Page 14 - Dijital KobiEfor Aralık 2022
P. 14

İMZAPOS, imzaPAY’ı duyurdu
              Global marka olma yolunda ilerliyor



           İMZAPOS Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, rakiplerini iyi analiz ederek daha
                gelişmiş bir servis modeli olan imzaPAY’ı piyasaya sürdüklerini söyledi.
          İlk aşamada 2000 kurumsal yapıda testleri yapılan imzaPAY’ın içeride pazar lideri,
                             yurtdışında ise global marka olması hedefleniyor.

            MZAPOS Yönetim Kurulu Başka-                                 yapımızı geliştirdik. Son kullanıcı de-
            nı Özkan Meraş, kurum için para                              neyimlerimizi tek bir noktaya odakla-
         İ transferi ve kullanımı, kolay işlem                           mayı başardık. Rakiplerimizin kurgu-
         menüsü ile birlikte 9 yeni ürün gelişti-                        su tek alanda yoğunlaşırken imzaPAY
         rerek imzaPAY’ı piyasaya sürdüklerini                           ile e-ticaret, e-ihracat, uluslararası
         belirtti. imzaPAY’ın gelişim sürecinde                          para transferi, e-dönüşüm hizmetle-
         yepyeni bir cüzdan deneyimini kazan-                            ri, banka bakiyem, android POS’u da
         dırmak adına harekete geçtiklerini                              kapsayan tek ekran oluşturduk. Yeni-
         aktaran Meraş, “4 yıldır sektördeki                             likçi servislerle imzaPAY rekabetten
         gelişmeleri yakından takip ediyoruz.                            sıyrılarak sektör lideri olacaktır.”
         Kullanım deneyimine dikkat ederek
         sektörün dışındaki sanayi şirketleriy-                            imzaPAY global marka
         le iş planları oluşturarak ilerledik. Ar-                         olacak
         Ge çalışmalarımız sonuçlarını verdi ve                            Orta vadede üye işyerlerinin gücü
         imzaPAY ile sanal cüzdanı hiç tanıma-                           ile yeni servislerin alışkanlık kazana-
                                              Özkan
         yan sektörlere kullanımı kolay ve iş-                           cağını öngören Meraş, aynı zaman-
                                              Meraş
         levi gelişmiş bir ürün ortaya çıkardık.                         da son 1.5 yıldır gelecekteki müşteri
         Sanal IBAN başta olmak üzere, 100  API setlerini yayımlayacağını söyleyen  gruplarını sınıflandıracakları bir ça-
         ülkeye uluslararası para transferi,  Meraş, çalışmalarına ilişkin; “Geliş- lışma içinde olduklarını ve 14 ile 18
         operatör bazlı TL yüklemeyle birlik- tirmiş olduğumuz e-ticaret altyapımız  yaş grubu üzerinde ürün servislerini
         te, fatura ödeme, SGK prim ödeme- bu alanı destekleyerek; katmadeğerli  test etmeye başladıklarını duyurdu.
         si, vergi ödemelerini kapsayan yeni  API servislerimiz ile C2C temelli çalı- Uzun vadede imzaPAY’ın global bir
         sekmelerimize yer vereceğiz” diye  şan üye işyerlerimize switch özelliğini  marka olma yolunda ilerleyeceğinin
         konuştu.                        kapsayan kurumsal çözümlerimizle  bilgisini veren Meraş, sanal IBAN ile
                                         üye işyerlerimize yeni bir deneyim  kurumsal ve bireyselde yeni bir ürün
            İlk aşamada 2000 kurumsal  kazandıracağız. Yurt dışında ise Al- servisi yayınlayacaklarının altını çizdi.
            müşteriyle başlıyor          manya, Hollanda ve Amerika’ya açtı-  Meraş şöyle devam etti: “Bunun
            imzaPAY, özellikle kurumsal ter- ğımız yeni ofislerimizde odak notamız  yanı sıra e-ticaret sistemlerimizde ve
         cihte önemli bir yol kat etmiş du- imzaPAY olacak. Cüzdan ve e-ticareti  hazır yapılarda QR ile ödeme alışkan-
         rumda. Meraş, kurumsal alandaki  kapsayan yeni teknolojilerle 2023’te  lığını yaymak için servislerimizi ya-
         başarılarının bireysel müşteriyi de  pazardaki yerimizi alacağız” açıkla- yınlayarak canlı olarak da test etmiş
         etkileyeceğini söyledi. Sektör ayrımı  masını yaptı.            olacağız. Para yükleme noktalarımı-
         olmaksızın 2000’e yakın üye işyerinde                           zın sayısının göz önünde olacağını
         çalışmaya başlayacaklarını kaydeden   Rakiplerini inceledi kendini  düşündüğümüz markalarımızla fark-
         Meraş, “Sanayileşmiş müşteri grup-  farklılaştırdı              lı bir deneyim alanlarını da yaratmış
         larımızda da B2B alanında tek oyun-  Sektörde rakiplerinin birçok ba- olacağız.  İMZAPOS, markamızın ge-
         cu olmak için özel olarak geliştirdiği- şarılı çalışması olmasına rağmen  liştirmiş olduğu başvuru servisimizle
         miz iş planlarımızla birçok sektörde  kendilerinin önemli bir boşluğu dol- birlikte bireysel ve kurumsal kulla-
         imzaPAY markasının öncü olacağı  durarak rekabette avantaj sağladığını  nıcıların herhangi çoklu bir ekranla
         inancındayız” dedi.             kaydeden Meraş, yürüttükleri stra- uğraşmak yerine, başvuru serüveni-
            Yurtiçinde ürünlerinin test edilece- tejiyi şöyle anlattı: “Rakiplerimizin  ni kısaltarak tüm kurumlara tek bir   Advertorial
         ğini ve e-ticaret yapılarını kapsayan QR  de göz ardı ettiği alanları yakından  ekran üzerinden erişim imkânı da
         ile ödeme ve marketplace kapsayan  çalışarak ve deneyimleyerek gateway  sağlıyoruz.”
         14 KobiEfor Dijital $UDOÜN
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19