Page 161 - KobiEfor Şubat 2022
P. 161

Görüş









 ERP,



                                                   ir zamanlar fiyat, kalite,
 ŞİRKETLERİN
                                                   hız, yenilik, müşteri

 MARKA DEĞERİNİ                        Bilişkileri, kurumsallık vb.


 NASIL ARTIRIR?                        unsurlar etrafında şekillenen
                                       rekabet, günümüzde artık,

 Memet Özkan                           tüm bu unsurları bir araya

 Özkan Yönetim Danışmanlık
 www.danismend.com                     getiren “kurumsal marka”
                                       odağında gerçekleşmektedir.

                                       Ürün ve hizmetlerinde üstün


                                       kalite, doğru fiyat, hızlı servis,
                                       etkin müşteri ilişkileri, şeffaf

                                       kurumsal yapı vb. yetkinlikleri,

                                       belli bir ortalamanın üzerinde

                                       ve sürdürülebilir bir şekilde


                                       sunan şirketler, müşteri ve

                                       toplum hafızasında “kurumsal

                                       marka”larıyla anılmaktadır.

                                       Artık rekabet, şirketler, ürünler

                                       veya hizmetler arasında değil,

                                       “kurumsal markalar” arasında

                                       gerçekleşmektedir.
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166