Page 92 - KobiEfor_Aralik_2016
P. 92

AJANS




          Müflterilerine özel kesim
          iletiflim hizmeti veren
          dijital iletiflim ajans›;











          11digital Kurucusu ve Ajans Baflkan›
          Müge Do¤rular, 2017 y›l›nda da
          büyümeye devam etmek istediklerini
          söylüyor. Yurtd›fl› ba¤lant›l› bir
          firmayla ifl ortakl›¤› görüflmelerinin
          sürdü¤ünü belirten Do¤rular, “Bu ifl
          ortakl›¤› ile ajans›m›z›n çap›n› ve
          kapasitesini art›rmay› amaçl›yoruz.              Müge
                                                           Do¤rular
          Ayr›ca Türkiye’de global
          markalar›m›za yapt›¤›m›z baflar›l›
          ifllerimizi di¤er ülkelerdeki pazarlara
          da satmak istiyoruz ve daha farkl›
          sektörlere de aç›lmak istiyoruz” diyor.

          n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
        11         digital tam servis bir ‘Dijital ‹letiflim Ajan-  11digital, 2017’de büyümeye


                   s›.’ Bugün 6 müflteri ve 16 markaya hiz-
                                                            devam edecek
                   met sunan 11digital, çocuk, genç ve an-
                                                            11digital’in mottosu; “Tailored Communication.”
                   ne/baba hedef kitleli markalar, FMCG,
                   hizmet sektörü, moda, e¤itim, sanat, e¤-  Do¤rular, “Özel kesim bir iletiflim hizmeti vermeye
                                                          çal›fl›yoruz. Gerekirse bir marka için ekip kuruyo-
          lence, online hizmetler, B2B iletiflim alanlar›ndaki  ruz, onun ihtiyac›na göre kendi yap›m›z› flekillendi-
          firmalara odaklan›yor. 11digital, müflterilerine a¤›r-  rebiliyoruz. Müflterinin sektörünü tan›yor, ona
          l›kl› olarak sosyal medya yönetimi ve dijital medya  adapte oluyoruz” diyor. 2017’nin herkes için zor
          planlama hizmeti veriyor.                       bafllayaca¤›n›n aflikar oldu¤unu vurgulayan Do¤ru-
            Reklam ajanslar› da dahil olmak üzere farkl›  lar, yine de umutlu: “Ekonominin gidiflat› kötü ol-
          birçok yerde ifl tecrübesi kazanan Müge Do¤rular,  mas›na ra¤men 2016’da gerçeklefltirdi¤imiz büyü-
          ofis hayat›na k›sa bir ara verir ve freelance dan›fl-  meyi korumak ve 2017’de büyümeye devam etmek
          manl›k hizmeti vermeye bafllar. Sosyal medya     istiyoruz. ‹fl ortakl›klar› planlar›m›z da mevcut. Bu-
          ajanslar›n›n say›s›n›n az oldu¤u dönemde müflte-  nun için de çok fazla çal›flmam›z gerekti¤inin bilin-
          rilerinden gelen yo¤un talep üzerine Nisan      cindeyiz. Yurtd›fl› ba¤lant›l› bir firmayla ifl ortakl›¤›
          2011’de 11digital’i kuran Do¤rular, “Gerisi çorap  görüflmelerimiz halihaz›rda devam ediyor, 2017’de
          sökü¤ü gibi geldi. fiimdi ise 6. y›l›m›za do¤ru h›zla  sonuçlanmas›n› hedefliyoruz. Bu ifl ortakl›¤›yla
          ilerliyoruz” diyor.                             ajans›m›z›n çap›n› ve kapasitesini art›rmay› amaç-
            11digital Kurucusu ve Ajans Baflkan› Müge Do¤-  l›yoruz. Ayr›ca Türkiye’de global markalar›m›za
          rular, flirketi kurdu¤u dönemde “Logo u¤ur böce¤i,  yapt›¤›m›z baflar›l› ifllerimizi di¤er ülkelerdeki pa-
          ajans da 11digital olsun” diyerek yola ç›kt›¤›n› an-  zarlara da satmak istiyoruz ve daha farkl› sektörle-
          lat›yor. 11 say›s›n›n numerolojide denge ve vizyon  re de aç›lmak istiyoruz.”
          anlam›na geldi¤ini aktaran Do¤rular, 5 y›l›n sonun-  Müge Do¤rular, 5.5 y›ld›r hizmet veren butik bir
          da ise u¤ur böce¤ini emekliye ay›rd›klar›n›, daha  ajans olduklar›n› vurgulayarak, flunlar› kaydediyor:
          minimal bir logoyla devam ettiklerini söylüyor.   “Orta çapl› bir ajans›z diyebiliriz. Butik hizmet ver-

          92 KobiEfor Aral›k 2016
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97