Page 166 - KobiEfor_Kasım_2019
P. 166

AJANS


































          Yeni nesil çözümler sunan, medya, içerik ve teknoloji ajans›;


                                      Wavemaker



          Dünya reklam ve iletiflim devi WPP’nin           Türkiye CEO’su Neslihan Olcay,
          global medya yat›r›m yönetim devi               varl›klar›n› sürdürmek isteyen
          GroupM’in medya, içerik ve teknoloji            markalar›n do¤ru yat›r›mlarla dijitale
          ajans› Wavemaker, yeni nesil                    göç etmeleri gerekti¤ini söylüyor.
          çözümleriyle iddial›. Wavemaker                 n Röportaj: Deniz YANIKTAfi

         D     ünyan›n en büyük reklam ve iletiflim holdingle-  nesil çözümler sunan medya, içerik ve teknoloji ajan-

                                                          s› olarak konumland›rmas›” diyor. Markalar›n dünya-
               rinden biri olan WPP’nin global medya yat›r›m
               yönetim kuruluflu GroupM, y›ll›k reklamlarda
                                                          cek. Sundu¤u yeni nesil çözümlerle Wavemaker, yal-
          48 milyar dolar›n üzerinde bir pazar› yönlendiriyor.  s›nda; gelece¤i; medya, içerik ve teknoloji yönlendire-
          GroupM, aralar›nda Mindshare, MediaCom, Wavema-  n›zca bir medya ajans› olman›n da ötesine geçerek,
          ker, Essence ve m / SIX ve Xaxis, Motion Content Gro-  bütün projelerini ve insan kayna¤› yat›r›m›n› “medya,
          up ve Performance Media Group’un bulundu¤u WPP  içerik ve teknoloji” alan› odakl› gerçeklefltiriyor. Bu-
          medya ajanslar›n›n ana kuruluflu. Tüm dünyada Ka-  günün en baflar›l› markalar›n›n; tüketici yolculu¤unu
          s›m 2017’de GroupM’in medya ajanslar›; MEC ve Ma-  do¤ru okuyan, anlayan ona göre do¤ru içgörüler ge-
          xus’un birlefltirilmesiyle oluflan ajans›n ad› ise; Wa-  lifltererek kampanyalar›n›, içeriklerini üreten ve tek-
          vemaker. Medya, içerik ve teknolojiyi buluflturan Gro-  nolojisini buna göre revize eden markalar oldu¤una
          upM flirketlerinden Wavemaker, 1 milyar dolarl›k ge-  de¤inen Olcay, bu nedenle Wavemaker’›, tüketici yol-
          lir elde eden yeni nesil bir ajans. ‹nsanlar›n nas›l sa-  culu¤una odakl› bir ajans olarak konumland›rd›klar›-
          t›n alma kararlar› ald›¤›na dair dünyadaki en kap-  n›, son 2 y›lda kazand›klar› ödüller ve yapt›klar› iflle-
          saml› çal›flma olan WM Momentum’u yaratan ajans,  rin de bunun ispat› oldu¤unu söylüyor: “Türkiye’de
          90 ülkede 9 bin çal›flana sahip. KobiEfor’un 20. y›l›n›  bugün, 150’nin üzerinde markaya hizmet veren Wa-
          kutlad›¤› bu özel say›da biz de bu dünya devi ajans›n  vemaker, performans pazarlamas› anlam›nda Gro-
          Türkiye CEO’su Neslihan Olcay ile konufltuk.     upM’in en yüksek ciroya sahip ajans›. Markalar›m›z,
            Wavemaker Türkiye CEO’su Neslihan Olcay, “Dün-  deneyimimizi zenginlefltiriyor, reklamverenlerimize
          yada ve Türkiye’de GroupM’in köklü medya ajanslar›;  daha iyi hizmet vermemizi sa¤l›yor. Porftöyümüzde
          MEC ve Maxus’un birleflmesinden gelen deneyime   h›zl› tüketim ürünleri ve e-ticaret markalar› ön plan-
          sahip Wavemaker’›n en temel özelli¤i, kendisini yeni  da. Bizim tek iflimiz medya sat›n alma arac›l›¤› yap-

          166 KobiEfor Kas›m 2019
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171