Page 64 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 64
ENERJ‹
Shell & Turcas’›n Amasya-Sesa
‹stasyonu ‘flampiyon’
Shell’in “Fark› Yaratan ‹nsand›r Program›’’nda
Shell & Turcas yine büyük bir
baflar›ya imza atarak “Avrupa ve Shell ailesinin, 2013 sene-
Güney Afrika fiampiyonu” oldu. sinde ortaya konan baflar›lar›
Amasya - Sesa Petrol, 65 ülke, 16 birlikte kutlad›¤›, dünyan›n
bin istasyon aras›ndan büyük bir dört bir yan›ndaki Shell mar-
baflar› göstererek “2013-Tek ‹s- kas›na gönül vermifl çal›flanla-
tasyonlu Bayi” kategorisinde “Av- r›n› ve ifl ortaklar›n› bulufltur-
rupa ve Güney Afrika fiampiyonu” d u ¤ u “Fark› Yaratan ‹nsan-
seçildi ve ödülünü Çin’in Pekin d›r” etkinli¤i, Shell’in en
kentinde düzenlenen ödül törenin- p r e s t i j l i etkinliklerinden biri
de ald›. olarak kabul ediliyor.
Aygaz’dan yeni kampanya Naturelgaz’›n devasa
do¤algaz dolum tesisi
Global Yat›r›m Holding ifltiraklerinden CNG da¤›-
t›m pazar›nda Naturelgaz’›n; Rize’de kurdu¤u dün-
yan›n en büyük do¤algaz dolum tesisi Baflbakan
Tayyip Erdo¤an taraf›ndan hizmete aç›ld›. Erdo¤an,
aç›l›flta yapt›¤› konuflmada dünyan›n en büyük do-
¤algaz tesisinin Rize’ye ve bölge ekonomisine bü-
yük katk› sa¤layaca¤›n› belirtti.
Naturelgaz’›n Rize’nin Kendirli Beldesi’nde 10
dönüm arazi üzerine konumlanan dolum tesisi, sa-
atte 30.000 m gaz basma kapasitesine sahip.
3
Aygaz Otogaz, “Per-
formans Uzmanlar›na Ay-
gaz Otogaz, Zor fiartlar-
da Uçuran Performans”
slogan›yla yeni bir rek-
lam kampanyas› bafllatt›.
Aygaz Otogaz’›n per-
formans konusundaki üstünlü¤ünü vurgulayan rek-
lam kampanyas›nda, mizah unsuru öne ç›kar›ld›.
Kafl ve Fethiye’de çekilen reklam filminde, otogaz
tüketicisinin yükselen profili de vurgulan›yor. Tele-
vizyonlarda gösterime giren reklam filmi, radyo ve
internet gibi di¤er mecralarla da destekleniyor.
Schneider Electric ve Sürdürülebilirlik Akademisi
Enerji yönetimin- l Enerji tasarrufu ‘faturalarda düflüfl’ için yap›l›yor.
de dünya çap›nda l Yüzde 55; ürün–hizmet sat›n al›rken çevre
uzman Schneider etkisine dikkat ediyor.
Electric ile Türkiye’de sürdürülebilir ifl modellerine l Yüzde 89.7; flirketlerin çevresel konularda
geçifl konusunda birçok ilke imza atan Sürdürüle- verdi¤i mesajlar›n daha net ve anlafl›l›r
bilirlik Akademisi taraf›ndan gerçeklefltirilen 3. Ye- olmas›n› istiyor.
flil Tüketim Araflt›rmas›’n›n sonuçlar› aç›kland›. l Enerji tasarrufu ile enerji verimlili¤i ayr›m› zay›f
Tüm sektörler için flu çarp›c› sonuçlara ulafl›ld›: l Yüzde 40; çevre uygulamalari iyi görüflünde.
64 KobiEfor Temmuz 2014