Page 43 - KobiEfor_Agustos_2010
P. 43

ÇA⁄RI DANIfiMANLI⁄I
                                                                          PROCAT’TEN

                                                                Procat, Ça¤r› Merkezleri
                                                             için, tasar›m, planlama, yö-
                                                             netim, geliflim, altyap›, ileri
                                                             teknoloji, sistem entegrasyo-
                                                             nu, telekomünikasyon ürün
                                                             ve hizmetleri kapsam›nda
                                                             dan›flmanl›k hizmetleri sa¤l›-
                                                             yor. Procat CEO’su Tarkan Er-
           n›n 9.4 milyon adete ulaflmas›n› beklediklerini söy-  subafl›, ça¤r› merkezi sektö-
           lüyor.                                            ründe verimlili¤in tüm dün-
              2003- 2008 y›llar› aras›nda yüzde 100 büyüme   yada geçerli bir performans
           gösteren sektörün, 2009-2013 y›llar› aras›nda ise y›l-  kriteri oldu¤una dikkat çeki-
           l›k minimum yüzde 12 büyüme potansiyeli tafl›d›¤›n›  yor. “Procat olarak en önemli çözüm ve hizmet
           dile getiren Pekkan, özellikle kamu, finans, sigorta  yaratma kayna¤›m›z ifl ortaklar›m›z” diyen Ersu-
           ve turizm sektörlerinde ça¤r› merkezleri hizmeti aç›-  bafl›, sektörün 300-400 milyon dolarl›k bir pazar
           s›ndan yüksek büyüme potansiyeline sahip olundu-  de¤erine sahip oldu¤unu da sözlerine ekliyor.
           ¤unu paylafl›yor.

              Turkcell Global Bilgi, 2010’da                la kifliye katma de¤erli hizmet sa¤l›yor.
              yüzde 20 büyüme hedefliyor                      Pekkan, flöyle konufluyor: “Türkiye’nin en genç
                                 1999 y›l›n›n Aral›k ay›nda  sektörlerinden biri olan sektörümüzde faaliyet gös-
                               yüzde 100 Turkcell ifltiraki  terdi¤imiz 10 y›ll›k süre içinde ülkemize yat›r›m yap-
                               olarak kurulan Global Bilgi  mak ve inovatif bir yaklafl›mla en son teknolojiyi ül-
                               Ça¤r› Merkezi, bugün yüzde   kemize tafl›yarak katma de¤erli hizmet sunmak te-
                               45 pazar pay›yla Türkiye’nin  mel prensibimiz oldu. Bu çerçevede kuruldu¤umuz
                               lider müflteri iliflkileri yöne-  günden bu yana 110 milyon TL’lik yat›r›m yapt›k.
                               tim merkezi konumunda. fiir-  2006 y›l›nda Erzurum’da, 2008 y›l›nda Diyarbak›r’a
                               ket, Türkiye’de 9, Ukrayna’da  kurdu¤umuz ça¤r› merkezleri, Türkiye’nin do¤usuna
                               2, Belarus’da 1 ça¤r› merkezi  yap›lan ilk teknoloji yat›r›m›d›r. Ukrayna’da bulunan
                       Bahad›r                              GSM operatörü Life’la yapt›¤›m›z anlaflma ile de
                       Pekkan  olmak üzere toplam 12 ayr›
                               bölgede 5 bin 500 masa ka-   yurtd›fl›nda faaliyet gösteren ilk Türk ça¤r› merkezi
                               pasitesiyle uluslararas› nite-  olduk”
           likte hizmet veriyor.                              Turkcell Global Bilgi’nin yat›r›mlar›n›n hem yurtd›-
              Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahad›r Pek-  fl› hem yurtiçi sürece¤ini dile getiren Pekkan, yurti-
           kan, 5 bin 500 masa kapasitesi ve 7 bin 400 kifliye  çinde Anadolu a¤›rl›kl› büyümeye devam edecekleri-
           yarat›lan ifl imkan›yla Türkiye’nin önemli iflverenle-  ni aç›kl›yor. Pekkan, 2009’da yüzde 10 büyüdükleri-
           rinden biri olduklar›n› söylüyor. Firma, Türkiye’de 50  ni, 2010 y›l›nda kamu projelerinin hareketlenmesiy-
           milyon, Ukrayna ve Belarus’da ise 10 milyondan faz-  le yüzde 20 büyümeyi hedeflediklerini dile getiriyor.

                     YAPI KRED‹ ÇA⁄RI MERKEZ‹’NE ÖDÜL

                Yap› Kredi Ça¤r› Merkezi, bu y›l beflincisi düzenlenen 2010 ContactCenter-
             World.com World Awards yar›flmas›nda Türkiye’de ilk defa üç alt›n ödüle la-
             y›k görülen ça¤r› merkezi oldu. Dünyan›n birçok ülkesinden bin 200 flirketin
             kat›ld›¤› yar›flmada Yap› Kredi, Avrupa, Ortado¤u ve Afrika Bölgesi’ndeki “En
             ‹yi Teknoloji ‹novasyonu”, “En iyi Yard›m Masas›” ve En ‹yi Çal›flan Teflvik
             Sistemi” ödüllerini ald›. Yap› Kredi Alternatif Da¤›t›m Kanallar› Yönetimi Ge-
             nel Müdür Yard›mc›s› Yakup Do¤an, flunlar› kaydediyor:  “Geçen sene oldu-
             ¤u gibi bu sene de kendine özgü, yenilikçi ve benzeri olmayan çal›flmalarla
             birçok farkl› ödüle lay›k görüldük. Bundan dolay› çok büyük onur ve gurur
             duyuyoruz. Kas›m’da Las Vegas’ta yap›lacak yar›flmada Dünya birincili¤i için
             yar›flaca¤›z. Günlük yaflant›m›zda de¤iflmez ve vazgeçilmez bir yer tutan ça¤-
             r› merkezlerinin de temelini 1991 y›l›nda Yap› Kredi olarak biz atm›flt›k. Bu an-
             lamda 850 kifli ile Gebze ve Samsun’da hizmet veren deneyimli ekibimiz Tür-
             kiye’de ça¤r› merkezi alan›nda yeniliklerin öncüsü olmaya devam edecek.”
                                                                                      A¤ustos 2010 KobiEfor 43
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48