Page 68 - KobiEfor_Ekim_2012
P. 68

AJANS



                                        ‘‹letiflim’de köprü ajans;

                      AccessMedia







           Yüzde 100 Türk sermayeli Türkiye’nin
                ilk medya ajanslar›ndan biri
             AccessMedia, uzun vadede onlar›
              anlayabilecek global bir yat›r›m
           ortakl›¤›na s›cak bak›yor. AccessMedia
             Ajans Baflkan› ‹lknur Kaya Yüksel,
           perakende, biliflim, finans, kozmetik,
                 g›da ve enerji sektörlerine
                yo¤unlaflacaklar›n› söylüyor.


             l     Röportaj: Deniz YANIKTAfi      l


         A       ccessMedia Ajans Baflkan› ‹lknur Kaya Yük-
                 sel, reklamverenin ifl ve pazarlama hedefle-
                 rini; pazar dinamikleri ve tüketici profili aç›-
                 s›ndan; pazar hacmi, dinamikleri, markan›n
                 pazardaki yeri, fiyatland›rma, da¤›t›m ve
          mevsimsellik de¤erlerini ele alan pazar analiziyle ifle
          bafllad›klar›n› ve ikinci ad›mda planlamaya geçtikle-
          rini anlat›yor: “‹fl ve pazarlama hedefleri do¤rultu-
          sunda çözüm önerilerini içeren stratejiye uygun mec-
          ra karmas› haz›rl›yoruz. ‹letiflim yat›r›m›n›n katmade-
          ¤erli geri dönüflünü hedefliyoruz. ‹çerik önerilerini
          reklamverenle paylafl›yoruz. Uygulama aflamas›nda
          gelifltirdi¤imiz etkin  tekniklerle, efektif fiyatlarla  AccessMedia köprüsü
          medya sat›nalmalar› yapar›z. Mecralar›n periyodik  AccessMedia ad› gibi reklam, halkla iliflkiler ajans-
          performans de¤erlendirmelerini raporlar›z. Anl›k ve  lar›, reklamverenler ve mecralar aras›nda bir köprü
          mevsimsel f›rsatlar› takip eder h›zla reklam vereni-  konumunda. Çok uzun y›llar iflin kreatif ve reklam
          mizle paylafl›r›z. Kampanya sonunda Planlama Post  taraf›nda olmalar›na karfl›n iflin bu taraf›n› seçtikleri-
          Analizi Raporu haz›rlar›z. Rakiplerin sektördeki ko-  ni söyleyen Yüksel, bir anlamda orta konumda bu-
          numunu inceleriz, düzenli, sürekli sektör ve rakip  lunman›n, dengeleri bulmaya çal›flman›n çok keyifli
          analizleri yapar›z. Mecralar›n ayr›nt›l› (y›ll›k, haftal›k,  oldu¤unu dile getiriyor: “Her fleyin merkezindesiniz.
          günlük) analizlerini yapar›z.”                  Reklamveren, mecralar, halkla iliflkiler ve reklam›n
            AccesMedia’n›n bugüne kadar 60’›n üzerinde rek-  ortas›ndas›n›z, hem yorucu hem de keyif veren bir
          lamverene hizmet verdi¤ini aktaran Yüksel, daha çok  ifl. Rakamlar›n, sat›nalman›n oldu¤u bir dünyada ol-
          orta ölçekli reklamverenlerle çal›flt›klar›n› ifade edi-  dukça keyif al›yorsunuz. Sürekli çal›flt›¤›m›z markalar
          yor: “25’in üzerinde aktif müflterimiz var. Is›tma so-  ad›na en uygun sat›n alma hedeflerini, onlar›n pazar
          ¤utma, inflaat, sa¤l›k, e¤itim, perakende, ofis mobil-  paylar›n› bir öteye tafl›yacak süreçleri koruyarak ger-
          yalar›, ulafl›m, lojistik sektörlerine hizmet veriyoruz.”  çeklefltirmelisiniz. Bunun da en anlaml› yolu, uygun
          Yüksel, yüzde 100 Türk sermayeli Türkiye’nin ilk yerli  medya bütçeleri yaratmaktan geçiyor. Reklamveren-
          medya ajanslar›ndan biri olduklar›n› vurgulayarak,  lerin bütçelerini kendi bütçemiz gibi görüp; hassas,
          uzun vadeli hedeflerini ise flöyle özetliyor: “Bizim kur-  dikkatli, özenli ve markay› büyütmeye yönelik dav-
          gumuzla bizi anlayabilecek bir global yat›r›m ortakl›¤›  ran›yoruz, yapt›¤›m›z iflten fayda görmeleri bizim en
          sözkonusu olabilir. fiu anda belli say›da müflterisine  büyük amac›m›z. Hiçbir ifle bir seferlik ifl olarak bak-
          hizmet veren ve bu çizgisini koruyan bir ajans›z. Bel-  m›yoruz, uzun vadeli çal›flmaktan yanay›z. Her ifli-
          li say›da müflterimize hizmet anlay›fl›m›z› daha da yo-  mizde önce müflterimizin fayda görmesi üzerine
          ¤un yaflatarak markalar›m›zla büyümek istiyoruz.”    odaklan›yoruz. ”

          68 KobiEfor Ekim 2012
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73