Page 78 - KobiEfor_Aralik_2012
P. 78

HABER



                            KOB‹’ler müflterisine


                    Bonubon.com ile ulafl›yor




               Do¤ufl Grubu yat›r›m›yla kurulan Do¤ufl Yeni ‹nternet, Bonus Card’dan ald›¤›
               destekle hayata geçirdi¤i Bonubon.com, sektör liderli¤ini hedefliyor. Ürün ve
                 hizmet ihtiyac› olan tüketiciyi do¤ru KOB‹’yle buluflturma platformu olan
                                 Bonubon.com, 7 ayda 5 bin iflletmeye ulaflt›.

          D         o¤ufl Grubu’nun online al›flverifl sitesi Bo-  di. Bonubon.com’u tüketici ile üreticiyi buluflturan bir
                    nubon.com, Türkiye’de al›fl›lm›fl›n d›fl›nda
                                                            platform olarak tan›mlayan Özge Y›lmaz, “Fatura ke-
                    KOB‹’lerin mal ve hizmetlerinin pazarland›-
                                                            sebilen her türlü iflletme, ürün ve hizmetlerini Bonu-
                                                            bon.com’da pazarlayabilir. Bugün itibar›yla web say-
                    ¤› online bir yap› olarak 7 ayda 5 bin ifllet-
                    menin mal ve hizmetlerini müflteriyle bu-
           luflturdu. Bonubon.com Genel Müdürü Özge Y›lmaz,  fam›z› ziyaret eden kifli say›s› 2 milyonu buluyor. Kat-
                                                            lanarak büyüyoruz. Bonubon.com olarak Türkiye’de
           7 ayda 5 bin iflletmeye 7.5 milyon TL kazanç sa¤la-  Pazar liderli¤ini hedefliyoruz” diye konufluyor. Y›l so-
           d›klar›n belirterek, k›sa vadede 10 bin iflletmenin ürü-  nunda online pazar›n ilk 10 markas› aras›na girmeyi
           nünü tüketici ile buluflturmay› hedeflediklerini söyle-  amaçlayan bonubon.com flu an kendi kategorisinde
                                                            ise 2. s›rada yer al›yor. 20 farkl› kategoride ürün ve
                                                            hizmetler sunan bonubon.com, önümüzdeki dönem
                                                            farkl› kategorilerde de hizmet verecek. Özellikle fas-
                                                            hion ve ayakkab›-çanta kategorilerini açmak istedik-
                                                            lerini belirten Y›lmaz, flöyle konufluyor: “Bonubon,
                                                            firmalara yeni dönem iletiflim ve kampanya hizmeti
                                                            sunan bir pazarlama flirketidir. Sundu¤u reklam ve
                                                            pazarlama deste¤iyle Bonubon, markalar› tüketicisiy-
                                                            le buluflturur ve yeni müflteriler kazanmalar›n› sa¤lar.
                                                            Yenilikçi bak›fl aç›s›yla kullan›c› deneyimini ve mem-
                                                            nuniyetini en üst seviyeye ç›karmay› hedefleyen Bo-
                                                            nubon, müflterilere sunaca¤› ürün ve hizmette de se-
                                                            çici davran›yor. 50’yi bulan ekibimizle Türkiye’nin
                                                            dört bir yan›na ulaflarak müflteriye do¤ru ürünü sun-
                                                            maya gayret ediyoruz.”
                                                              Bonubon.com’da 20 farkl› sektörde ürün ve hiz-
                                                            met bulunuyor. Site, üyelerine yeni deneyimler ka-
                                                            zanmalar›, rutinden kaçmalar› ve hayat› doyas›ya ya-
                                                            flamalar› için sa¤l›k, yeme-içme, turizm, güzellik, ho-
                                                            bi ve e¤itim gibi pek çok alanda kampanya sunuyor.
                                                            Pazar uzmanl›¤›n› KOB‹’lere ve kullan›c›lara fayda
                                                            sa¤layacak flekilde kullanan Bonubon.com, ürün ve
                                                            hizmetlerin kalitesine ise bizzat kendisi kefil oluyor.
                                                            Türkiye’nin her bir noktas›na ürün ve hizmet ulaflt›-
                                                            ran Bonubon.com, depolama ve tafl›ma gibi ekstra
                                                            maliyetlerle ürünün fiyat›n› art›rmak yerine ürünü
                                                            müflteriye kayna¤›ndan ulaflt›rmay› tercih ediyor. Mal
                                                            ve hizmet üreten iflletme ile komisyon üzerinden an-
                                                            laflan firma, KOB‹’lerle birebir tan›flarak çal›flmay› ter-
                                                            cih ediyor. Bonubon.com, teknolojisinde dünyada ilk
                                                            olan POS-Kart-Kupon entegrasyonu, segmentasyon-
                                                            lar gibi özellikleriyle kupon numaras›na gerek olma-
                                                            dan al›flverifl imkan› sa¤l›yor. Pazar› büyütme çal›fl-
                                                            malar›na da öncelik vererek ön ödemeli bir kart olan
                                                            Bonubon Paracard’› ç›karan Bonubon.com,  genç ve
                                                            ev han›mlar› gibi kredi kart› olmayan genifl popülas-
                                                            yonu kazanmak istiyor.

           78 KobiEfor Aral›k 2012
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83