Page 74 - KobiEfor_Kasım_2016
P. 74
AJANS
Sefa Hale
Karahan Kaplan
Reklam ve dijitalin birleflti¤i oranda;
1,618 Creative Ad Works Ajans›
Markalara reklam ve pazarlama projesiyle KOB‹’lerin markalaflma
çözümleri üreten 1,618 Creative Ad sürecinde dijital pazarlaman›n
Works Ajans›, Look New Media önemine dikkat çekiyor.
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
1 ,618 Creative Ad Works, offline medyay› kulla- nesil reklam ajans› fikrine geçifl yaparak 2011 y›l›n-
Sefa Karahan, eski ve geleneksel ajanstan, yeni
nan ayn› zamanda online medyaya geçifl yapan
veya yapm›fl tüm markalara reklam ve pazar-
da 1,618 Creative Ad Works Ajans›’n› orta¤› Filiz
lama çözümleri üretiyor. 1,618 Ajans Baflkan›
Sefa Karahan gerçeklefltirdikleri tüm çal›fl- Bilmifl ile kurduklar›n› belirtiyor. Ajans olarak uz-
manlaflman›n gereklili¤ine inand›¤›n› aktaran Sefa
malar›na “alt›n oran (1,618)” mant›¤›n› yans›tt›kla- Karahan, bu sebeple hizmetlerini dört ana s›n›fa
r›n› söylüyor. Karahan, “Reklam ve dijitalin birleflti- parçalayarak her birinde en mükemmel olmay› he-
¤i oranday›z. Bugün düflündü¤ümüz ve iletiflimini deflediklerini aktar›yor: “Kreatif. Dijital. Prodüksi-
kurgulad›¤›m›z her bir fikrimizin dijital pazarlama yon. Dan›flmanl›k.”
ve sat›fl› üzerine çal›flmalar yapan markam›z Look 1,618 ile KOB‹’lerin markalaflma yolculu¤unda
New Media ve yine Türkiye’de birçok ofis açm›fl stratejik yol haritalar›n› çizdiklerini kaydeden Kara-
franchise veren markalara yönelik reklam ürünleri han, Look New Media ile de müflterilerine dijital pa-
üreten e-ticaret projemiz Adcase.net ile yolumuza zarlama hizmeti sunduklar›n› dile getiriyor: “1,618
devam ediyoruz” diyor. ve Look New Media birlikte hareket ediyor. Bizim bir
74 KobiEfor Kas›m 2016