Page 47 - KobiEfor Ocak 2022
P. 47

TİTİ Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Baştürk;

           ´*HQoOHULQ \HWNLQOLæLQH J|UH JHQo RGDV× WDVDUO×\RUX]µ


                                                           Araba modelleri üreterek farkındalık
                                                           sağlayan TİTİ, gençlerin zeka türlerine
                                                           göre mobilya tasarlıyor. 8 zeka türüne
                                                           göre ürettikleri genç odası modellerini
                                                           İstanbul Mobilya Fuarı’nda sergileyecek.


                                                           lerimiz yanında “yapay zeka”yı da vurgulayan bir “meta
                                                           oda” planladık. Artırılmış gerçeklikle bu odada ürünleri-
                                                           mizi sergileyeceğiz. 10 yıllık tecrübemizle ulaştığımız ka-
                                                           lite ve standart, bu konseptle ürünlerimizi kişiselleştirdi.

            Bülent                                            İstanbul Mobilya Fuarı’nda sergileyeceğiniz
            Baştürk
                                                              ‘Yeni Konseptinizi’ anlatır mısınız?
             Hedef kitlenizde nasıl farkındalık               Amacımız gençlerimizin sahip oldukları yetkinliklerini
             üretiyorsunuz?                                geliştirmektir. Bu kapsamda kişiselleştirilen ürünlerle
                                                           odalarını hem hayat hem de hayal odasına çeviriyoruz.
             Önce araba tasarımları yaparak farkındalık üret-
                                                           Hayallerine giden hayat yolculuğunda her anı değerlen-
           tik. Daha sonra çocuk ve gencin hayatının önemli bir   dirmek,  deneyimlemek
           bölümünü geçirdiği odayı onların hayalleriyle buluş-
                                                           ve farkındalık üretmek
           turmaya çabaladık. Bu çabamızla yüze yakın model
                                                           adına odalarını yeniliyo-
           üreterek zengin seçenekler sunduk. Yeni çalışmamız;
                                                           ruz. Bu kapsamda meta-
           gençlerimizin 8 zeka türüne göre yetkinliklerini gelişti-
                                                           verse dünyasına yönelik
           ren odalar kurmak. Böylelikle artan kalitemiz ve sahip   çalışmalarımızı da “yapay
           olduğumuz sertifikalar ve belgelerle üretim yaparak
                                                           zeka” odasıyla sergileye-
           insan sağlığına uygun ve dünya standartlarını yakala-
                                                           ceğiz. Fuara davet ettiği-
           yan firma olma yolunda hızla ilerliyoruz.
                                                           miz uluslararası müşte-
             Günümüz gençliğini anlamak adına trendleri takip
                                                           rilerimize bu yenilikleri
           ediyoruz. Bugünün gençleri hız ve performans için-  aktaran online fuar dave-
           de yaşıyor. Y kuşağı teknoloji ile birlikte yaşarken hıza,
                                                           tiyesi gönderdik. Yeni ürün kataloglarımızı da buna göre
           Z kuşağı teknolojinin içine doğduğu için performansa
                                                           düzenledik. Promosyonlarımızı bile buna göre çeşitlen-
           önem veriyor. Uzman kurum ve kişilerle birlikte yaptığı-
                                                           dirdik. Fuarda 200 metrekare bir yerde tüm yeni ürünle-
           mız çalışmalar yetkinliğin erken yaşlarda desteklenme-
                                                           rimizi sergileyeceğiz.
           sinin çok önemli olduğunu gösterdi. Özellikle eğitim ve
           sosyal hayatlarına yön veren yeni yaklaşımları ele aldık.
                                                              Metaverse dünyasına mobilya sektörü
                                                              olarak nasıl hazırlanıyorsunuz?
             Hangi zeka türlerine göre modelleme              Metaverse mobilya sektörünü de yakından etkilemek-
             yapıyorsunuz?                                 tedir. Markalar hem fiziksel hem de sanal alınacak ürün-
             Gençlerin zeka türlerine göre modellemeler yap-  ler için hazırlıklarını buna göre uyarlamaya başladılar.
           tık. Onların yaşam odalarını hayalleriyle buluşturmayı   Firma olarak hem sanal mağaza ve VR gözlükle birlik-
           amaçladık. Uzmanlarla belirlenen 8 zeka türü olan Sö-  te alıcıyı firmaya çekecek hem de pazarlama yöntemine
           zel Zekâ, Mantıksal Zekâ, Görsel Zekâ, Müziksel Zekâ,   farklı bir bakış açısı sunacak alternatifleri hazırlıyoruz.
           Bedensel Zekâ, Doğa Zekâsı, İçsel Zekâ ve Sosyal Zekâ   İstanbul Mobilya Fuarı’nda “Sanal Gerçeklik” ve “Artırıl-
           konsepti oluşturduk. Gençlerin bu yönünü tespit etme-  mış Gerçeklik” teknolojilerini kullanarak çocuklarımız ve
           sine destek oluyor ve onun odasını yetkinliğini gelişti-  gençlerimiz için geliştirdiğimiz modelleri teknolojik kur-
           recek şekilde tasarlıyoruz.                     gularla daha dikkat çekici biçimde sunacağız. Teknolojiye
             İstanbul Mobilya Fuarı öncesi yaptığımız “zeka türleri-  yaptığımız bu yatırımla bugüne kadar ihracat yaptığımız
           ne göre genç mobilya” konsepti ile imajımızı renklendir-  başta Almanya, Belçika ve Avustralya, İngiltere olmak
           miş olduk.  Yeni çıkan ürünlerimizi bu yetkinliklere göre   üzere, Avrupa, Ortadoğu ve pasifik ülkelerinde de ihra-
           tasarlıyor ve üretiyoruz. Mesela sosyal zeka yetkinliğine   cat planlıyoruz. Dünya üzerindeki en büyük değere sahip
           sahip gençlerimizin odalarına toplantı masası ilave ettik.   gençlere hizmet çeşitliliğimizi artırmanın gururunu ya-  Advertorial
           Fuar alanında 8 zeka türüne göre örnek genç odası ürün-  şamaya devam edeceğiz.
                                                                                       Ocak 2022 KobiEfor 47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52