Page 75 - KobiEfor-Şubat-2021
P. 75

Dev markalarla işbirliği yapıyor
                  Ferdi Yılmaz, PRWEST Global Consulting ola-
               rak, kuruldukları günden bu yana sektöründe
               Türkiye’nin ve dünyanın en büyük markaları ara-
               sındaki firmalarla güvene ve memnuniyete daya-
               lı çözüm ortaklığı gerçekleştirdiklerini anlatıyor:
               “Bugün itibariyle otomotivden sağlığa, makineden
               tekstile, yenilenebilir enerjiden yerel yönetimlere,
               inşaattan yemek sektörüne kadar, farklı yelpazede-
               ki çok sayıda kurum ve kuruluşun stratejik çözüm
               ortağıyız. Bunlar arasında; Aktaş Holding, Bursa-
               lı, Bilimp, CW Enerji, E-MAK, Ermaksan, Elinden,
               Hitachi Automotive Sistemleri, İnsu Teknik, İzmak-
               par, Karacabey Belediyesi, Maysan Mando, Makina
                                                                lumsal duyarlılık gerektiren alanlarda kendimiz de
               İmalatçıları Birliği, Özel Esentepe, Anadolu ve Me-
                                                                birçok projenin içerisinde yer aldık.”
               tafiz Hastaneleri, Örnek Yemek Sanayi, PMS Alü-
               minyum ve Provimes gibi çok önemli firma, kurum     PRWEST Global Consulting hakkında;
               ve markalar bulunuyor. Çözüm ortaklarımız için
                                                                  Bursa’da, 2004’te temelleri atılan PRWEST Glo-
               marka yönetimi, lider iletişimi, pazarlama iletişi-
                                                                bal Consulting; stratejik iletişim yönetimi, itibar
               mi, medya ilişkileri ve içerik yönetimi, kurum içi
                                                                yönetimi, dijital medya ve etkinlik yönetimi gibi çe-
               iletişim ve değişim, dijital iletişim, kurumsal sos-
                                                                şitli alanlarda hizmet veriyor. Yerelin gücünü ulus-
               yal sorumluluk projeleri, siyasal iletişim ve ulus-
                                                                lararası arenaya taşımak misyonu ile çalışmalarını
               lararası pazarlama iletişimi gibi alanlarda hizmet
                                                                sürdüren PRWEST, işbirliği içerisinde olduğu mar-
               veriyoruz.”
                                                                kalarla, sürdürülebilir iletişim modeli çerçevesinde
                                                                etkin faaliyetler yürütüyor.
                  Pandemiye rağmen yüzde 15 büyüdü
                  Dünyayı etkisi altına alan pandemiye rağmen 2020
                                            yılında şirket olarak
                                            yüzde 15 büyüdük-
                                            lerini aktaran Yıl-
                                            maz, “2021 yılında
                                            da yine aynı sevi-
                                            yede büyüme he-
                                            defliyoruz. Şu anda
                                            Bursa, İstanbul ve
                                            Bulgaristan temsil-
                                            ciliklerimiz var. Yeni
                                            temsilcilik düşün-
                                            müyoruz. Türkiye ve
                                            yurtdışında toplam-
                                            da 12 kişiyi istihdam   Bütünsel yaklaşımlar sergileyerek, iletişim ala-
                                            ediyoruz. Önümüz-   nında hem modern hem de geleneksel iletişim yön-
                                            deki dönemde mar-   temlerini uygulayan PRWEST Global Consulting;
               ka sayısını değil, ödüllü projelerimizi artırmaya odakla-  stratejik iletişim danışmanlığı ve halkla ilişkiler
               nacağız. Bunun yanı sıra bir süre önce girdiğimiz medya   hizmetlerinin uluslararası standartlarda katmade-
               alanında da büyümeyi hedefliyoruz” diyor.         ğer üreterek, hizmet verdiği kurumun ve markanın
                                                                algısını ve stratejik iletişimini verimli şekilde yöneti-
                  Topluma değer katan projeler                  yor. Müşteri memnuniyetini, öncelikli prensip olarak
                  Ferdi Yılmaz, hizmet verdikleri markalar için in-  benimseyen PRWEST Global Consulting; müşterile-
               san odaklı, topluma ve doğaya dokunan sürdürüle-  rinin, tüm hedef kitlelerine yönelik etkileşimlerini
               bilir projelere, mesleki eğitim, kadın-erkek fırsat   güçlendirmek amacıyla çok yönlü iletişim süreçleri
               eşitliği, gençlerin iş dünyasına katılımı ve çevre gibi   yürütüyor. PRWEST; bugün itibariyle Bursa, İstan-
               birçok alanda ödüllü projelere imza attıklarını pay-  bul, Ankara ve Plovdiv lokasyonlarındaki çalışma-
               laşıyor: “Küresel projeler içerisinde de yer alıyoruz.   ları başta olmak üzere dünyanın birçok ülkesinde
               Sadece hizmet verdiğimiz kurumlar için değil, top-  itibar yönetimi alanında faaliyetlerini sürdürüyor.

                                                                                           ìXEDW      KobiEfor 75
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80