Page 10 - Dijital KobiEfor Kasım 2024
P. 10

MÜ TER  DENEY M  YÖNET M



            Büyük Veri (Big Data), Büyük Veri ve                         CRM, B2B CRM, Analitik CRM, Sosyal
          Analitik, Veritabanı Yönetimi, Veri Am-                        CRM (SCRM), CPQ (Fiyat Teklifi Yapılan-
          barı, Veri Madenciliği, Veri Kümeleme,                         dırma Yazılımı), Sipariş Yönetimi, Satış
          EDI- Elektronik Veri Değişimi, Yapay                           Otomasyonu, Satış Gücü Otomasyonu
          Zeka Özellikli Müşteri Veri Platformu                          (SFA), Pazarlama Otomasyonu, Gömülü
          (CDP), Gelişmiş Veri Analitiği, Gerçek                         Yapay Zeka ve Makine Öğrenimine Sahip
          Zamanlı Veri Analitiği, Öngörüsel Ana-                         Pazarlama Otomasyonu Yazılımı, İlişki
          litik (Predictive Analytics), Otomatik İş                      Yönetimi.
          Akışları, Bulut (Cloud). Bilişim Tekno-                           Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM), SCM
          lojileri, Bulut Tabanlı Platformlar, Güç-                      Teknolojileri, Tedarik Zinciri Mühendis-
          lendirilmiş Edge, Kuantum Bilişim,   Etkileşimli ve Sosyal Medya Canlı Ya-  liği, SRM (Supplier Relationship Mana-
          Oyunlaştırma (Gamification), Meta-  yınları (Livestream Commerce).   gement-Tedarikçi İlişkileri Yönetimi),
          verse (Sanal Evren), Hologram Tekno-  Çok Dilli Destek, Çoklu Duyusal De-  Karar Destek Sistemleri, E-posta, Oto-
          lojisi,  HoloLens,  3B  Avatarlar,  neyimler, A/B Testleri, A/B Testi ve De-  matik Çağrı Dağıtma, Doküman ve
          Animasyonlu Avatarlar, Dronelar.   neysel Yaklaşımlar, Etkileşimli İçerik,   Arşiv Yönetim Sistemleri, Elektronik
            Otonom Robotik Sistemler, RPA   Omnichannel (Çok Kanallı) Deneyim,   Doküman Yönetim Sistemleri, E-Fa-
          (Robotik Süreç Otomasyonu), Robotik   Özelleştirilebilir Self-Servis Çözümleri,   tura, E-Arşiv, E-Defter, E-İrsaliye,
          Otomasyon, Sohbet Robotları (Chat-  Sosyal Ticaret (Social Commerce), Kap-  Uzaktan Çalışma ve Web Konferans
          botlar), Chatbotlar ve Sanal Asistanlar,   sayıcı Tasarım ve Erişilebilirlik (Inclusive   Sistemleri, Etik Veri Kullanımı, Sürdü-
          Akıllı Sesli Asistanlar, Akıllı Sanal Asis-  Design & Accessibility), Müşteri Yolcu-  rülebilirlik ve Sosyal Sorumluluk, Ge-
          tanlar, Sesli Asistanlar ve Sesli Etkile-  luğu Haritalaması (Customer Journey   lişmiş İletişim Analizi, Veri Güvenliği ve
          şim, Ses Biyometriği, Doğal Dil İşleme   Mapping), Müşteri Veri Platformları   Gizlilik, İleri Düzey Veri Güvenliği, Kişi-
          (NLP) ile Gelişmiş Chatbotlar, Gelişmiş   (Customer Data Platforms-CDP), İleri   sel Verilerin Gizliliği ve Güvenliği, Siber
          Kişisel Asistanlar (Virtual Personal As-  Seviye Müşteri Geri Bildirim Sistemleri,   Güvenlik, Bilgi Güvenliği Teknolojileri.
          sistants-VPA), Kullanıcı Deneyimi (UX)   Müşteri Geri Bildirim Yönetimi, Yapay   ‘Müşteri Deneyimi
          Tasarımı, Kişiselleştirilmiş Müşteri De-  Zeka ile Proaktif Müşteri Hizmetleri.
