Page 9 - Dijital KobiEfor Mart 2024
P. 9
Biyometrik Kart ile ödemeler Cloudworks ile yeni
artık parmak ucunda bir dönem başlıyor
Garanti BBVA’nın, Bonus Platinum Biyometrik Türk Telekom’un bilgi teknolojile-
Kart’ı ile kullanıcılar ödemelerini parmak izi okuta- ri çözümleri sağlayıcı şirketi İnnova
rak, şifresiz ve güvenle gerçekleştirebilecek. Murat
Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı ve Garanti Çağrı Süzer tarafından tamamen yerli kaynak-
BBVA Ödeme Sistemleri Yönetim Kurulu Üyesi Murat larla geliştirilen yeni dijital hizmet
Çağrı Süzer; “Müşterilerimizi aynı zamanda PIN girme ya da hatırlama, platformu Cloudworks kullanıma
temassız limit belirleme zahmetinden de kurtararak, işlemlerini hızlı bir açıldı.
şekilde gerçekleştirmelerini sağlayacağız” dedi. Bulut bilişimin avantajlarından fay-
Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Avşar Gürdal, şun- dalanmak isteyen işletmeler Cloud-
ları söyledi: “Ödemelerin güvenliğini sağlamak ve kart sahipleri için öde- works ile yenilikçi
me süreçlerini akıcı hale getirmek en büyük önceliğimiz.” bulut servislerine
tek bir çatı altın-
Pluxee Pazartesi Vestel dünyada dan erişebildikle-
ri gibi kendi bulut
kampanyaları 4. sırada sistemlerini ve
pazar yerlerini de
Serdar
kurabiliyor. Toraman
İnnova CEO’su
Serdar Toraman; “Platform aynı za-
manda İnnova’nın geniş bir yelpazede
her profilden kullanıcı için değer ya-
ratan, lider ve yenilikçi ürünlerine di-
Duygu Badem rekt ulaşım imkânı da sağlıyor” dedi.
Sinem Hekimoğlu Uylukçuoğlu
Sodexo’nun yeni markası Plu- Vestel, tasarımlarıyla dünyanın
xee Türkiye, çalışanların pazartesi en ünlü tasarım yarışmaları arasın- Sanal POS işlemleri de
günlerini keyifli kılmak amacıyla da gösterilen ‘Good Design Awards’
‘Pluxee Pazartesi’ konsepti altın- ve ‘IDA Awards’dan 2023’te toplam Akbank Mobil’de
da yemek ve gıdadan kültüre, he- 36 ödül aldı. Bu ödüllerle birlikte
diyeden sağlık ve mobiliteye uza- Vestel, IDA tüm zamanlar dünya
nan geniş bir yelpazede sunacağı sıralamasında 4’üncülüğe yükseldi.
yeni kampanyalarına başlıyor. Vestel Pazarlama Genel Müdürü
Pluxee Pazarlamadan Sorum- Duygu Badem Uylukçuoğlu şunla-
lu Genel Müdür Yardımcısı Sinem rı söyledi: “Vestel olarak teknoloji
Hekimoğlu; “Önümüzdeki süreçte üretirken Ar-Ge, inovasyon, yazı-
Bülent Burcu
yeni işbirlikleri gerçekleştirerek lım, donanım bileşenlerinin yanı
Oğuz Civelek Yüce
eğlence ve well-being kategorile- sıra tasarımı da önceliklerimizin
rinde de kullanıcılarımızın yaşam arasına alıyoruz. Tasarım sadece Akbank, Sanal POS ürünü ile KO-
kalitesini artırmaya yönelik proje- estetik bir unsur değil kullanıcı de- Bİ’lerin işlerine hız kazandırılırken;
lerle ön planda olmayı sürdürece- neyimini, ve ürünün kullanılabilirli- verimlilik ve kolaylık sağlanıyor. Ak-
ğiz” diye konuştu. ğini artıran önemli bir faktör.” banklı KOBİ’ler, aynı zamanda diğer
POS hizmetlerinden de kapsamlı bir
şekilde faydalanabiliyor.
Üreticilerin, akıllı üretime Akbank KOBİ Bankacılığı Genel
adım atmasına destek oluyor Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz, hedef-
lerinin dijital uygulamalarla KOBİ’lere
CLPA (CC-Link Partner Association), üreticilere her alanda güçlü çözümler sunmak
akıllı üretimin gereklilikleriyle uyumlu, sağlam ve olduğunu belirtti.
standartlaştırılmış bir iletişim teknolojisi sağlıyor, sa- Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital
nayi 4.0’a uyumlu ve dünya standartlarında akıllı üre- Önder Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Bur-
Şenol
time adım atmasına destek oluyor. cu Civelek Yüce, Akbank’ın dijitalleşme
Akıllı üretimin çeşitli sistem ve cihazların entegrasyonuna dayandığını yolculuğunda KOBİ’lere yönelik yeni
nesil ürün ve hizmetlerin hayata geçi-
söyleyen CLPA Türkiye Müdürü Önder Şenol; “CLPA imzalı teknolojileri-
miz, akıllı üretime geçmek isteyen üreticilerin yanında yer alıyor” dedi. rilmesinin önemini vurguladı.
Mart 2024 KobiEfor Dijital 9