Page 12 - Dijital KobiEfor Kasım 2024
P. 12

B L   M PANORAMA



                                          Doğuş Teknoloji’den yenilenen marka kimliği
           iPhone 16
           Türk Telekom                     Doğuş Teknoloji, yenilenen marka kimliği ve ‘Gözümüz
                                          Hedeflerin Ötesinde’ sloganıyla teknolojiye, müşteri ihti-
           mağazalarında                  yaçlarının ötesine geçen bir vizyonla yaklaşıyor.
                                            Doğuş Teknoloji, teknoloji dünyasındaki rekabetin öte-
             Türk Telekom, en güncel tek-
                                          sinde, ‘The Home of Empathetic Technologists’ yaklaşı-
           nolojileri ve cihazları kullanıcıla-
                                          mıyla sektörde fark yaratmaya hazırlanıyor. Bu yaklaşımı
           rıyla buluşturmayı sürdürüyor.
                                          destekleyen en önemli unsur ise Doğuş Teknoloji’nin pro-
           Türk Telekom, iPhone 16 serisi ci-
                                          fesyonel çalışanlarını ‘Empatik Teknolojistler’ olarak ko-
           hazları, Türk Telekom mağazala-                                                Semih İncedayı
                                          numlandırması.  Doğuş Teknoloji CEO’su Semih İncedayı,
           rında kullanıcılarına sunuyor. Türk
                                          şunları söyledi:  “Yenilenmenin enerjisini tüm iş süreçlerimize de yansıtarak ba-
           Telekom Bireysel Satış Genel
                                          şarılı işlere imza atmaya devam edeceğiz.”
           Müdür Yardım-
           cısı   Osman
           Çolak, “Türk Te-               NarPOS’tan                      Teknosa’ya Kristal
           lekom olarak,
           müşterilerimi-                 enflasyona etki                  Elma’da dört ödül
           zin farklı alan-                 NarPOS yazılımı, sunduğu çözüm-  Teknosa, reklam ve pazarlama
           lardaki teknoloji              lerle işletmelerin kepenk indirme   dünyasında yaratıcılığı ödüllendiren
           gereksinimle-   Osman Çolak    oranını düşürürken, aynı zamanda iş-  Kristal Elma’da dört ödül birden ka-
           rine,  zengin                  letmelerin maliyet-             zandı. Teknosa, ‘Tasarım / UI & UX Ta-
           ürün gamı ve tekliflerimizle tüm   lerini azaltmayı ve          sarımı’ kategorisinde ‘En Büyük
           satış kanallarımızda çözümler su-  uzun vadede enflas-          Armağan: Türkiye Cumhuriyeti projesi’
           nuyoruz. iPhone 16 serisini mağa-  yonun düşmesine             ve ‘Radyo ve ses / Perakende, E-Tica-
           zalarımızda  kullanıcılarımızla  katkıda bulunmayı             ret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde
           buluşturuyoruz” dedi.          hedefliyor.  NarPOS       İlyas   ‘Airfryer Acıbadem Kurabiyesi’ kam-
                                          Kurucu Ortağı ve         Akça   panyası ile iki kristal ödül, ‘Tasarım /
                                          CEO’su İlyas Akça, “Türkiye genelinde   Veri Görselleştirme’ kategorisinde
                                          yaklaşık 200.000 adet yiyecek-içecek   yine ‘En Büyük Armağan: Türkiye
                                          sektörüne hizmet eden işletme bulu-  Cumhuriyeti projesi’ ve 2 ‘Radyo ve Ses
                                          nuyor. Yapılan araştırmalara göre bu   / Özel’ kategorisinde ‘Airfryer Uzaktan
                                          işletmelerin kepenk indirme oranı   Pişirme’ kampanyasıyla iki gümüş
                                          yüzde 38 ve bu oran 3 ila 6 ay arasında   ödül aldı.
                                          değişim gösteriyor. Biz de NarPOS
                                          olarak restoranların yatırım maliyet-
           Kaspersky’den                  lerini azaltma ve kazancını artırma
           gelişmiş güvenlik              hedefiyle daha çok işletmenin ayakta
                                          kalabilmesine olanak sağlayacak
           çözümleri                      adımları atmaya başladık” açıklama-
             Kaspersky, operasyonel tekno-  sını yaptı.
           lojilerin (OT) ve kritik altyapıların
           karşılaştığı zorluklara ve artan   Hexagon’dan yakınlaştırma özellikli tarayıcı
           tehditlere yanıt olarak, endüstriyel
           işletmeler için yerel bir Genişletil-  Hexagon'un Manufacturing Intelligence bölümü tarafından geliştirilen Yeni
           miş Tespit ve Müdahale Platformu   SmartScan VR800 yapısal ışık tarayıcısı, 3D boyutlu denetiminde yazılımla ayar-
           olan Kaspersky Industrial Cyber-                lanabilir değişken çözünürlüğü sayesinde daha basit ve
           Security'yi geliştirdi. Çözüm, özel             daha esnek iş akışları sunuyor. SmartScan VR800, kalite
           siber güvenlik personeli olmayan                denetiminin verimliliğini büyük ölçüde artırıyor. Hexagon
           kuruluşlar için temel Güvenlik                  Türkiye Genel Müdürü Koray Alpaslan, “Hexagon’un lider
           Operasyon Merkezi işlevlerini ye-               metroloji sağlayıcısı konumuyla geliştirdiği yenilikleri,
           rine getirmeye yardımcı olarak                  dünya ile aynı anda Türkiye’deki müşterilerimizle buluş-
           Endüstriyel Kontrol Sistemleri                  turuyoruz. Ayarlanabilir değişken çözünürlüğü sayesinde
           (ICS) için Yönetilen Tespit ve Mü-              daha basit ve daha esnek iş akışları sunan SmartScan
           dahaleyi kolaylaştırıyor.                       VR800 ile de endüstrileri daha üretken hale getiriyoruz”
                                            Koray Alpaslan
                                                           diye konuştu.
          12 KobiEfor Dijital Kas m 2024
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17