Page 50 - KobiEfor Eylül 2022
P. 50
HABER
726<g9 .2%ä *LULåLP $NDGHPL LåELUOLæLQGH
726<g9 .2%ä *LULåLP $NDGHPL LåELUOLæLQGH
6,(0(16 %D\LOHUL·QH HæLWLPOHU
6,(0(16 %D\LOHUL·QH HæLWLPOHU
TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne
çeşitli konularda eğitimler verildi.
OSYÖV, 33 yılı aşkın bir süredir Türkiye’de KOBİ’le- • İletişim Teknikleri.
rin gelişmesi ve rekabet güçlerinin artırılması için • Takım Yönetimi.
Tyoğun bir şekilde sivil toplum faaliyetleri gerçek- • Motivasyon; motivasyon nedir? motivasyon tür-
leştiriyor. Bu süre içerisinde Dünya’daki ticari ve ekono- leri (içsel/dışsal), kontrol odağı, kendi motivasyonu-
mik gelişmeler ışığında işletmeleri geleceğe hazırlamak muzu nasıl arttırabiliriz?
adına, eğitim programları ve projeler konusunda önemli • İşyerinde stres ve zaman yönetimi: Stresin tanı-
bir birikim elde eden TOSYÖV, bünyesinde oluşturduğu mı ve verdiği zararlar, stres belirtileri, stres kaynak-
TOSYÖV KOBİ Girişim Akademisi ile eğitime ihtiyacı olan ları, stres ve kontrol odağı ilişkisi.
kesimlerin eğitim programlarında yer alarak bilgi biri- • Marka kültürü ve kurum vatandaşlığı, firma
kimini eğitime değer veren kesimlerle paylaşmayı her misyonunu anlamak, aidiyet yaratan uygulamalar.
zaman kendine hedef olarak alıyor. • Müşteri odaklılık, değişen beklentiler, inovatif
TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi, bu doğrultuda; yeni müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri odaklı yapılan-
eğitim çalışmalarını hayata geçirdi. TOSYÖV KOBİ Gi- ma, marka altında yönetici olmak, sık yaşanan ile-
rişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne çe- tişim kazaları.
şitli konularda eğitimler verildi. TOSYÖV KOBİ Girişim • Bayi yönetiminde başarı kriterleri, sık yapılan
Akademi’den yapılan açıklama şöyle: “Ülke genelinde yönetim hataları, değer önerisi tasarımı için beyin
SIEMENS bayilerinin daha da güç- fırtınası, performans ölçme de-
lenerek müşterilerine daha iyi hiz- ğerlendirme.
met verebilmeleri bu eğitimlerde • Planlama ve hedefler, inandı-
hedef olarak seçildi. Çoğu ülke gibi rıcı hedef belirleme, kısa, orta ve
Türkiye’de de dayanıklı tüketim malları sektörü işlet- uzun vadeli hedefler, performans artıran iç açıcı-
melerin ve tüketicilerin hayatında önemli bir yere sahip lar, motive edici etkinlikler ve toplantılar.
olduğu gibi insan hayatında da önemi oldukça büyük- • Ekonomi ve finans ilişkisi, makroekonomik görü-
tür. TOSYÖV KOBİ Girişim Akademisi olarak SIEMENS nüm: Dünya ve Türkiye, üretim ve tüketim göstergeleri,
bayilerine verilen eğitimlerde özellikle üzerinde durdu- dayanıklı tüketim malları sektörü ve tüketim eğilimi.
ğumuz noktalar; eğitimin katılımcılar açısından gelece- • Bayi yönetiminde finansal bakış açısının önemi,
ğe dönük değer yaratacak, uygulamada etkili sonuçlar nakit yönetimi, ödeme ve borç yönetimi (likidite yö-
doğurabilecek, pozitif yönde değişime ve yeniliğe katkı netimi), kredi nakit yönetimi, stok yönetimi, değişen
sağlayacak yöntem ve içeriğe sahip olması, katılımcılar piyasa koşulları ve yatırım enstrümanları.
açısından keyifle takip edilebilmesidir.” • Risk Yönetimi.
Siemens bayilerine eğitim takvimi hazırlayarak ala- • Geleneksel pazarlama ile dijital pazarlama ara-
nında uzman eğitimciler, danışmanlar ve koçlarla öğ- sındaki fark, pazarlama karması, ürün-fiyat-dağıtım-
renmeyi daha keyifli bir hale getirmeyi amaçlandığı be- tutundurma, pazarlamada güncel trendler, müşteri
lirtilen açıklamada, eğitimde, hedef kitle olan Siemens odaklılık, müşterinin izini sürmek, veri bankası.
bayilerine fayda ve kazanç sağlayacak, bilgi, paylaşım • Dijital pazarlama kavramları ve Google araçla-
yöntem ve uygulamalar kullanıldığı, bu eğitimlerle ba- rı, B2B, B2C, PPC, pazarlama iletişimi ve dijital pa-
yilerin uygulamaya dönük yeni bilgilerle ayrılmalarının zarda yeni iletişim stratejileri.
amaçlandığı ve bu çalışmaların sonuçlarının oldukça • Sosyal medya kavramları ve pazarlaması, sos-
etkileyici olduğu ifade ediliyor. yal medya içerik yönetimi-kampanya tasarımı.
Açıklamada verilen eğitimlere de değinildi, bilgi- • E-ticaret platformları ve yönetimi, CRM-sadakat
ler şöyle: ve şikayet yönetimi.
50 KobiEfor (\OÖO