Page 54 - KobiEfor-Şubat-2021
P. 54

CEO



                      Umut ve mutluluk kavramına her projesinde yer veren;

                            &RFD &ROD LOH ¶'DKD ä\LVL äoLQ·




               Coca-Cola Türkiye Genel Müdürü                   edeceklerini açıklıyor: “‘Daha İyisi İçin’
               Başak Karaca, geçen yıl lanse ettikleri          çalışacağımız ve üreteceğimiz bir yıl
               Daha Daha uygulamasını 2021 yılında              olacak.  2021 yılı için umutluyuz.”
               da geliştirmeye ve büyütmeye devam                 5|SRUWDM  'HQL] <$1,.7$ú

                                                                             ve mutluluk kavramlarına her pro-
                                                                             jemizde yer verdik, onlardan ilham
                                                                             aldık. Bu nedenle dünya olarak umu-
                                                                             dumuzu kaybetmek üzere olduğu-
                                                                             muz 2020 yılı ardından, geçirdiğimiz
                                                                             yılı arkada bırakmaya ve herkesi yeni
                                                                             yılın getireceği yeniliklere kucak aç-
                                                                             maya davet ettiğimiz; Coca-Cola’nın
                                                                             insanları bir araya getirme gelene-
                                                                             ğinin izlerini taşıyan ‘Daha İyisi İçin’
                                                                             kampanyasını hayata geçirdik.”
                                                                                Başak Karaca, 2021 yılı hedefle-
                                                                             rini açıklıyor: “Kutularımızın üze-
                                                                             rindeki ikonik logomuzun yanında,
                                                                             önümüzdeki yıl için bir dizi ilham
                                                                             verici karara da yer açtık ve 2021’de
                                                                             herkesi ‘Daha İyisi İçin’ kararlar al-
                                                                             mamıza teşvik etmeyi hedefledik.
                                                                             Biliyoruz ki, daha iyi bir dünya için
                                                                             bir fark yaratmak, ‘Daha İyisi İçin’
                                                                             adım atmak kararlılığıyla başlar. Bu
                                                                             nedenle her bir kutumuzla, dünyada
                                                                             neleri iyileştirebileceğimizi göster-
                                                                             meye, bu konuda alacağımız karar-
                                                                             ları da paylaşmaya aracı olduk.”
                 Başak
                 Karaca                                                         Başak Karaca, “Geçtiğimiz yıl
                                                                             lanse ettiğimiz Daha Daha uygula-
                                                                             mamızı 2021 yılında da geliştirme-
                                                                             ye ve büyütmeye devam edeceğiz.
                                                                             Daha Daha uygulamasını, Coca-Co-
                    oca Cola, Pandeminin başında, faaliyet gös-  la Türkiye markalı ürünlerin kapak ve açma halka-
                    terdiği tüm ülkelerde, tüm markalarının planlı   larından çıkan kodlar sayesinde internet paketlerin-
               Cpazarlama faaliyetlerine bir süre ara vererek,   den içeceklere kadar tüketicilerimize birçok hediye
               tüm önceliklerini toplumsal ihtiyaçlara yönlendirdi-  sunmamızı sağlayan bir platform olarak kurguladık.
               ğini açıkladı. Coca Cola, 2021 yılında da Pandemi-  Tüketicilerimize doğrudan ulaşmamızı sağlayan ve
               den olumsuz etkilenen sektörlerin başında gelen   onlarla kesintisiz bir iletişim kurmamıza destek
               yeme içme sektörüne destek olmaya devam ediyor.    olan Daha Daha uygulaması, 2021 yılında da konu-
                                                               şacağımız projelerden biri olacak” diye konuşuyor.
                  Umut ve mutluluk                                Başak Karaca, 2021 yılının tam anlamıyla değişi-
                  “2021 yılı için ‘umut’ kavramından aldığımız il-  me adapte olabilenlerin yılı olacağını dile getiriyor:
               hamla çalışmalarımıza başladık”: Coca-Cola Türkiye   “‘Daha İyisi İçin’ çalışacağımız ve üreteceğimiz bir yıl
               Genel Müdürü Başak Karaca, 136 yıldan fazladır, se-  olacak.  2021 yılı için umutluyuz. Her şeyin daha iyiye
               sini dünyanın her yerinden insanları birleştirmek için   gideceği, birlikteliğin gücünden de yararlanarak zor-
               kullanan bir marka olduklarını vurguluyor: “Umut   lukları yeneceğimiz bir yıl olacağını umuyoruz.”

               54 KobiEfor ìXEDW
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59