                                                                         Yönetimi’nde önemli adımlar
          neyimi, Mikro Anlar ve Anında Tatmin   Video Tabanlı Destek ve Etkileşim,
                                                                            l Doğru bilgiler, doğru yerde, doğru
          (Micro Moments).               Sanal Etkinlikler ve Web Seminerleri,
                                                                         zamanda kullanılmalı. Takip kabiliyeti
                                         Kendi Kendine Video Tabanlı Destek ve
                                                                         olmalı. Teknolojik altyapı güçlü olmalı,
                                         Etkileşim, Etkileşimli ve Sosyal Medya
                                                                         entegrasyon yapılabilmeli. İyileştirme-
                                         Canlı Yayınları (Livestream Commerce),
                                                                         ler sürekli uygulanmalı.
                                         Hizmet Araçları, Yardımcı Uygulamalar,
                                                                            l Eksiksiz gerçek zamanlı müşteri
                                         Kişiselleştirilmiş Eğitim, Duygusal
                                                                         profilleri oluşturulmalı. Tüm müşteri
                                         Zeka Uygulamaları, Hızlı Yanıt ve
                                                                         etkileşimleri kişiselleştirilmeli. Müş-
                                         Çözüm Süreçleri, Geribildirim ile İyileş-
                                                                         teri ihtiyaçları, beklentileri, tercihleri,
                                         tirme Kültürü, Gelişmiş Müşteri Sada-
                                                                         acı noktaları bilinmeli, veri analizi ya-
                                         kati Programları, Yenilikçi Sadakat
                                                                         pılmalı, müşteri yolculuğu haritalan-
            Yapay Zeka Tabanlı Görüntü Tanıma,   Programları, Blockchain ile Müşteri
                                                                         malı.
          Veri Görselleştirme, Yapay Zeka Des-  Sadakat Programları, Edge Computing
                                                                            l Çalışanlara gerekli eğitimler veril-
          tekli Kişiselleştirme, Yapay Zeka Des-  ile Daha Hızlı Müşteri Etkileşimi, Müş-
                                                                         meli.
          tekli Duygu Analizi, Anlık Mesajlaşma   teri Hizmetlerinde İnsan Faktörü, Pro-
                                                                            l Birebir iletişim önemli.
          ve Sosyal Medya Desteği, Sosyal Medya   aktif İletişim, Etkinlik ve Deneyim
                                                                            l Deneyim tasarımı, uygulama, iz-
          İzleme, Sosyal Dinleme (Social Liste-  Pazarlaması, Sesli Arayüzler ve Sesli
                                                                         leme ve iyileştirme yapılmalı.
          ning), Kişiselleştirilmiş Pazarlama, Ye-  Alışveriş (Voice Commerce), Abonelik
          nilikçi Paketleme ve Deneyim Tasarımı,   Modelleri.            ‘Müşteri Deneyimi
          Kişisel Deneyim Tasarımı, Yeni İletişim   Müşteri Eğitim ve Bilgilendirme,  Yönetimi’nin işletmelere
          Araçları, Çevrimiçi Topluluklar, Anlık   Sosyal Kanıt ve Referans Programları,  faydaları
          Geri Bildirim Sistemleri, Kapsayıcı Ta-  Mikro Öğrenme ve Anlık Eğitim, Mikro   l Müşteri memnuniyetini artırıyor,
          sarım, Kişiselleştirilmiş Video İçerikleri,   Anketler ve Anketlerin Kısa Süreli Ol-  uzun dönemli ilişkiler kurmayı kolay-
          Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi   ması, Hedefleme ve Segmentasyon,   laştırıyor, müşteri kayıplarını ve
          Entegrasyonu, Veri Etiketi ve Anonim-  İnovatif Ödeme Çözümleri, Bilgisayar-  insan hatası risklerini azaltıyor.
          leştirme, İçerik Pazarlama ve Hikaye   Telefon Entegrasyonu (CTI), Mobil Uygu-  l Müşteri beklentilerini karşıla-
          Anlatımı, Mobil Deneyim Geliştirme,   lama Geliştirme, API Entegrasyonları,   mak için gerekli altyapıyı sunuyor.
          Video Destek, Predictive Analytics (Tah-  CRM (Customer Relationship Manage-  Müşteri geri bildirimlerinin alınmasını
          mine Dayalı Analiz), Hedef Kitleyi An-  ment-Müşteri İlişkileri Yönetimi), CRM   kolaylaştırarak ürün ve hizmetlerin iyi-
          lama, Gerçek Zamanlı İletişim Araçları,   Yazılımları, Bulut Tabanlı CRM, Mobil   leştirilmesinde önemli rol oynuyor.
          10 KobiEfor Dijital Kas m 2024
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15