Page 75 - KobiEfor-Şubat-2021
P. 75
Dev markalarla işbirliği yapıyor
Ferdi Yılmaz, PRWEST Global Consulting ola-
rak, kuruldukları günden bu yana sektöründe
Türkiye’nin ve dünyanın en büyük markaları ara-
sındaki firmalarla güvene ve memnuniyete daya-
lı çözüm ortaklığı gerçekleştirdiklerini anlatıyor:
“Bugün itibariyle otomotivden sağlığa, makineden
tekstile, yenilenebilir enerjiden yerel yönetimlere,
inşaattan yemek sektörüne kadar, farklı yelpazede-
ki çok sayıda kurum ve kuruluşun stratejik çözüm
ortağıyız. Bunlar arasında; Aktaş Holding, Bursa-
lı, Bilimp, CW Enerji, E-MAK, Ermaksan, Elinden,
Hitachi Automotive Sistemleri, İnsu Teknik, İzmak-
par, Karacabey Belediyesi, Maysan Mando, Makina
lumsal duyarlılık gerektiren alanlarda kendimiz de
İmalatçıları Birliği, Özel Esentepe, Anadolu ve Me-
birçok projenin içerisinde yer aldık.”
tafiz Hastaneleri, Örnek Yemek Sanayi, PMS Alü-
minyum ve Provimes gibi çok önemli firma, kurum PRWEST Global Consulting hakkında;
ve markalar bulunuyor. Çözüm ortaklarımız için
Bursa’da, 2004’te temelleri atılan PRWEST Glo-
marka yönetimi, lider iletişimi, pazarlama iletişi-
bal Consulting; stratejik iletişim yönetimi, itibar
mi, medya ilişkileri ve içerik yönetimi, kurum içi
yönetimi, dijital medya ve etkinlik yönetimi gibi çe-
iletişim ve değişim, dijital iletişim, kurumsal sos-
şitli alanlarda hizmet veriyor. Yerelin gücünü ulus-
yal sorumluluk projeleri, siyasal iletişim ve ulus-
lararası arenaya taşımak misyonu ile çalışmalarını
lararası pazarlama iletişimi gibi alanlarda hizmet
sürdüren PRWEST, işbirliği içerisinde olduğu mar-
veriyoruz.”
kalarla, sürdürülebilir iletişim modeli çerçevesinde
etkin faaliyetler yürütüyor.
Pandemiye rağmen yüzde 15 büyüdü
Dünyayı etkisi altına alan pandemiye rağmen 2020
yılında şirket olarak
yüzde 15 büyüdük-
lerini aktaran Yıl-
maz, “2021 yılında
da yine aynı sevi-
yede büyüme he-
defliyoruz. Şu anda
Bursa, İstanbul ve
Bulgaristan temsil-
ciliklerimiz var. Yeni
temsilcilik düşün-
müyoruz. Türkiye ve
yurtdışında toplam-
da 12 kişiyi istihdam Bütünsel yaklaşımlar sergileyerek, iletişim ala-
ediyoruz. Önümüz- nında hem modern hem de geleneksel iletişim yön-
deki dönemde mar- temlerini uygulayan PRWEST Global Consulting;
ka sayısını değil, ödüllü projelerimizi artırmaya odakla- stratejik iletişim danışmanlığı ve halkla ilişkiler
nacağız. Bunun yanı sıra bir süre önce girdiğimiz medya hizmetlerinin uluslararası standartlarda katmade-
alanında da büyümeyi hedefliyoruz” diyor. ğer üreterek, hizmet verdiği kurumun ve markanın
algısını ve stratejik iletişimini verimli şekilde yöneti-
Topluma değer katan projeler yor. Müşteri memnuniyetini, öncelikli prensip olarak
Ferdi Yılmaz, hizmet verdikleri markalar için in- benimseyen PRWEST Global Consulting; müşterile-
san odaklı, topluma ve doğaya dokunan sürdürüle- rinin, tüm hedef kitlelerine yönelik etkileşimlerini
bilir projelere, mesleki eğitim, kadın-erkek fırsat güçlendirmek amacıyla çok yönlü iletişim süreçleri
eşitliği, gençlerin iş dünyasına katılımı ve çevre gibi yürütüyor. PRWEST; bugün itibariyle Bursa, İstan-
birçok alanda ödüllü projelere imza attıklarını pay- bul, Ankara ve Plovdiv lokasyonlarındaki çalışma-
laşıyor: “Küresel projeler içerisinde de yer alıyoruz. ları başta olmak üzere dünyanın birçok ülkesinde
Sadece hizmet verdiğimiz kurumlar için değil, top- itibar yönetimi alanında faaliyetlerini sürdürüyor.
ìXEDW KobiEfor 75