Page 94 - KobiEfor Şubat 2022
P. 94

AJANS




























                Merih
               Güngör





                                                                Serhan                   Barış
                                                                 Düzel                Karcıoğlu

                       Mese İletişim Genel Müdürü Barış Karcıoğlu:

          ´%WQ PDUNDODU  VDW×å \HULQH LWLEDU× KHGHIOHPHOLµ


         Sektörün en köklü kuruluşlarından                Şu da unutmamalı: Bir şirketin en büyük
         Mese İletişim Danışmanlığı, 30 yılı aşkın        krizleri çalışan nefretinden kaynaklanıyor.
         tecrübesiyle müşterileriyle uzun soluklu         Bunun için kurumsal kültüre yatırım
         işbirliklerine imza atıyor. Mese İletişim        yapmalı. Çalışanlar artık patron değil lider
         Genel Müdürü Barış Karcıoğlu, “Bizim iş          arıyorlar. Liderler davranışlarıyla da örnek
         ortağımız olsun olmasın bütün markaların  olmalı” diyor.
         satış yerine itibarı hedeflemeleri gerekiyor.       5|SRUWDM  'HQL] <DQÖNWDû

                ese İletişim Danışmanlığı, 1991 yılında ku-  kurumlar ya da öyküsü güçlü, inandırıcı olan girişim-
                ruldu. Mese İletişim Genel Müdürü Barış   cilerle yol arkadaşlığı yapıyoruz. Birlikte çalıştığımız iş
         MKarcıoğlu, anlatıyor: “Merih Güngör ve Ser-     ortaklarımız, bizim için onların iletişiminden daha faz-
         han Düzel, Üsküdar Amerikan Koleji yıllarına daya-  lasını ifade ediyor. İletişimin toplumsal bir katmadeğer
         nan dostluklarını iş hayatına taşıdılar ve süreç bo-  ifade ettiğini biliyor; bu nedenle ülkemize karşı da bir
         yunca iş hayatının ortaklık kültürünü sınayan bütün   sorumluluk duyduğumuzu düşünüyoruz. Mese’yi farklı
         süreçlerinden başarıyla geçerek Mese’yi bugüne   kılan bütün çalışma arkadaşlarımızın davranış kodunu
         taşıdılar. İki ortağın Mese’yi kurarken işin temeline   oluşturan, sizlere özetlemeye çalıştığım değerleri ve
         koydukları dostluk, adalet ve dayanışma duygusu,   kurumsal kültürüdür” diyor.
         31 yıldır hiç değişmeyen kurumsal kültürün yapı
         taşlarını oluşturdu. Sürekli değişen iletişim iklimi   Mese’nin kurumsal kültürü; adalet,
         karşısında Mese’nin sektörün en köklü kuruluşla-   dayanışma ve dostluğa dayanıyor
         rından biri olmasını sağlayan bu değerler oldu.”   Sektörün tek sermayesinin ‘insan’ olduğunu vurgu-
            Türkiye’nin en önemli ekonomik değerleri arasın-  layan Karcıoğlu, şunları ifade ediyor: “Eskiden ofis de
         da ilk sıralarda gelen kurumlara hizmet verdiklerini   üretimin bir fonksiyonuydu, ancak artık vazgeçilebilir
         belirten Karcıoğlu, “Kendi sektöründe ilk sırada gelen   hale geldi. Bizim sektörümüzde bir arada çalışmanın

         94 KobiEfor ìXEDW
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99