Page 160 - KobiEfor Şubat 2022
P. 160

ERP,


                                                                                                                                                                          ir zamanlar fiyat, kalite,

       ŞİRKETLERİN
                                                                                                                                                                          hız, yenilik, müşteri

       MARKA DEĞERİNİ                                                                                                                                         Bilişkileri, kurumsallık vb.


       NASIL ARTIRIR?                                                                                                                                         unsurlar etrafında şekillenen
                                                                                                                                                              rekabet, günümüzde artık,

       Memet Özkan                                                                                                                                            tüm bu unsurları bir araya

       Özkan Yönetim Danışmanlık
       www.danismend.com                                                                                                                                      getiren “kurumsal marka”
                                                                                                                                                              odağında gerçekleşmektedir.

                                                                                                                                                              Ürün ve hizmetlerinde üstün

                                                                                                                                                              kalite, doğru fiyat, hızlı servis,

                                                                                                                                                              etkin müşteri ilişkileri, şeffaf

                                                                                                                                                              kurumsal yapı vb. yetkinlikleri,

                                                                                                                                                              belli bir ortalamanın üzerinde

                                                                                                                                                              ve sürdürülebilir bir şekilde


                                                                                                                                                              sunan şirketler, müşteri ve

                                                                                                                                                              toplum hafızasında “kurumsal

                                                                                                                                                              marka”larıyla anılmaktadır.

                                                                                                                                                              Artık rekabet, şirketler, ürünler

                                                                                                                                                              veya hizmetler arasında değil,

                                                                                                                                                              “kurumsal markalar” arasında

                                                                                                                                                              gerçekleşmektedir.












     36  ERP SATIN ALMA REHBERİ
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165