Page 9 - Dijital KobiEfor Ekim 2022
P. 9
$GRQLV .2%ä·OHUH IDUNO× NDWHJRULGH
VXQGXæX UQ oHåLWOLOLæL\OH GLNNDW oHNL\RU
Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş., e-ticaret sitesi tepedenal.com ile
küçük ve orta ölçekli işletmelerin (KOBİ’lerin) sahiplerine ve bireysel tüketicilere
40 farklı kategoride ürün çeşitliliği sunuyor. Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş.
Operasyon Müdürü Murat Emre Cilasin, sektörel anlamda tedariğini sağlayamayacakları
ürün bulunmadığını ve bu konuda iddialı olduklarını söylüyor.
ilkent Holding bünyesinde Ku- depolarımız ile yürütüyoruz. Büyük
rumsal Hizmet Grubu-Tepe kurumsal projelerde (şehir hastane-
B Kurumsal Çözümler şirketle- leri, havalimanları, zincir proje dağı-
rinden birisi olarak temizlik ürün- tımları vb.) Türkiye genelinde proaktif
leri ve hijyen çözümleri sektöründe bir dağıtım gücümüz bulunmakta.
hizmet veren Adonis Endüstriyel Sektörel anlamda tedariğini sağlaya-
Temizlik Ürünleri A.Ş., profesyonel mayacağımız ürün bulunmuyor ve bu
kullanım için üretilen etkili ve hızlı konuda iddialıyız.”
çözüm sağlayan ürünlerin tedariğini Murat Emre Cilasin, Adonis’in,
gerçekleştiriyor. ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ alanında
Otel, hastane, okul, restoran, fabri- gelecek hedefleri ve projelerini şöyle
ka, AVM ve buna benzer büyük kurum özetliyor: “Lojistik 4.0 beraberinde te-
tesis ve kuruluşlara temizlik ve hijyen darik zinciri yönetimimizi en üst sevi-
Murat
konusunda profesyonel çözümler su- Emre yeye çıkarmak istiyoruz. Böylece bilgi,
nan Adonis, ürün çeşitliliği ve hizmet Cilasin birikim ve deneyimlerimiz doğrultu-
kalitesiyle sektörde ön plana çıkıyor. sunda tüm çözüm ortaklarımızın kendi
Temizlik malzemeleri, kağıt ürünleri, fesyonelce yönetilen müşteri hizmet- iş alanlarında yıl sonunda hedefledik-
gıda, ambalaj, sarf malzeme, medikal leri telefon hattımız, e-posta ve sosyal leri kar marjlarını yakalamalarını ve bu
ve hijyen ürünleri gibi geniş ürün port- medya iletişim kanallarımızla B2B hiz- sayede iş hacimlerini yükseltmelerini
föyünün üstünlüğü ile zaman ve mali- met veren birçok şirkette olmayan bir sağlayabiliriz. Büyüyen iş hacimleri
yet faktörlerini de en iyi şekilde yöne- özellik olarak her türlü soruna anında beraberinde firmamızın da büyümesi-
ten şirket, 5.000’i aşkın son kullanıcı çözüm üreten bir ekibe sahibiz.” ni sağlayacağından karşılıklı kazan ka-
noktasına sorunsuz teslimat sağlıyor. Cilasin, ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ zan stratejisiyle ilerliyoruz. Bu yıl kendi
Müşterilerini, çözüm ortağı bir alanında sundukları hizmetler ve çö- girişimimiz olan yeni e-ticaret sitemiz
partner olarak gördüklerini kaydeden zümlerde farklılıklarına da değiniyor: tepedenal.com’u yayına alarak küçük
Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri “Çözüm ortaklarımızın mevcut çalkan- ve orta ölçekli işletmelerin (KOBİ’lerin)
A.Ş. Operasyon Müdürü Murat Emre tılı piyasa içinde rekabetçi konuma ge- sahiplerine ve bireysel tüketicilere 40
Cilasin, amaçlarının, sorunlar ortaya çebilmeleri için yenilikçi çözümlerimiz farklı kategoride geniş bir ürün çe-
çıkmadan tespitini yaparak, tedarik sayesinde fiyat artışlarından etkilen- şitliliği sunuyoruz. Adonis markasıyla
zinciri akışını kesintisiz sürdürmek meden kendi operasyonlarını ilerletip gücü ve güveni kanıtlanmış tüm pro-
olduğunu söylüyor. “Müşteri deneyimi büyütebilmelerini sağlıyoruz. Bu saye- fesyonel ürünlerimizi online marketi-
yönetimi, müşterinin penceresinden de çözüm ortaklarımızın rakiplerinden mizde nihai tüketicilerle buluşturuyo-
bakabilmekle başlar” diyen Cilasin, her zaman bir adım öne geçmesini ruz. Büyük kurumsallara verdiğimiz
empati ile ihtiyaçları belirleyerek, çö- sağlıyoruz.” Adonis’in tedarik zinciri- profesyonel hizmeti bireysel müşteri-
züm önerilerini paylaştıklarını ve satış nin tam ortasında, kalbinde olduğunu lerimizle de paylaşmaktan son derece
öncesi ziyaretlerinin satış sonrasında vurgulayan Cilasin, şunları ifade edi- mutluyuz ve yüksek kaliteli bir müşteri
da devam ettiğini ifade ediyor. yor: “İş ortaklarımızın taleplerine isti- deneyimi yolculuğu sunmaya hazırız.”
Cilasin, projelerdeki eksikleri yerin- naden ürünleri üretici
de tespit ederek, müdahale ettiklerini tesislerden temin edip
anlatıyor: “Satış sonrası eğitimleri- dağıtım ve operasyon
mizle kullanım alanlarında yerinde uy- sürecini İstanbul, An-
gulamalar yapıyoruz. Grup şirketimiz kara ve Antalya bölge Advertorial
Tepe Çağrı Merkezi tarafından pro- müdürlüklerimizdeki
Ekim 2022 KobiEfor Dijital 9