Page 18 - Dijital KobiEfor Ağustos 2023
P. 18
'à-à7$/ 5((/
Sipayliler İstanbul Festivali’nde “KOBİ’ler için doğru CRM
öncelikli olacak başarı getirir”
Sipay, 21 Temmuz–6 Ağustos tarihleri arasında KOBİ’ler için doğru CRM programını seçmenin ha-
gerçekleşecek İstanbul Festivali’ne sponsor oldu. yati öneme sahip olduğunu belirten DİA Yazılım Genel
Telefonlarına Sipay Mobil Uygulaması’nı yük- Müdürü Suha Onay, “KOBİ’ler için doğru CRM prog-
leyenler festival alanına sıra beklemeden girebil- ramını seçmek, iş süreçlerini otomatikleştirmek,
menin yanı sıra festival boyunca tüm ödemelerini müşteri ilişkilerini etkin yö-
kolayca yapabilecek ve konserleri Sipaylilere özel netmek ve satışları artırmak
alandan izleme şansı yakalayacak. için hayati öneme sahip. İhti-
Sipay CEO’su Semih Muşabak, şunları ifade etti: yaçları belirleyip, ölçeklene-
“Festival biletlerini Sipay uygulamasına eşleş- bilirlik, kullanılabilirlik, mobil
tiren kullanıcılarımız konseri Sipay özel konser uyumluluk, özelleştirme ve
alanından izleme entegrasyon, güvenlik ve veri
imkânı yakalayacak. koruması, müşteri desteği
Sipay standımızdaki gibi faktörleri dikkate alarak,
e-racing köşesinde işletme için en uygun CRM
ise yarış severlere, programı seçilmeli” dedi.
özel olarak tasar- Suha Onay, bulut CRM kullan-
lanmış yarış simü- Onay manın avantajlarına da de-
latörleri ile gerçek ğinerek, Türkiye’nin en geliş-
bir yarış deneyimi miş bulut ERP yazılımı DİA olarak sundukları CRM
yaşatacağız. Bura- Semih çözümü ile KOBİ’lerin verimliliklerini artırmaya
da yapılacak turnu- Muşabak devam ettiklerini, maliyet tasarrufu sağlayan yıllık
vaların kazananla- abonelik tabanlı ödeme modeli, iş süreçlerini oto-
rını standımızın teras katında ağırlayarak birlikte matikleştirerek verimliliği artırma gibi birçok konu-
keyifli bir konser geçireceğiz.” da kolaylıklar sağladıklarını anlattı.
Opportune, dijital dönüşüm Octet Türkiye, ilk 6 ayda
yolculuğuna öncülük edecek 9.5 kat büyüdü
SabancıDx’in Hollanda merkezli çatı kuruluşu Octet Türkiye, 2023 ilk 6 ay verilerine göre ci-
DxBV’nin yeni markası Opportune, markaları di- rosunu, geçen yılın aynı dönemine göre 9.5 kat
jital pazarlama, yeni nesil yapay zeka çözümleri artırdı.
ve pazarlama teknolojilerinde geleceğe taşıyacak Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, şun-
Opportune, büyüme danışmanlığı, yeni nesil ları söyledi: “Bu yıl içinde derinleşerek sunduğu-
yapay zeka, dijital pazarla- muz ürünlerimiz Doğrudan Borçlandırma Sistemi
ma hizmetleri ve pazarlama ve Tedarikçi Finansmanı Platformu ile müşteri sa-
teknolojileri ürünlerini tek yımızda yüzde 56’lık bir
bir çatı altında buluşturdu. büyüme yakaladık. Doğru-
Opportune Türkiye Paza- dan Borçlandırma Sistemi
rı Co-CEO’su İhsan Ceyhan ile geniş bayi ağı ile çalı-
Solak, “Amacımız büyük bir hızla süregiden dijital şan firmalara Türkiye’de
dönüşüm yolculuğunda müşterilerimizin etkin ve ilk kez her banka ile ayrı
kalıcı bir yer edinmesini sağlamak” diye konuştu. ayrı anlaşmak zorunda
Derya
Opportune Yurt Dışı Açılımından Sorumlu Co- kalmadan 18 bankaya tek Ekemen
CEO’su Ali Yılmaz, “Opportune ile karmaşıklaşan ekrandan ulaşabilme im- Fidan
dünyayı sadeleştirmek için teknoloji üreteceğiz” kanı sağladık. Tedarikçi
dedi. Finansmanı Platformu ile de şirketlere tedarik-
Opportune Yönetim Kurulu Başkanı Doğuş Ku- çilerinin, nakde ihtiyaç duydukları anda faturala-
ran, “Opportune ile pazarlama sektörünün global rının vadesini beklemeden anlaşmalı bankalar-
öncülerinden olmayı hedefliyoruz” açıklamasını dan kolayca tahsilat yapabilecekleri bir altyapıyı
yaptı. sunuyoruz.”
18 KobiEfor Dijital $ðXVWRV