Page 7 - Dijital KobiEfor Eylül 2024
P. 7
MechSoft CEO’su Gökhan Erdoğdu:
´&ORXG2IIL[ LOH XOXVODUDUDV× SD]DUODUGD
¶7RWDO +5· YL]\RQX\OD LOHUOH\HQ WHN SODWIRUPX]µ
MechSoft CEO’su Gökhan Erdoğdu, Deloitte Fast 50 Programı’nda Türkiye’nin ve
EMEA Bölgesi’nin en hızlı büyüyen 50 teknoloji şirketinden biri olan MechSoft’un
CloudOffix platformuyla dijital İK uygulamalarında küresel bir lider olma vizyonuyla
ilerlediğini söylüyor: “2025’te Total AI gibi en son AI (yapay zeka) teknolojilerini
geliştirmeyi ve AI dünyasına da yeni bir bakış açısı getirmeyi planlıyoruz.”
MechSoft, müşterilerine en iyi diji- Gökhan na daha özel ve hassas çözümler su-
tal deneyimi kazandırmak üzere 2008 Erdoğdu nuyor” diye konuşuyor.
yılında kuruldu. Kuruluşunun 16. yı-
lını kutlayan MechSoft, bugün Anka- “İK’da sürekli inovasyon
ra, İstanbul, İzmir, Adana, Almanya yapmaya kararlıyız”
ve Amerika ekipleriyle müşterilerine Gökhan Erdoğdu, 2024 yılında
dijital dönüşüm yolculuklarında reh- CloudOffix’in, müşterilerinin insan
berlik ediyor. kaynakları (İK) departmanlarında ve-
MechSoft CEO’su Gökhan Erdoğ- rimliliğini artırmada önemli bir rol
du, “MechSoft olarak birçok kez De-
oynadığını belirtiyor: “Modülümüzün
loitte Fast 50 programı kapsamında
otomasyon yetenekleri, işe alım sü-
Türkiye’nin ve EMEA bölgesinin en hız-
reçlerinden performans değerlen-
lı büyüyen 50 teknoloji şirketinden biri dirme süreçlerine kadar İK ekiplerini
seçildik. Dijital dönüşüm konusuna iki hızlandırarak hem verimliliği hem
ana platform üzerinde odaklanıyoruz. de çalışan memnuniyetini artırdı. Bu
Bunlardan ilki M-Files. Bir diğeri ise verimliliğe bir örnek vermemiz gere-
CloudOffix platformumuz” diyor.
kirse; özgeçmişleri ayıklama, müla-
CloudOffix HR Cloud ile tüm İK
fonksiyonları tek platformda: Gök- katları planlama ve takip iletişimleri
han Erdoğdu, “CloudOffix HR Cloud gönderme gibi önemli ölçüde manuel
çaba gerektiren görevler CloudOffix
ile çeşitli İK (insan kaynakları) süreç-
leri tek bir uygulamada birleştirile- lar ve HR ekipleri, mobil cihazlarını HR Cloud ile otomatik olarak yapıla-
rek, birden fazla ayrı araç kullanma kullanarak HR ile ilgili görevlerine biliyor. Böylece daha tutarlı ve hatasız
ihtiyacını ortadan kaldırıyor. Biz buna erişebiliyor ve yönetebiliyor, bu du- bir deneyim elde ediliyor.”
‘TOTAL HR’ yaklaşımı diyoruz; izin yö- rum da sürekli üretkenlik ve yanıt ve- Gökhan Erdoğdu, hedeflerini şöyle
netimi, seyahat yönetimi, performans rebilirlik sağlıyor.” özetliyor: “CloudOffix HR Cloud çö-
yönetimi ve çalışan bağlılığı gibi tüm CloudOffix HR Cloud modülü- zümlerimizle uluslararası pazarlarda
İK fonksiyonlarının tek bir platformda ne yapay zeka (AI) entegrasyonu: da TOTAL HR vizyonuyla ilerleyen tek
yönetilebilmesi anlamına geliyor. Bu Gökhan Erdoğdu, “CloudOffix’in HR platformuz. 2025’e baktığımızda, özel-
konsolidasyon, birden fazla uygula- Cloud modülüne entegre ettiğimiz AI likle Avrupa ve Orta Doğu’da büyümeyi
manın bakım ve değiştirme zorlukla- (yapay zeka) ise insan kaynakları sü- hedefliyoruz. CloudOffix platformu-
rını ve maliyetlerini azaltarak önemli reçlerindeki hataları en aza indirmeyi muzla dijital İK uygulamalarında kü-
bir zaman ve bütçe tasarrufu sağlı- amaçlıyor. Geliştirdiğimiz AI çözümle- resel bir lider olma vizyonuyla ilerliyo-
yor” açıklamasını yapıyor. ri ile veri odaklı içgörüler ve öneriler ruz. CloudOffix olarak insan kaynakları
CloudOffix ile mobil çözümler: sağlayarak, İK ekiplerinin daha bilinç- alanında sürekli inovasyon yapmaya
Gökhan Erdoğdu, CloudOffix’in sağ- li kararlar almasına yardımcı oluyo- kararlıyız ve bu alanda sektörümüzde
ladığı mobil çözümlerin, HR süreçle- ruz. Total HR yaklaşımımız AI algo- öncü bir rolümüz var. 2025’te Total AI
rinin herhangi bir yerden ve herhangi ritmalarını eğitmek için kapsamlı bir gibi en son AI teknolojilerini geliştir-
bir zamanda yönetilmesine olanak İK veri setinden yararlanmayı içeriyor. meyi ve AI dünyasına da yeni bir bakış
tanıdığını da ifade ediyor: “Çalışan- CloudOffix’in AI’ı belirli İK zorlukları- açısı getirmeyi planlıyoruz.”
(\OÖO KobiEfor Dijital 7