Page 54 - KobiEfor_Haziran_2012
P. 54

PLATFORM



                 Logo Yaz›l›m’dan Bilgi ve Çözüm Platformu

                      LOGOSPHERE                                                          Tu¤rul Tekbulut





           LOGO Yaz›l›m’›n Çözüm Günleri etkinli¤i LOGOSPHERE, biliflim
          ve ifl dünyas›n› ‹stanbul’da bir araya getirdi. KobiEfor’un bas›n
                  sponsoru oldu¤u etkinli¤i yaklafl›k bin kifli izledi.

         T      ürkiye’nin en büyük ba¤›ms›z yaz›l›m kurulu-  temleri kopyalamak de¤il,    Bu¤ra Koyuncu
                                                             Rekabet için büyük sis-
                flu Logo Yaz›l›m’›n ilk kez düzenledi¤i Çözüm
                Günleri etkinli¤i Logosphere, biliflim ve ifl
                                                          özgün olmak gerekti¤ini
                dünyas›n› bir araya getirdi. ‹stanbul Haliç
                                                          mas›nda flu noktalara de-
          Kongre Merkezi’nde gerçeklefltirilen ve Türkiye yaz›-  aktaran Koyuncu, konufl-
          l›m sektörünün en büyük buluflmalar›ndan birine  ¤indi: “Günümüz, milyon
          sahne olan etkinli¤e, Logo’nun ifl ve çözüm ortakla-  dolarl›k, y›llar süren IT
          r›yla, ifl dünyas›ndan üst düzey yöneticiler ve biliflim  projeleri devri de¤il. Bu
          sektörünün profesyonelleri kat›ld›.             flekilde verimli ve rekabet-
            “Bilgi ve Çözüm Platformu” olarak tan›mlanan Lo-  çi olunmuyor. Devir, h›zl›
          gosphere’de, Logo’nun hemen her sektörden farkl›  ve optimum çözümler dev-
          ölçekteki firma ve kurumlara yönelik ürünleriyle, çö-  ri. Bu noktada Logo, 28
          züm ortaklar›n›n Logo platformu üzerinden gelifltir-  y›ld›r özgün çözümler üre-
          di¤i çözümler tan›t›ld›. Logo Yönetim Kurulu Baflka-  ten, k›sa sürede devreye
          n› Tu¤rul Tekbulut flirket profilini sundu: “Türki-  al›nan, fayda-maliyet aç›-  Dr. Erkut Yücao¤lu
          ye’nin ba¤r›ndan ç›kard›¤›, kendine ait bir ekosistem  s›ndan optimum çözümler
          yaratm›fl belki de tek Türk teknoloji flirketiyiz. Çö-  sunan bir firma olarak öne
          züm ortaklar›m›zla birlikte sa¤lad›¤›m›z çözümler,  ç›k›yor. Son y›llardaki baflar›m›z, bunun anlafl›ld›¤›-
          da¤›t›mdan g›da ve tekstile, makine imalattan, ifl ze-  n›n en somut örne¤idir.”
          kas›ndan, e- ticaret ve enerjiye kadar çok genifl bir  Logosphere’in konuk konuflmac›s› olan TÜS‹AD
          yelpazeye yay›l›yor. Ekosistemimiz içinde kendi bü-  Yüksek ‹stiflare Kurulu Baflkan› Dr. Erkut Yücao¤lu
          yüklü¤ümüzün çok üstünde bir katma de¤ere imza  ise konuflmas›nda flöyle dedi: “Türkiye ekonomisi
          atarak onbinlerce kifliye istihdam sa¤l›yor, bu ülke-  son dönemde iyi yönetiliyor. Ancak dünyaya enteg-
          nin beyin gücüyle de¤er üretiyor, ihracat yap›yoruz.  re olmufl bir ülke olarak, ekonomimiz küresel gelifl-
          Dünyada son 10 y›l›n kavram› platform flirketler...  melerle büyük bir etkileflim içinde. Türkiye’nin refah
          Dolay›s›yla ülkemiz için bir platform flirket yaratmak  seviyesini yükseltebilmek için her y›l ortalama yüzde
          büyük önem arzediyor. Logo olarak, bunu baflarabil-  6–7 civar›nda sürdürülebilir bir büyümenin yakalan-
          di¤imiz için mutluyuz.”                         mas› gerekiyor. Bunun için ad›mlar›m›z› dikkatli at-
            Logo Yaz›l›m CEO’su Bu¤ra Koyuncu da flirketin  mal›, ekonomiye katma de¤er yaratacak alanlara yo-
          hedeflerini özetledi: “Logosphere etkinli¤i, Logo için  ¤unlaflmal›y›z. Biliflim sektörü bu aç›dan ekonomik
          bir dönüm noktas› niteli¤i tafl›yor. fiirketimiz h›zl› bir  hedeflere ulaflmada kilit rol oynuyor. Ülkemiz biliflim
          büyüme dönemine girdi. 2011’deki yüzde 50 büyü-  ve di¤er teknolojileri üreterek yerel katma de¤er
          meyi 2012’de de devam ettirmeyi, önümüzdeki 5 y›l-  sa¤lamal›d›r.”
          l›k süreçte, her y›l çift haneli büyümeyi hedefliyoruz.”  Yücao¤lu kad›n istihdam›na de¤inerek flafl›rt›c› bir
                                                          öneride bulundu: “Belki bir tak›m sert politikalara
                                                          ihtiyaç var. Ne olur, bundan sonra normal çal›flma
                                                          seviyelerindeki kad›nlar›n çal›flmas›ndan hiç vergi al-
                                                          masa, ne kaybeder bu ülke? Kad›n çal›flanlar için is-
                                                          tihdam vergilerini s›f›rlamak... Hiç olmazsa bu insan-
                                                          lar›n kazanaca¤› gelir, aile bütçelerine yard›m olaca-
                                                          ¤› gibi, Türkiye'de tüketimi art›racak, ekonominin
                                                          büyümesini art›racak.”
                                                             Etkinli¤in paralel oturumlar›nda ise kat›l›mc›lara;
                                                          yeni nesil ifl uygulamalar›, e-ticaret, mobil pazarla-
                                                          ma, tedarik zinciri yönetimi, ‹K uygulamalar› gibi
                                                          alanlarda Logo platformu üzerinden gelifltirilen çö-
                                                          zümlerden örnekler sunuldu.

          54 KobiEfor Haziran 2012
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59