Page 46 - KobiEfor Kasım 2024
P. 46
CEO
Avansas Genel Müdürü Ahmet Güleç;
“D süreçlerinde verimlili&i ve
mü teri memnuniyetini önceliklendiriyoruz”
Türkiye’nin iş yeri alışverişini dijitalleştiren önem veren Avansas Genel Müdürü
ilk şirket Avansas, 4 binden fazla ürün Ahmet Güleç, “Uygulayacağını planla,
çeşidiyle 1 milyondan fazla müşteriye planını uygula” yaklaşımıyla tüm
hizmet veriyor. Müşteri ve saha iş süreçlerinde verimliliği ve müşteri
ekiplerinden gelen geri bildirimlere büyük memnuniyetini önceliklendiriyor.
n Röportaj: Deniz Yan kta
vansas Genel Müdürü Ahmet Güleç, “Avansas, ta-
mamen yerli ve milli sermayeyle kurulmuş Tür-
Akiye’nin iş yeri alışverişini dijitalleştiren ilk şirket. 15
yıldır sektördeki liderliğini bu vizyonla devam ettiriyor.
2009’da 18 çalışan ve 300 çeşit ürünle başladığımız yol-
culukta, bugün 600’ü aşkın çalışanımız ve 4 binden fazla
ürün çeşidimizle 1 milyondan fazla müşteriye hizmet ve-
riyoruz. İş yerlerinin her türlü ihtiyacını karşılamak üzere
geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz; kırtasiye, temizlik
malzemeleri, gıda, mobilya gibi çeşitli kategorilerde kali-
teli ve uygun fiyatlı ürünler sunarak iş süreçlerini daha ve-
rimli hale getiriyoruz” diyor.
Hızlı, kolay ve daha ekonomik iş yeri alışverişi: Bugü-
nün dünyasında paranın maliyeti kadar zamanın maliyetinin
de şirketlerin verimliliği açısından önemini vurgulayan
Güleç, birçok tedarikçiden dijital veya geleneksel yollarla Ahmet Güleç
ayrı ayrı temin edilen iş yeri ihtiyaçlarını tek tıkla tek teda-
rikçiden kapıya servis hizmeti vererek, iş yerlerinin iş yeri çalışmalarımıza devam edeceğiz. Önümüzdeki dönemde
alışverişine harcadığı zamanı ve eforu minimize etmek ve ürün çeşitliliğimizi sektörel derinleşmeyle artırmaya ve di-
kendi işlerine odaklanmalarını sağlamak için çalıştıklarını jital dönüşüme yatırım yapmaya devam ederek daha hızlı
belirtiyor: “AvansasPro gibi özel hizmetlerimizle, büyük öl- ve etkili müşteri deneyimi sunmayı hedefliyoruz. ‘Verimlilik’
çekli şirketlerin stok yönetimi, bütçe kontrolü ve satın alma hedeflerimiz doğrultusunda iş süreçlerini sadeleştirmeye,
süreçlerini optimize etmelerini sağlıyoruz. Aynı zamanda organizasyonu çevikleştirmeye ve operasyonlarımızı mü-
Private Label (PL) ürünlerimizle yüksek kaliteyi uygun fi- kemmelleştirmeye devam edeceğiz. Uzun vadeli hedefimiz;
yatla buluşturuyor ve doğrudan üreticiden işyerlerine teslim Avansas’ı iş yerinin çözüm ortağı olarak konumlayarak iş
ederek maliyet avantajı yaratıyoruz. Büyüme vizyonumuz yerlerinin alışveriş dışındaki ihtiyaçlarını ve problemlerini
kapsamında, hem ürün yelpazemizi sektörel derinleşmeyle de giderecek ürünler ve hizmetler sunmak. Avansas olarak;
genişletmeye hem de dijitalleşmeye yatırım yaparak iş ye- 100% yerli ve milli sermayeyle kurulmuş, Türkiye teknoloji
rinin alışveriş deneyimini daha hızlı, kolay ve ekonomik hale ve e-ticaret ekosistemine çok önem veren hem istihdam
getirmeyi amaçlıyoruz.” yaratmayı hem de katma değer üretmeyi hedefleyen yerli
Dijital dönüşüme yatırıma devam: Ahmet Güleç, bir firmayız. Bu sebeple de iş yeri alışverişi konusunda dün-
2024’ün kullanıcı deneyimine çok önem veren Avansas için yada rekabet edebilecek bir dijital alışveriş deneyimi yara-
bir taraftan müşteri memnuniyetini ve deneyimini iyileştir- tarak önümüzdeki 5 yılda iş yerlerinin tüm ihtiyaçlarını
diği, diğer taraftan dijital dönüşümün hızlandığı ve verimli- karşılamak, iş yerlerinin çözüm ortağı olmak gibi bir gaye-
liğin ön plana çıktığı bir yıl olduğunu söylüyor: “Hem miz var. Bunun için de hem organizasyon hem teknoloji
Avansas hem de müşterilerimiz için verimliliği ön planda hem de tedarik zinciri yatırımlarımıza devam edeceğiz.
tutarak operasyonel altyapımıza yaptığımız yatırımlarla sü- Geniş ürün yelpazemiz, rekabetçi fiyatlarımız ve hızlı tesli-
reçlerimizi tamamen dijitalleştirerek daha yalın hale getir- mat ağımızla iş yerlerinin tüm ihtiyaçlarına tek noktadan
dik ve hizmet kalitemizi artırdık. Müşteri deneyimi tarafında çözüm sunuyoruz. Amacımız; iş yerlerinin ihtiyaçlarını kar-
tüm dijital platformlarımızda iyileştirmeler yaptık. Müşte- şılamaya ayırdığı zamanı ve maliyeti mümkün olduğu kadar
rinin iş yeri alışverişini en kolay ve hızlı şekilde yapması için düşürmek ve kendi işlerine odaklanmasını sağlamak.
46 KobiEfor Kas m 2024