Page 77 - KobiEfor_Kasım_2016
P. 77
HABER
‹talyan Mutfa¤› Haftas› ve
Autentico ‹taliano, Kas›m’da bafll›yor
Türk tüketiciler ile gastronomi Italiano’ programlar› 21-27 Kas›m
profesyonellerine, kalitesiyle gerçek tarihlerinde tüm dünyada efl zamanl›
‹talyan ürünlerini tan›tmay› amaçlayan olarak ‹stanbul ve Türkiye’nin birçok
‘‹talyan Mutfa¤› Haftas›’ ve ‘Autentico flehrinde gerçekleflecek.
“A utentico Italiano” projesinin etkinlik
program›, ‹talya Büyükelçisi Luigi Mat-
tiolo’nun evsahipli¤inde, Venedik Sa-
ray›’nda aç›kland›. Herkesi ‹talyan lez-
zetlerini tatmaya ve tan›maya davet
eden ‹talya Büyükelçisi Luigi Mattiolo, “Bu progra-
m›n gerçek hedefi otantik ürünlerin tan›t›m›n› sa¤-
lamak, insanlara bunun taklidinin verebilece¤i za-
rarlar› izah etmek, bundan özellikle tüketiciyi koru-
mak ve ‹talyan ürünlerinin özelliklerinin yanl›fl an-
lafl›lmas›n› ortadan kald›rmak” dedi ve etkinlik
program› hakk›nda bilgi verdi.
‹talya’ya özgü lezzetlerin tan›t›laca¤› projenin
program› için düzenlen bas›n toplant›s›n›n konufl- Aldo Kaslowski, Veronica Filippi, Luigi Mattiolo,
Ayfle U¤ural, Aniello Musella
mac›lar› aras›nda ayr›ca; ‹talyan Ticaret ve Tan›-
t›m Ajans› (ITA) ‹stanbul Direktörü Aniello Musel- 27 Kas›m tarihlerinde dünya genelinde gerçeklefle-
la, ‹talyan Mutfak Akademisi’nin ünlü fiefi Aldo cek olan ve ‹talya menfleili ürünlerin gastronomi
Kaslowksi, ALMA Uluslararas› Network Koordina- profesyonelleri ve tüketicilere tan›t›ld›¤› ‘‹talyan
törü Veronica Filippi ve MSA Pazarlama ve ‹letiflim Mutfa¤› Haftas›’ ve ‘Autentico Italiano’ programlar›;
Yöneticisi Ayfle U¤ural da yer ald›. Aniello Musel- ‹talyan Kültür Merkezi, ‹talyan D›fl Ticaret ve Tan›-
la, proje kapsam›nda ‹talyan otantik ürünlerini t›m Ajans›, Mutfak Akademisi ve ‹talyan Lisesi IMI
önplana ç›karacaklar›n› anlatt›. Aldo Kaslowski, iflbirli¤iyle ‹stanbul, Ankara ve ‹zmir’de bu kültürün
‹talyan lezzetlerinin tan›t›lmas›n›n Türkiye-‹talya sevenleriyle buluflacak.
aras›ndaki turizm faaliyetlerini de artt›raca¤›na Türk tüketicileri ve gastronomi profesyonellerini
dikkat çekti. kalitesiyle gerçek ‹talyan ürünleriyle tan›flt›rmay›
‘Settimana della Cucina Italiana’ konseptiyle 21- amaçlayan projede Türkiye’nin önde gelen ‹talyan
restoranlar› Eataly, Aida-Vino e Cucina, AzzuR (Mo-
venpick Hotel), Carluccio’s, Emporio Armani Risto-
rante, La Scarpetta, Paper Moon ve Ankara’daki
Peperoncino ile Hilton Hotel de yer alacak.
Zengin etkinlik takvimiyle ‘‹talyan Mutfa¤› Hafta-
s›’na güç katan ‘Autentico Italiano’ projesinde ise
‹talya’n›n otantik ürünleri ve bu ürünlerin çeflitlili-
¤ini alanlar›nda uzman ‹talyan flef ve eksperler
gastronomi profesyonelleri ve tüketicilerle payla-
flacak. Proje kapsam›nda workshop’lar düzenlene-
cek ayr›ca dünyaca ünlü ‹talyan Mutfak Akademisi
(ALMA) fleflerinin MSA’da (Mutfak Sanatlar› Akade-
misi) düzenleyece¤i ‹talyan yemekleri kurslar›na da
kat›lma f›rsat› yakalayacak.
Kas›m 2016 KobiEfor 77