Page 80 - KobiEfor_Eylul_2020
P. 80
AJANS
Hizmet verdiği kurumları zirveye taşımak için çalışan ajans:
$O\D äOHWLåLP 'DQ×åPDQO×æ×
Alya İletişim Danışmanlığı aşamasındaki küçük ölçekli firmalara
Ajans Başkanı Firuze Kaymaz, 3 ve 6 aylık, minimum maliyetli destek
daha çok sayıda start-up şirketlerin paketleri oluşturduklarını açıklıyor.
büyümesine katkı sağlamak
amacıyla yeni kurulan veya kurulma 5|SRUWDM 'HQL] <$1,.7$ú
lya İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Fi-
ruze Kaymaz, “Medya ve iletişim alanında 20
Ayıla yakın deneyimi ve uzmanlığıyla Alya İle-
tişim Danışmanlığı, ‘Yaptığımız işi seviyor, sevdiği-
miz işi yapıyoruz!’ sloganıyla; müşterilerine ‘itibar
ve rekabet avantajı’ sunmak için çalışıyor” diyor.
Alya İletişim Danışmanlığı’nın hizmet yelpaze-
sinde; “pazarlama iletişimi, marka yönetimi, ku-
rumsal sosyal sorumluluk projeleri, kriz iletişimi,
kurumsal itibar yönetimi, medya iletişimi, etkinlik
yönetimi, finansal iletişim, iç iletişim ve değişim
yönetimi” yer alıyor.
Firuze Kaymaz’ın girişimcilik hikayesi şöyle:
11 yıllık gazetecilik deneyiminin ardından kurum-
sal iletişim alanına geçer. Pazarlama ve iletişim
alanında; birçok farklı sektörlerde ulusal ve yerel
marka ile çalışır, 2009’da marka ve iletişim danış-
manı olduğu global ölçekteki bir Amerikan yazılım
firmasının ülke müdürünün yönlendirmesi ve teş-
vikiyle girişimci olur, Alya İletişim Danışmanlığı’nı
kurar. Kaymaz, ‘Alya’ isminin Arapça kökenli, ‘şe-
ref’, ‘sema’, ‘dağ tepesi’ ve ‘yüksek yer’ anlamları-
na geldiğini paylaşıyor: “Hizmet verdiğimiz kurum-
ları zirveye taşımak misyonuyla yola çıkmıştık. Bu Firuze Kaymaz
nedenle ‘Alya’ ismi bize çok anlamlı geldi. Ayrıca
Alya, bugün 17 yaşında olan kızımın ikinci ismi. ya yönetimi, dijital pazarlama, influencer marke-
Zeynep Alya ve Alya İletişim Danışmanlığı beraber ting gibi alanlarda danışmanlık hizmeti veriyoruz.
büyüdü; birbirine değer kattı.” 2020 yılı ajansımız için oldukça başarılı bir yıl oldu.
Alya İletişim Danışmanlığı’nın odağında ağırlıklı Kendine inanan, işini tutkuyla yapan, konusunda
olarak bilişim ve çağrı merkezi sektörü var. Kay- uzman, ulusal ve uluslararası deneyime sahip, di-
maz, anlatıyor: “Şimdiye kadar Zyxel, SAS, Atomi- namik bir ekibiz. Performans odaklı çalışma sis-
co International, Callpex, Webhelp, Probil, Gantek, temine sahip olmamız, güvenilir ve şeffaf duruşu-
Platin Bilişim, Prota Bilgisayar, Fly Mobile, Mobee, muz bize başarının kapısını açtı.”
Academytec, Akademi Yazılım, Novigo Türkiye gibi “KOBİ’lere destek paketi oluşturduk”: Kaymaz,
bilişim ve teknoloji firmalarına; Temel İhtiyaç Der- “Aramıza yeni katılan her yeni marka, gücümüze
neği, Nordmann Rassman Türkiye, Plastay Kim- güç kattı. 2020 yılı sonuna kadar yüzde 35-40 bü-
ya, Plastik Cerrahı Dr. Ali Duman, Dr. Cansen Yeni yümeyi hedefliyoruz. Önümüzdeki yıl için de yol
Kut, Merdiven Cafe Restaurant ve Çağrı Merkezleri haritamız hazır. Özellikle KOBİ’ler, pandemi süre-
Derneği’ne danışmanlık hizmeti sunduk. Ayrıca cinden olumsuz etkilendi. Amacımız bu noktada
kimya, kozmetik, sağlık, hizmet, insan kaynakları KOBİ’lerin yanında olmak ve onlara dijital mar-
ve kimya sektöründen birçok markaya; basın ile keting alanında destek olmak. Yeni kurulan veya
ilişkiler, marka yönetimi, sosyal sorumluluk pro- kurulma aşamasında olan küçük ölçekli firmalara
jeleri, kriz iletişimi, etkinlik yönetimi, sosyal med- destek paketleri oluşturduk. 3 ve 6 aylık minimum
80 KobiEfor (\OÖO