerinden çözüm ortaklar›na hizmet vermeyi hedefliyor.
G ünümüzde “Yeni Medya”n›n önemi artt›. Bu sitelerde marka tan›t›m›, sosyal sorumluluk projele-
ri, yeni ürün ve proje lansmanlar›, aç›l›fllar, VIP et-
alanda kusursuz müflteri hizmeti verebil-
kinlikler, iç iletiflim toplant›lar›, yurtiçi ve yurtd›fl›
mek profesyonel çözümleri gerektiriyor. Ko-
nusunda üst düzey e¤itim ve deneyime sa-
hip kadrosuyla teknolojiyi verimli ve etkin toplant›lar›, üniversitelerde kongre ve seminerler,
sponsorluk yönetimi, ürün tan›t›m aktiviteleri, fuar
kullanabilmek için; biliflim, reklam ve iletiflim dünya- ve stand hizmetleri. Marka Yönetimi. Stratejik Pa-
s›n› yak›ndan izleyen Owego Ajans dikkat çekici bir zarlama. Etkinlik Yönetimi. Medya ‹letiflimi Dan›fl-
konum tutuyor. Ajans üretti¤i kal›c› çözümlerle ifl or- manl›¤›. Müflteri ‹liflkileri Yönetimi.
taklar›n›n az maliyetle k›sa sürede, baflar›l› bir biçim-
de kurumsal de¤iflimlerini sa¤l›yor. Tercihin temeli farkedilmektir
‹fl ortaklar›n›n ihtiyaçlar›na göre günümüz tekno-
Owego Ajans’›n sundu¤u hizmetler flunlar: lojilerine uygun hareket edebilmeleri için en yeni çö-
(PR) Public Relations (Halkla iliflkiler): Kurumsal zümleri sunduklar›n› vurgulayan Owego Ajans Yöne-
iletiflim dan›flmanl›¤›, stratejik planlama, konu yöne- tici Orta¤› Enise Hantal, “Tercih edilmeniz için fark
timi ve gündem yaratma, kurumiçi iletiflim dan›fl- edilmeniz gerekir” diyor. Sloganlar›n›n “yüzde 100
manl›¤›, medya iletiflimi dan›flmanl›¤› ve medya iletiflim” oldu¤unu belirten Hantal, büyümek, marka-
planlama. laflmak ve sürdürülebilir olmak isteyen KOB‹’lerin
Organizasyon Yönetimi: Bayi toplant›lar›, bayi sa- iletiflim yat›r›m› yapmalar› gerekti¤ine dikkat çeki-
t›fl kanal› motivasyon etkinlikleri, roadshow, üniver- yor. Kampanyan›n baflar›s›nda tan›t›m, do¤ru hedef
64 KobiEfor Ekim 2013