Page 50 - KobiEfor Eylül 2022
P. 50

HABER



                 726<g9 .2%ä *LULåLP $NDGHPL LåELUOLæLQGH
                 726<g9 .2%ä *LULåLP $NDGHPL LåELUOLæLQGH
                            6,(0(16 %D\LOHUL·QH HæLWLPOHU
                            6,(0(16 %D\LOHUL·QH HæLWLPOHU


                    TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne
                                     çeşitli konularda eğitimler verildi.










              OSYÖV, 33 yılı aşkın bir süredir Türkiye’de KOBİ’le-  • İletişim Teknikleri.
              rin gelişmesi ve rekabet güçlerinin artırılması için   • Takım Yönetimi.
         Tyoğun bir şekilde sivil toplum faaliyetleri gerçek-  • Motivasyon; motivasyon nedir? motivasyon tür-
          leştiriyor. Bu süre içerisinde Dünya’daki ticari ve ekono-  leri (içsel/dışsal), kontrol odağı, kendi motivasyonu-
          mik gelişmeler ışığında işletmeleri geleceğe hazırlamak   muzu nasıl arttırabiliriz?
          adına, eğitim programları ve projeler konusunda önemli   • İşyerinde stres ve zaman yönetimi: Stresin tanı-
          bir birikim elde eden TOSYÖV, bünyesinde oluşturduğu   mı ve verdiği zararlar, stres belirtileri, stres kaynak-
          TOSYÖV KOBİ Girişim Akademisi ile eğitime ihtiyacı olan   ları, stres ve kontrol odağı ilişkisi.
          kesimlerin eğitim programlarında yer alarak bilgi biri-  • Marka kültürü ve kurum vatandaşlığı, firma
          kimini eğitime değer veren kesimlerle paylaşmayı her   misyonunu anlamak, aidiyet yaratan uygulamalar.
          zaman kendine hedef olarak alıyor.                • Müşteri odaklılık, değişen beklentiler, inovatif
            TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi, bu doğrultuda; yeni   müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri odaklı yapılan-
          eğitim çalışmalarını hayata geçirdi. TOSYÖV KOBİ Gi-  ma, marka altında yönetici olmak, sık yaşanan ile-
          rişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne çe-  tişim kazaları.
          şitli konularda eğitimler verildi. TOSYÖV KOBİ Girişim   • Bayi yönetiminde başarı kriterleri, sık yapılan
          Akademi’den yapılan açıklama şöyle: “Ülke genelinde   yönetim hataları, değer önerisi tasarımı için beyin
          SIEMENS bayilerinin daha da güç-                               fırtınası, performans ölçme de-
          lenerek müşterilerine daha iyi hiz-                            ğerlendirme.
          met verebilmeleri bu eğitimlerde                                 • Planlama ve hedefler, inandı-
          hedef olarak seçildi. Çoğu ülke gibi                           rıcı hedef belirleme, kısa, orta ve
          Türkiye’de de dayanıklı tüketim malları sektörü işlet-  uzun vadeli hedefler, performans artıran iç açıcı-
          melerin ve tüketicilerin hayatında önemli bir yere sahip   lar, motive edici etkinlikler ve toplantılar.
          olduğu gibi insan hayatında da önemi oldukça büyük-  • Ekonomi ve finans ilişkisi, makroekonomik görü-
          tür. TOSYÖV KOBİ Girişim Akademisi olarak SIEMENS   nüm: Dünya ve Türkiye, üretim ve tüketim göstergeleri,
          bayilerine verilen eğitimlerde özellikle üzerinde durdu-  dayanıklı tüketim malları sektörü ve tüketim eğilimi.
          ğumuz noktalar; eğitimin katılımcılar açısından gelece-  • Bayi yönetiminde finansal bakış açısının önemi,
          ğe dönük değer yaratacak, uygulamada etkili sonuçlar   nakit yönetimi, ödeme ve borç yönetimi (likidite yö-
          doğurabilecek, pozitif yönde değişime ve yeniliğe katkı   netimi), kredi nakit yönetimi, stok yönetimi, değişen
          sağlayacak yöntem ve içeriğe sahip olması, katılımcılar   piyasa koşulları ve yatırım enstrümanları.
          açısından keyifle takip edilebilmesidir.”          • Risk Yönetimi.
            Siemens bayilerine eğitim takvimi hazırlayarak ala-  • Geleneksel pazarlama ile dijital pazarlama ara-
          nında uzman eğitimciler, danışmanlar ve koçlarla öğ-  sındaki fark, pazarlama karması, ürün-fiyat-dağıtım-
          renmeyi daha keyifli bir hale getirmeyi amaçlandığı be-  tutundurma, pazarlamada güncel trendler, müşteri
          lirtilen açıklamada, eğitimde, hedef kitle olan Siemens   odaklılık, müşterinin izini sürmek, veri bankası.
          bayilerine fayda ve kazanç sağlayacak, bilgi, paylaşım   • Dijital pazarlama kavramları ve Google araçla-
          yöntem ve uygulamalar kullanıldığı, bu eğitimlerle ba-  rı, B2B, B2C, PPC, pazarlama iletişimi ve dijital pa-
          yilerin uygulamaya dönük yeni bilgilerle ayrılmalarının   zarda yeni iletişim stratejileri.
          amaçlandığı ve bu çalışmaların sonuçlarının oldukça   • Sosyal medya kavramları ve pazarlaması, sos-
          etkileyici olduğu ifade ediliyor.               yal medya içerik yönetimi-kampanya tasarımı.
            Açıklamada verilen eğitimlere de değinildi, bilgi-  • E-ticaret platformları ve yönetimi, CRM-sadakat
          ler şöyle:                                      ve şikayet yönetimi.

         50 KobiEfor (\OÖO
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55