Page 11 - Dijital KobiEfor Ekim 2022
P. 11
$FVLJKW ¶0åWHUL 'HQH\LPL <|QHWLPL· LOH
JOREDO SD]DU× KHGHIOL\RU
Acsight, kendi bünyelerinde geliştirdikleri Cloud4Feed platformu ile uçtan uca
ve gerçek zamanlı müşteri ve çalışan deneyimi ölçümü hizmeti ile öne çıkıyor.
Acsight İş Geliştirme Direktörü Cengiz Yorgancıoğlu, firmaların müşterileri ile
temas ettikleri her noktadan yüksek sayıda geri bildirim toplayarak, yapay zekâ
destekli ve anlık aksiyonlar içeren analizler ile müşteri bağlılığı ve sadakatini
artırmalarına yardımcı olduklarını belirtiyor.
azar araştırma kökenli yönetim Cloud4Feed ile mutlu müşteriler
Cengiz
ekibiyle müşteri geri bildirimle- Yorgancıoğlu Yorgancıoğlu, “Cloud4Feed ile
Prini işletmeler için değerlendi- müşterinin henüz hafızası tazeyken,
rerek onlara özel aksiyon önerileri ile deneyimin ardından en ideal zaman
müşteri sadakatini dolayısıyla karlılık- aralığında ve frekansta müşteriler-
larını artırmalarını sağlayan Acsight, den deneyimleri ile ilgili geri bildirim
kendi bünyelerinde geliştirdikleri Clo- istenir. Derlenen geri bildirimler ger-
ud4Feed platformu ile uçtan uca ve çek zamanlı olarak dashboard’lar
gerçek zamanlı müşteri ve çalışan de- aracılığı ile raporlanır. Şirket hiye-
neyimi ölçümü hizmeti ile öne çıkıyor. rarşisine uygun şekilde yöneticilere
Acsight İş Geliştirme Direktörü kendi sorumluluk alanlarına göre
Cengiz Yorgancıoğlu, müşteri deneyi- özelleştirilmiş günlük raporlar gön-
mi konusunda, “Müşteri deneyimi son derilir. Herhangi bir süreçte yaşanan
yıllarda işletmeler arasında önemli memnuniyetsizlik ile ilgili, önceden
belirlenen kurallara bağlı, ilgili yö-
bir rekabet unsuru haline geldi ve bu
neticilere anında SMS ya da e-posta
alana yatırım yapan firmaların reka-
iletilir. Böylece müşteri henüz işlet-
bette öne çıktığını açıkça görebiliyo-
meyi terk etmeden gerekli aksiyon
ruz. Yapılan araştırmalara göre müş-
alınabilir” açıklamasını yapıyor.
teri bağlılığında yüzde 5 oranında bir
artışın bir işletmenin karlılığına etkisi
boardlar ile baş başa bırakmayıp, Yapay zekalı Cloud4Feed ile
yüzde 25 ile yüzde 95 oranında deği- çıkan sonuçları onlar için anlamlı ve ileri analiz imkanı
şebiliyor” diye konuşuyor.
aksiyona geçirecek şekilde raporlar Herhangi bir süreçte eğer mem-
Yorgancıoğlu, “Cloud4Feed plat-
haline getiriyoruz. Böylece müşteri- nuniyetsizlik belirli bir oranın altına
formumuzla firmaların müşterile-
lerimiz gelişmesi gereken alanlara düşerse kritik seviye uyarıları ile yine
ri ile temas ettikleri her noktadan
anında müdahale ederek mutsuz ilgili yöneticileri bilgilendirildiklerini
yüksek sayıda geri bildirim toplaya-
müşterilerine ulaşarak yardımcı olu- belirten Yorgancıoğlu, yapay zeka
rak, yapay zekâ destekli ve anlık ak-
yorlar ve sadakatini artırabiliyorlar.” destekli metin analizi algoritmaları
siyonlar içeren analizler ile müşteri
Müşteri deneyimini ve sadakatini ile tüm müşteri yorumlarını, duygu
bağlılığı ve sadakatini arttırmalarına göz ardı eden markaların kötü müş- durum, niyet, konu başlığı ve kök-
yardımcı oluyoruz” diyor. teri deneyiminin neden olabileceği neden gibi başlıklarda sınıflandırdık-
zararı ağır bedellerle ödediğine şa- larını kaydediyor. Yorgancıoğlu ayrı-
7/24 Müşteri Başarı Ekibi hit olduklarını belirten Yorgancıoğ- ca ileri analiz yöntemleri ile firmanın
Yorgancıoğlu, Acsight olarak Müş- lu, araştırmaların, tek bir kötü de- müşteri deneyimini iyileştirmesi için
teri Deneyimi Yönetimi alanında ver- neyimin müşteri ilişkileri üzerinde kaynaklarını hangi yönde öncelik-
dikleri hizmet ve çözümler hakkında olumsuz bir etkisi olabileceğini ve lendirmesi gerektiğinin net bir şekil-
şu bilgileri aktarıyor: “Ekibimizin tek- gelecekteki satışları yüzde 15’e ka- de analiz edildiğini vurguluyor.
noloji dışında kalan üyelerinin hepsi- dar azaltabileceğini göz önüne ser- Acsight her ölçekte firmanın her-
nin uzun yıllar araştırma geçmişine diğinin altını çiziyor. Yorgancıoğlu, hangi bir IT yatırımı yapmadan kendi
sahip olmaları nedeniyle onlara bir buna karşın olumlu geri bildirim ve- kaynakları ile ‘Müşterinin ve Çalışanın
ajans yaklaşımı ile 7/24 Müşteri Ba- ren müşterilerin, 3-5 kat daha fazla Sesi’ni dinleyebileceği projeleri haya-
şarı Ekibi ile destek vermekteyiz. Yani tekrar alışveriş yapma / hizmet alma ta geçirmesine olanak sağlamayı ve
müşterilerimizi platform ve dash- eğilimi sergilediğini ifade ediyor. global pazarlara açılmayı hedefliyor. Advertorial
Web: www.cloud4feed.com E-Mail: info@acsight.com Telephone: +90 212 963 01 50
Ekim 2022 KobiEfor Dijital 11