Page 91 - KobiEfor Şubat 2022
P. 91

SD]DU SD\×Q× DUWW×UDUDN


                                 büyümeye devam ediyor


         Dalgıç motor ve pompa sektöründe                 su teknolojileri sektörünün dünya
         Türkiye’nin lider markalarından İMPO,            devi Franklin Electric bünyesinde
         30 yılı aşkın sektör tecrübesini,                globalleşerek geliştirmeye devam ediyor.


           zmir’de bulunan üretim tesisinde, dalgıç motor
           ve pompa sektöründe kapsamlı üretim yapan ve
         İaynı zamanda 50’den fazla ülkeye ihracat gerçek-
         leştiren İMPO, yıllar içinde oluşan bilgi birikimi ve
         sektörde kazandığı ‘güvenilir marka’ imajı ile büyü-
         meye devam ediyor.
            4” ve 10” arasında 350’den fazla noril, döküm,
         paslanmaz dalgıç pompa modeli, 0.5 HP’den 250
         HP’ye kadar dalgıç motorları ve hidrofor çeşitleri
         ile geniş bir ürün yelpazesi sunarak, müşterilerinin
         tüm ihtiyaçlarına cevap veren İMPO, ayrıca opsi-
         yonel üretim olanakları ile ihtiyaca özel üretim de
         yapıyor. Dalgıç motor ve pompa ürün grubunda gü-
         cünü ve profesyonelliğini kanıtlayan İMPO yeni ürün
         grupları olan Noril Fan ve Difüzörlü NCV Hidrofor
         Serilerinde ve Paslanmaz Fan ve Difüzörlü CV Hid-
         rofor Serilerinde yüksek teknoloji kullanarak üre-
         tim gerçekleştiriyor.

            Avrupa’dan Kuzey Afrika’ya                      Başarı faktörleri: Kalite, bulunabilirlik,
            uzanan ihracat ağı                              servis, maliyet ve inovasyon
            İMPO Türkiye ve Türki Cumhuriyetler Bölge Satış
                                                            Engin Yağdereli, “İMPO olarak işimizi yaparken
         Müdürü Engin Yağdereli, “Türkiye pazarının tama-
                                                          temel başarı faktörlerimiz olan kalite, bulunabilirlik,
                           mını kapsayan satış organizas-
                                                          servis, uygun maliyet ve sürekli inovasyonu esas al-
                           yonumuzla, pazar payımızı her
                                                          dığımızı söyleyebiliriz” diye konuştu.
                           geçen gün artırırken, Avrupa,
                                                             Her şeyden önce, müşterilerine kaliteli ürün
                           Ortadoğu ve Kuzey Afrika önce-
                                                          sağlamak için çalıştıklarının altını çizen Yağdereli,
                           likli olmak üzere, ihracat faali-
                                                          şunları dile getirdi: “Ürünlerimizi müşterilerimize,
                           yetlerinde Franklin Elektric’in
                                                          ihtiyaç duydukları zamanda ve yerde ulaştırmayı ta-
                           sunduğu global imkanlar ile
                                                          ahhüt ederken, teslimat sonrası tam destek ve ke-
         Engin             ürünlerimizi tüm dünyaya ulaş-
         Yağdereli         tırıyoruz” dedi.               sintisiz iletişim ile her zaman müşterilerimizin en
                                                          büyük destekçisiyiz.”
                                                            Yatırımlar hız kesmeden devam ediyor
                                                            Yeni teknolojileri kullanarak yeni ürünler, hizmet-
                                                          ler ve süreçler geliştirmek için sürekli yatırımlar
                                                          yaptıklarını vurgulayan Engin Yağdereli, verdikleri
                                                          her kararda maliyeti göz önüne aldıklarını ve tüm iş
                                                          ortaklarının faydası için maliyeti kontrol etmeye çaba
                                                          gösterdiklerini kaydetti.
                                                            Engin Yağdereli sözlerini şöyle noktaladı: “Uygula-
                                                          malarımızı bu temel faktörlere göre gerçekleştirerek,
                                                          müşterilerimize en iyi değeri sunmaya çalışıyoruz.
                                                          2021 yılında döviz bazında yüzde 25’lik büyüme sağla-  Advertorial
                                                          dık, hedefimiz 2022 yılı için de büyümeyi sürdürmektir.”
                                                                                     ìXEDW      KobiEfor 91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96