Page 11 - Dijital KobiEfor Ekim 2022
P. 11

$FVLJKW  ¶0åWHUL 'HQH\LPL <|QHWLPL· LOH

                                  JOREDO SD]DU× KHGHIOL\RU


            Acsight, kendi bünyelerinde geliştirdikleri Cloud4Feed platformu ile uçtan uca
            ve gerçek zamanlı müşteri ve çalışan deneyimi ölçümü hizmeti ile öne çıkıyor.
            Acsight İş Geliştirme Direktörü Cengiz Yorgancıoğlu, firmaların müşterileri ile
           temas ettikleri her noktadan yüksek sayıda geri bildirim toplayarak, yapay zekâ
            destekli ve anlık aksiyonlar içeren analizler ile müşteri bağlılığı ve sadakatini
                               artırmalarına yardımcı olduklarını belirtiyor.


              azar araştırma kökenli yönetim                               Cloud4Feed ile mutlu müşteriler
                                          Cengiz
              ekibiyle müşteri geri bildirimle-  Yorgancıoğlu              Yorgancıoğlu, “Cloud4Feed ile
         Prini işletmeler için değerlendi-                               müşterinin henüz hafızası tazeyken,
         rerek onlara özel aksiyon önerileri ile                         deneyimin ardından en ideal zaman
         müşteri sadakatini dolayısıyla karlılık-                        aralığında ve frekansta müşteriler-
         larını artırmalarını sağlayan Acsight,                          den deneyimleri ile ilgili geri bildirim
         kendi bünyelerinde geliştirdikleri Clo-                         istenir. Derlenen geri bildirimler ger-
         ud4Feed platformu ile uçtan uca ve                              çek zamanlı olarak dashboard’lar
         gerçek zamanlı müşteri ve çalışan de-                           aracılığı ile raporlanır. Şirket hiye-
         neyimi ölçümü hizmeti ile öne çıkıyor.                          rarşisine uygun şekilde yöneticilere
            Acsight İş Geliştirme Direktörü                              kendi sorumluluk alanlarına göre
         Cengiz Yorgancıoğlu, müşteri deneyi-                            özelleştirilmiş günlük raporlar gön-
         mi konusunda, “Müşteri deneyimi son                             derilir. Herhangi bir süreçte yaşanan
         yıllarda işletmeler arasında önemli                             memnuniyetsizlik ile ilgili, önceden
                                                                         belirlenen kurallara bağlı, ilgili yö-
         bir rekabet unsuru haline geldi ve bu
                                                                         neticilere anında SMS ya da e-posta
         alana yatırım yapan firmaların reka-
                                                                         iletilir. Böylece müşteri henüz işlet-
         bette öne çıktığını açıkça görebiliyo-
                                                                         meyi terk etmeden gerekli aksiyon
         ruz. Yapılan araştırmalara göre müş-
                                                                         alınabilir” açıklamasını yapıyor.
         teri bağlılığında yüzde 5 oranında bir
         artışın bir işletmenin karlılığına etkisi
                                         boardlar ile baş başa bırakmayıp,   Yapay zekalı Cloud4Feed ile
         yüzde 25 ile yüzde 95 oranında deği-  çıkan sonuçları onlar için anlamlı ve   ileri analiz imkanı
         şebiliyor” diye konuşuyor.
                                         aksiyona geçirecek şekilde raporlar   Herhangi bir süreçte eğer mem-
            Yorgancıoğlu, “Cloud4Feed plat-
                                         haline getiriyoruz. Böylece müşteri- nuniyetsizlik belirli bir oranın altına
         formumuzla firmaların müşterile-
                                         lerimiz gelişmesi gereken alanlara  düşerse kritik seviye uyarıları ile yine
         ri ile temas ettikleri her noktadan
                                         anında müdahale ederek mutsuz  ilgili yöneticileri bilgilendirildiklerini
         yüksek sayıda geri bildirim toplaya-
                                         müşterilerine ulaşarak yardımcı olu- belirten Yorgancıoğlu, yapay zeka
         rak, yapay zekâ destekli ve anlık ak-
                                         yorlar ve sadakatini artırabiliyorlar.”  destekli metin analizi algoritmaları
         siyonlar içeren analizler ile müşteri
                                            Müşteri deneyimini ve sadakatini  ile tüm müşteri yorumlarını, duygu
         bağlılığı ve sadakatini arttırmalarına   göz ardı eden markaların kötü müş- durum, niyet, konu başlığı ve kök-
         yardımcı oluyoruz” diyor.       teri deneyiminin neden olabileceği  neden gibi başlıklarda sınıflandırdık-
                                         zararı ağır bedellerle ödediğine şa- larını kaydediyor. Yorgancıoğlu ayrı-
            7/24 Müşteri Başarı Ekibi    hit olduklarını belirten Yorgancıoğ- ca ileri analiz yöntemleri ile firmanın
            Yorgancıoğlu, Acsight olarak Müş- lu, araştırmaların, tek bir kötü de- müşteri deneyimini iyileştirmesi için
         teri Deneyimi Yönetimi alanında ver- neyimin müşteri ilişkileri üzerinde  kaynaklarını hangi yönde öncelik-
         dikleri hizmet ve çözümler hakkında  olumsuz bir etkisi olabileceğini ve  lendirmesi gerektiğinin net bir şekil-
         şu bilgileri aktarıyor: “Ekibimizin tek- gelecekteki satışları yüzde 15’e ka- de analiz edildiğini vurguluyor.
         noloji dışında kalan üyelerinin hepsi- dar azaltabileceğini göz önüne ser-  Acsight her ölçekte firmanın her-
         nin uzun yıllar araştırma geçmişine  diğinin altını çiziyor. Yorgancıoğlu,  hangi bir IT yatırımı yapmadan kendi
         sahip olmaları nedeniyle onlara bir  buna karşın olumlu geri bildirim ve- kaynakları ile ‘Müşterinin ve Çalışanın
         ajans yaklaşımı ile 7/24 Müşteri Ba- ren müşterilerin, 3-5  kat daha fazla  Sesi’ni dinleyebileceği projeleri haya-
         şarı Ekibi ile destek vermekteyiz. Yani  tekrar alışveriş yapma / hizmet alma  ta geçirmesine olanak sağlamayı ve
         müşterilerimizi platform ve dash- eğilimi sergilediğini ifade ediyor.   global pazarlara açılmayı hedefliyor.   Advertorial

                   Web: www.cloud4feed.com   E-Mail: info@acsight.com   Telephone: +90 212 963 01 50
                                                                                 Ekim 2022 KobiEfor Dijital 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16