Page 46 - KobiEfor Kasım 2024
P. 46

CEO



                                 Avansas Genel Müdürü Ahmet Güleç;

                           “D  süreçlerinde verimlili&i ve

             mü teri memnuniyetini önceliklendiriyoruz”


          Türkiye’nin iş yeri alışverişini dijitalleştiren   önem veren Avansas Genel Müdürü
          ilk şirket Avansas, 4 binden fazla ürün         Ahmet Güleç, “Uygulayacağını planla,
          çeşidiyle 1 milyondan fazla müşteriye           planını uygula” yaklaşımıyla tüm
          hizmet veriyor. Müşteri ve saha                 iş süreçlerinde verimliliği ve müşteri
          ekiplerinden gelen geri bildirimlere büyük      memnuniyetini önceliklendiriyor.
          n Röportaj: Deniz Yan kta
               vansas Genel Müdürü Ahmet Güleç, “Avansas, ta-
               mamen yerli ve milli sermayeyle kurulmuş Tür-
          Akiye’nin iş yeri alışverişini dijitalleştiren ilk şirket. 15
          yıldır sektördeki liderliğini bu vizyonla devam ettiriyor.
          2009’da 18 çalışan ve 300 çeşit ürünle başladığımız yol-
          culukta, bugün 600’ü aşkın çalışanımız ve 4 binden fazla
          ürün çeşidimizle 1 milyondan fazla müşteriye hizmet ve-
          riyoruz. İş yerlerinin her türlü ihtiyacını karşılamak üzere
          geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz; kırtasiye, temizlik
          malzemeleri, gıda, mobilya gibi çeşitli kategorilerde kali-
          teli ve uygun fiyatlı ürünler sunarak iş süreçlerini daha ve-
          rimli hale getiriyoruz” diyor.
            Hızlı, kolay ve daha ekonomik iş yeri alışverişi: Bugü-
          nün dünyasında paranın maliyeti kadar zamanın maliyetinin
          de şirketlerin verimliliği açısından önemini vurgulayan
          Güleç, birçok tedarikçiden dijital veya geleneksel yollarla   Ahmet Güleç
          ayrı ayrı temin edilen iş yeri ihtiyaçlarını tek tıkla tek teda-
          rikçiden kapıya servis hizmeti vererek, iş yerlerinin iş yeri   çalışmalarımıza devam edeceğiz. Önümüzdeki dönemde
          alışverişine harcadığı zamanı ve eforu minimize etmek ve   ürün çeşitliliğimizi sektörel derinleşmeyle artırmaya ve di-
          kendi işlerine odaklanmalarını sağlamak için çalıştıklarını   jital dönüşüme yatırım yapmaya devam ederek daha hızlı
          belirtiyor: “AvansasPro gibi özel hizmetlerimizle, büyük öl-  ve etkili müşteri deneyimi sunmayı hedefliyoruz. ‘Verimlilik’
          çekli şirketlerin stok yönetimi, bütçe kontrolü ve satın alma   hedeflerimiz doğrultusunda iş süreçlerini sadeleştirmeye,
          süreçlerini optimize etmelerini sağlıyoruz. Aynı zamanda  organizasyonu çevikleştirmeye ve operasyonlarımızı mü-
          Private Label (PL) ürünlerimizle yüksek kaliteyi uygun fi-  kemmelleştirmeye devam edeceğiz. Uzun vadeli hedefimiz;
          yatla buluşturuyor ve doğrudan üreticiden işyerlerine teslim   Avansas’ı iş yerinin çözüm ortağı olarak konumlayarak iş
          ederek maliyet avantajı yaratıyoruz. Büyüme vizyonumuz  yerlerinin alışveriş dışındaki ihtiyaçlarını ve problemlerini
          kapsamında, hem ürün yelpazemizi sektörel derinleşmeyle   de giderecek ürünler ve hizmetler sunmak. Avansas olarak;
          genişletmeye hem de dijitalleşmeye yatırım yaparak iş ye-  100% yerli ve milli sermayeyle kurulmuş, Türkiye teknoloji
          rinin alışveriş deneyimini daha hızlı, kolay ve ekonomik hale  ve e-ticaret ekosistemine çok önem veren hem istihdam
          getirmeyi amaçlıyoruz.”                        yaratmayı hem de katma değer üretmeyi hedefleyen yerli
            Dijital dönüşüme yatırıma devam:  Ahmet Güleç,   bir firmayız. Bu sebeple de iş yeri alışverişi konusunda dün-
          2024’ün kullanıcı deneyimine çok önem veren Avansas için   yada rekabet edebilecek bir dijital alışveriş deneyimi yara-
          bir taraftan müşteri memnuniyetini ve deneyimini iyileştir-  tarak önümüzdeki 5 yılda iş yerlerinin tüm ihtiyaçlarını
          diği, diğer taraftan dijital dönüşümün hızlandığı ve verimli-  karşılamak, iş yerlerinin çözüm ortağı olmak gibi bir gaye-
          liğin ön plana çıktığı bir yıl olduğunu söylüyor: “Hem   miz var. Bunun için de hem organizasyon hem teknoloji
          Avansas hem de müşterilerimiz için verimliliği ön planda   hem de tedarik zinciri yatırımlarımıza devam edeceğiz.
          tutarak operasyonel altyapımıza yaptığımız yatırımlarla sü-  Geniş ürün yelpazemiz, rekabetçi fiyatlarımız ve hızlı tesli-
          reçlerimizi tamamen dijitalleştirerek daha yalın hale getir-  mat ağımızla iş yerlerinin tüm ihtiyaçlarına tek noktadan
          dik ve hizmet kalitemizi artırdık. Müşteri deneyimi tarafında  çözüm sunuyoruz. Amacımız; iş yerlerinin ihtiyaçlarını kar-
          tüm dijital platformlarımızda iyileştirmeler yaptık. Müşte-  şılamaya ayırdığı zamanı ve maliyeti mümkün olduğu kadar
          rinin iş yeri alışverişini en kolay ve hızlı şekilde yapması için   düşürmek ve kendi işlerine odaklanmasını sağlamak.
          46 KobiEfor Kas m 2024
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51