Page 64 - KobiEfor Aralık 2022
P. 64
*UHHQORJ WP PåWHULOHULQL
¶.DUERQ 1|WU· KDOLQH JHWLUPH\L DPDoO×\RU
Greenlog Intermodal Lojistik Hizmetleri A.Ş., ihracatçı müşterilerini karayoluna
göre daha sürdürülebilir bir taşıma modu olarak nitelendirdikleri ‘intermodal’e
yönlendirmeyi amaçlıyor. Türkiye’den Avrupa’ya kesintisiz kendi blok trenlerini
kaldırdıklarını söyleyen Greenlog Yönetici Ortağı Erhan Muco,
2023’te hedeflerinin tüm müşterilerinin taşımalarını ‘carbon neutral’ haline
getirmek olduğunu vurguladı.
İstanbul/Halkalı istasyonundan kalkan tren-
ler 7 günde Almanya Duisburg şehrine ulaşı-
yor. Oradan kuzey batı Almanya, Benelux,
İngiltere ve İrlanda ülkelerine ulaşıyor ve
aynı zamanda RORO güzergahını da kul-
lanıyor. RORO servisi ile İtalya’nın Bari ve
Trieste limanlarının ardından tren bağlan-
tılarıyla hemen hemen tüm Avrupa’ya hiz-
met veriyor. Ayrıca, partner tren operatör
firmaların servisini kullanarak Macaris-
tan, Slovakya, Çekya ve Polonya bölgeleri-
ne ulaşıyor.
İntermodal, yüzde 60 daha
çevreci, yüzde 30 daha ekonomik
Greenlog’un ana konusunun müşte-
rilere daha sürdürülebilir bir lojistik or-
tamı hazırlamak olduğunun altını çizen
Greenlog Intermodal Lojistik Hizmetleri
A.Ş. Yönetici Ortağı Erhan Muco, inter-
modal taşımacılığın, karayolu unimodal
taşıma moduna göre yüzde 60 daha çev-
reci, yüzde 30 daha ekonomik olduğunu
belirtti.
Muco, “Ayrıca bu yıla kadar fiyatlarımız
tüm yıl boyunca sabit ve uzun vadeliydi.
Bu yıl zorunlu sebeplerden dolayı enerji
Erhan
Muco fiyatlarındaki dalgalanma her ne kadar
intermodal sistemlerini etkilese de yakın
ojsitik sektöründe intermodal taşımacılık ala- bir gelecekte her şeyin eski düzene gireceğini umu-
nında hizmet veren Greenlog Intermodal Lo- yoruz” diye konuştu.
L jistik Hizmetleri A.Ş., 2016 yılından beri çalış- Greenlog Intermodal’de dijital teknolojileri kul-
malarına artı değer katarak devam ediyor. İhracatçı lanarak 3 yıldır hibrit çalışma sistemine geçtikleri-
müşterilerini karayolu taşıma moduna göre daha sür- ni söyleyen Muco, “Dijital dönüşüm, dijital teknolo-
dürülebilir bir taşıma modu olarak nitelendirdiği jileri kullanarak yeni iş süreçleri olusturmak veya
‘intermodal’e yönlendirmeyi amaçlayan şirket, son mevcut süreçleri geliştirmek, değişen iş ve piyasa
3 yılda Türkiye’den Avrupa’ya kesintisiz kendi blok koşullarına uygun bir şirket kültürü ve müşteri
trenlerini kaldıran sayılı firmalar arasında yer alıyor. deneyimi yaratmaktır” diyerek şöyle devam etti:
64 KobiEfor $UDOÜN