Page 6 - Dijital KobiEfor Ekim 2022
P. 6

tusunda alıyoruz. Örneğin; GigaFi-
                                                                         ber İstiyorum projesiyle kullanıcı-
                                                                         lar kendi yaşadıkları bölgeleri için
                                                                         TurkNet GigaFiber talebi oluştura-
                                                                         biliyor. Yani yatırım planlamalarımızı
                                                                         oluştururken bölgeleri belirlemekte
                                                                         kullanıcılarımızın talepleri bizi yön-
                                                                         lendiriyor. Kullanıcı odaklı yaklaşı-
                                                                         mımızın en önemli göstergesi de
                                                                         ‘Müşteri Memnuniyet Skoru’muz.
                                                                         Sektörde en yüksek NPS’e sahip
                                                                         operatörlerden biri olmakla gurur
                                                                         duyuyoruz.”
                                                                           TurkNet’in
                                                                           “Onaylamıyorum”
                                                                           reklam kampanyasının
                                                                           oluşturduğu farkındalık
                                                                           Türkiye’de 100 kişiden 73’ü dü-
                                                                         şük hızda internet yüzünden so-
                                                                         run yaşadığını söylüyor.
         destek olmayı görev bildiklerini kay- şıyoruz. Kullanıcının her adımı bu
                                                                           Cem Çelebiler, “Onaylamıyo-
         dediyor: “Teknoparklar ve üniversi- deneyimin bir parçası. Biz de bu
                                                                         rum” reklam filminde Türkiye’de-
         teler için Dünya standartlarında,  adımların her birini iyileştirmek   ki internet kullanıcılarının düşük
         yüksek hızlı internet olmazsa ol- için Ar-Ge ekipleri ve yatırımla-
                                                                         hızlar, taahhüt, cayma bedeli, ko-
         maz. Eğer uluslararası  başarılar  rıyla çalışıyoruz. Akıllı cihazlara
                                                                         talar ya da kafa karıştıran tarifeler
          kazanmak istiyorsak gençlere bu  yönelik çalışmalarımız da bu yatı-
                                                                         ile ilgili içgörülerinden yola çıktık-
          altyapıyı sağlamamız gerekiyor.  Ül- rımların bir sonucu. Kullanıcıların
                                                                         larını açıklıyor: “Dünya kalitesinde
         kemizde çok ciddi bir potansiyel  internet deneyimini iyileştirmek
                                                                         olmayan internet hizmetini ve ta-
         var, gençlerin üretkenliği ve yara- için yapay zekâ destekli çözüm-
                                                                         ahhütleri ‘onaylamıyorum’ diyen-
         tıcılığı bize müthiş ilham veriyor.   ler sunmaya hazırlanıyoruz. Ya-
            Bu ülkenin gençlerine olan inan- kın zamanda kullanıcılarımıza da   lere; eşit indirme ve yükleme hızı-
                                                                         na sahip, gigabit internet TurkNet
         cımızın en önemli göstergesi on- duyuracağımız bir hizmet ile sun-
                                                                         sunuyor, çünkü herkes dünya hı-
         lara ulaştırmak için çalıştığımız  duğumuz deneyimi çok farklı bir
         Dünya standartlarında internet  noktaya taşımış olacağız. Bu ko-  zında interneti hak ediyor. Uzaktan
         hizmeti. TurkNet GigaFiber ile üni- nuda sona yaklaştık. Testlerimiz   çalışan beyaz yakalılardan online
         versitelere ve teknoparklara 1.000  bitmek üzere. Kullanıcılarımızla   ders  takip eden öğrencilere, dizi
         Mbps’lik eşit download ve upload  güzel haberleri çok yakında payla-  izlemekten oyun oynamaya kadar
         hızına sahip internet sunuyoruz.  şacağız” diye konuşuyor.      hayatın her alanına internetin de-
         Bu sayede öğrenciler, girişim-                                  ğer kattığını artık biliyoruz.
         ciler, teknoloji üretenler Dünya   “İşimizin odağında             TurkNet olarak doğası gereği
         standartlarında internet kullana-  kullanıcılarımızın           özgür, hızlı ve taahhütsüz interneti
         biliyor. Şu an 22 teknoparkta, 129   memnuniyeti var”           GigaFiber ile sunuyoruz. Reklam
         devlet üniversitesinde ve birçok   Cem Çelebiler, işlerinin odağında   kampanyamızın gördüğü büyük il-
         eğitim kurumunda TurkNet Gi-    kullanıcıların memnuniyeti bulun-  ginin ve aldığı olumlu reaksiyonun
         gaFiber hizmetimiz aktif durum-  duğunu anlatıyor:  “Talepleri, şika-  sırrı gerçek müşteri içgörülerine
         da. Hedefimiz ise 2023 yıl sonuna   yetleri, önerileri dinliyor ve bunlara   dayanması. Biz müşterilerimizin
         kadar bu hizmeti 48 teknoparka   göre aksiyonlar alıyoruz. Bir proje-  yaşadıkları problemlerin farkın-
         ulaştırmak.”                    yi başarıya ulaştıran kullanıcının  da olduğumuzu ve hak ettikleri
                                         gerçek bir problemini çözmek veya  çözümleri sunduğumuzu anlatan
            “Yapay zeka destekli         deneyimini iyileştirmek, değer kat- bir kampanya hedefledik, başarı-
            çözümler sunmaya             maktan geçiyor. Tüm süreçlerimizi  ya ulaştık.
            hazırlanıyoruz”              kullanıcı odaklı bakış açısıyla ta-  #ÖzgürlüğeGeçişYapın çağrısıy-
            Cem Çelebiler, “İnternet dene- sarlıyor, yatırım kararlarımızı bile  la herkesi dünya standartlarında in-
         yimine biz hep 360 derece yakla- kullanıcılarımızın talepleri doğrul- ternet deneyimine davet ediyoruz.”

         6 KobiEfor Dijital Ekim 2022
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11