Page 93 - KobiEfor Haziran 2023 Sayı 285
P. 93

6à*257$



                                  Generali Sigorta’dan

                      PLO\DU (XUR \HåLO \DW×U×P KHGHIL



          Generali Grup olarak 2021-2025 döneminde toplamda 8.5-9.5 milyar Euro tutarında
             yeşil ve sürdürülebilir yatırımlar yapmayı hedeflediklerini kaydeden Generali
           Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Sylvain Emilien Christian Ducros,
                     2022-2024 döneminde çevresel ve sosyal değeri olan ürünlerini
                                  %5-%7 oranında artıracaklarını belirtti.

               eçtiğimiz yıllardan gelen birçok kronik so-
               run nedeniyle sigorta sektörünün, 2022’de
         G de beklenen toparlanmayı gösteremediğini
         söyleyen Generali Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi ve
         Genel Müdürü Sylvain Emilien Christian Ducros,
         “Tüketicilerin satın alma güçlerindeki ve gelirle-
         rindeki düşüş, buna bağlı olarak ortaya çıkan satın
         alma eğilimlerindeki değişim, sigorta sektörünü
         de derinden etkiledi. İnsanlar, öncelikli olarak te-
         mel ihtiyaçlarını ve bütçelerini gözeterek harcama
                                                                                                Sylvain
         yapmaya başladılar. Bu da genel olarak sektörün
                                                                                                Emilien
         2022’yi durağan şekilde geçirmesine neden oldu”                                       Christian
         açıklamasını yaptı.                                                                    Ducros
           Değişen ekonomik ve sosyal koşullar altında si-
         gortacılık ürünlerinin daha nokta atışı olması ge-  Generali Sigorta olarak en temel stratejilerden
         rektiğinin altını çizen Ducros, 2023 ve uzun dönem   birinin de her alanda dijitalleşerek, tüm süreçle-
         hedeflerini şöyle anlattı: “Özellikle 18-35 yaş ara-  rinde dönüşüm yolculuklarını tamamlamak oldu-
         sındaki kuşak ve sonradan gelecek olan Z ve Alfa   ğunu ifade eden Ducros, şu bilgileri verdi: “Bunun
         kuşakları için kişiselleştirilmiş, esnek ve bütçeleri-  için satış, hasar, destek operasyonları gibi her sü-
         ne uygun sigorta ürünlerine odaklanıyoruz. Bütçeye   reçte ve dağıtım kanalı ayrımı gözetmeden dijital
         gereksiz yük yapan, modüler olmayan ürünlerden   platformlara ve uygulamalara yatırım yapıyoruz.
         uzaklaşıyoruz.”                                  Başta kasko ve KOBİ olmak üzere birçok ürünü
           Generali Sigorta’nın, temel olarak sürdürülebilirliği   şekillendirip satın alabileceğiniz yeni bir sistem
         tüm çalışma, proje ve stratejilerinin odağına aldığını   kurduk. Yaşadığımız dönüşümün adımlarından
         belirten Ducros, “İklim değişikliğinin dünyamıza ver-  biri olarak ‘Benim Kaskom’ hizmetinin ardından,
         diği ve vereceği zararın farkındayız. Bunun için yeşil   acentelerimizin iş yapış biçimlerini değiştirecek
         geçiş ile ilgili risk ve fırsatları yönetmek için farklı stra-  ve dağıtım kanallarının dijitalleştirilmesi ekse-
         tejiler uyguluyoruz. Yeşil ekonominin gelişimini teşvik   ninde hazırladığımız dijital platform GATE’i hayata
         etmek için çalışmalar yürütüyoruz” dedi.         geçirdik. Ayrıca kullanıcı dostu olarak dizayn edi-
           Generali Grup olarak 2021-2025 döneminde top-  len, tek bir ekran üzerinden çapraz satış yapma
         lamda 8.5-9.5 milyar Euro tutarında yeşil ve sürdürü-  ve tek bir tuşla teklif detaylarını paylaşma imkanı
         lebilir yatırımlar yapmayı hedeflediklerini kaydeden   sunan, hızlı, kolaylaştırılmış, pratik yapısıyla dik-
         Ducros, “2022-2024 döneminde çevresel ve sosyal   kat çeken direkt satış platformumuzu süreçleri-
         değeri olan ürünlerimizi %5 - %7 oranında artıraca-  mize entegre ettik.”
         ğız. Yenilenebilir enerji sektörüne özgü risklerin ko-  Ducros, Generali Sigorta’nın KOBİ’ler özelinde
         runması için yetkinlik merkezimizin geliştirilmesi ve   sunduğu farklı ürünleri bulunduğunu da aktardı:
         müşterilerin portföylerinin karbondan arındırılması   “KOBİ ve Esnaflar için ‘Ekmek Teknem’ ürünümüz,
         için teşviklerde bulunuyoruz” diye konuştu.      modüler bir ürün ve Türkiye’de sigorta sektöründe
           Ducros, 2025 sonuna kadar iklim bilimi doğrultu-  ilk özelliği taşıyor. Her KOBİ’nin ve esnafın ihtiyaç
         sunda ofislerinin, veri merkezlerinin ve şirket araç   duyduğu esneklik esasına göre tasarlanan Ekmek
         filolarından kaynaklanan sera gazı emisyonlarının   Teknem; KOBİ’lerin ve esnafın kendi teminat pa-
         2019 baz yılına göre en az %25 oranında azaltılma-  ketlerini oluşturmasına olanak tanırken, ihtiyaç
         sını hedeflediklerini, 2040’a kadar net sıfır sera gazı   dâhilinde olmayan teminatlara ekstra prim ödeme
         emisyonuna ulaşmak için çalıştıklarını vurguladı.   zorunluluğuna da son veriyor.”
                                                                                    Haziran 2023 KobiEfor 93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98