Page 72 - KobiEfor_Temmuz_2013
P. 72
HABER
Ahmet
Hançer
E¤itim ve ö¤retimin yeni modeli
ENOCTA’da
Enocta; e¤lenceli, zamana ve
mekana ba¤l› kalmadan, sonuçlar›
ölçülebilen, etkin, verimli ve
tasarruflu e¤itim modeli olan
e-ö¤renme modeliyle 400 kuruma
ulaflt›. Yeni nesil e¤itim modelini
1999’dan bu yana sunan Enocta’n›n
E¤itim Katalo¤u bu alanda önemli bir
bofllu¤u dolduruyor.
E -ö¤renme; ça¤dafl, renkli, e¤lenceli, zaman
ve mekana ba¤l› kalmadan yap›lan, sonuç-
lar› ölçülebilen, etkin, son derece verimli ve
tasarruflu bir e¤itim yöntemi. E-ö¤renmede
e¤itim süreci hem fiziksel bir ortam gerek-
tirmiyor hem de belli bir zaman aral›¤›nda yap›l-
mak zorunda de¤il. Bu iki özellik kat›l›mc›lara, en haline geliyor. Kurumlar bu süreçte; ürün ve hiz-
verimli olduklar› zamanda e¤itime kat›lma flans› metleri ile ilgili e¤itimleri, internet üzerinden çok
veriyor. Ayr›ca, e¤itim almak için bir yolculuk yap- h›zl› ve güncel olarak çal›flanlar›na sunuyorlar, s›-
mak gerekmiyor. Bu da, zamandan tasarruf anla- n›f e¤itimlerini, e-ö¤renme içerikleri ile daha ve-
m›na geliyor. Kurumlar›n e-ö¤renme, e¤itim ve ge- rimli ve etkin hale getiriyor.
liflim için ihtiyaç duyduklar› hizmet ve ürünleri tek
bir çat› alt›nda toplayarak, tek noktadan çözümler Peki KOB‹’ler e-ö¤renmeden
üretmek amac›yla 1999 y›l›nda kurulan Enocta, ala- nas›l faydalanabilir?
n›nda öncü ve yenilikçi flirket olarak dikkatleri çe- Ahmet Hançer, Enocta’n›n E¤itim Katalo¤u’nun bu
kiyor. Tek noktadan çözümler üreten Enocta 400’e noktada önemli bir bofllu¤u doldurdu¤unu düflünü-
yak›n kurum, kamu kurumu, flirket ve üniversiteye yor. Türkiye’nin, 400’e yak›n e¤itim bafll›¤› ile en
e-ö¤renme ürün ve hizmetleri sunuyor. Enocta Ge- kapsaml› e-ö¤renme katalo¤u olan Enocta E¤itim
nel Müdürü Ahmet Hançer, e-ö¤renmenin e¤itimin- Katalo¤u’na en son ‹fl Sa¤l›¤› ve Güvenli¤i e¤itimle-
ö¤retmenin yeni hali anlam›na geldi¤ini söylüyor. rini eklediklerini söyleyen Hançer, bu e¤itimlerde; ifl
Hançer, flöyle konufluyor: “E-ö¤renme her sene da- sa¤l›¤› ve güvenli¤i mevzuat›, çal›flanlar›n bilmesi
ha da yayg›n olarak kullan›lan bir e¤itim flekli. Ku- flart koflulmufl olan çal›flma mevzuat› ve çal›flanlar›n
rumlara sa¤lad›¤› çeflitli avantajlar›n yan›s›ra özel- yasal hak ve sorumluluklar› konular›nda genel bilgi-
likle yeni jenerasyonun çal›flma hayat›na girmesi- ler anlatt›klar›n› aç›kl›yor.
nin, e-ö¤renmeye olan ilginin artmas›nda önemli Enocta E¤itim Katalo¤u’nda yer alan MS Office
bir pay› bulunmakta. Çal›flma hayat›na bafllayan e¤itimlerinin yan›s›ra Uluslararas› Ticaret, Uluslarara-
bu yeni jenerasyon teknoloji ba¤lant›l› her tür uy- s› Ticaretin Finansman›, Temel Finans, Temel Muha-
gulamay› alternatiflerine göre çok daha çabuk be- sebe gibi bafll›klar› da kapsayan Finans E¤itimleri
nimsiyor, kullan›yor ve verim al›yor.” Hançer’e gö- bulunuyor. KOB‹’ler ayr›ca; Bir Ekibi Yönetmek, Mo-
re ifl dünyas›n›n artan h›z› ve verimlili¤in artan tivasyon Yönetimi gibi alanlarda profesyonel geli-
önemi nedeniyle kurumlar›n e¤itim süreçlerinde e- flimlerine katk› sa¤layacak e¤itimlerden de faydala-
ö¤renmeyi daha etkin kullanmak bir zorunluluk nabiliyor.
72 KobiEfor Temmuz 2013