Page 21 - Dijital KobiEfor-Eylül 2021
P. 21
Mastery and
Beyond...
Geleneksel dış kaynak kullanımı artık zamanımızın gerisinde kaldı.
Operasyonel süreçlerinizi düzenlemek sürekli değişen ve dönüşen dijital
dünyada çok daha kritik. Günümüz koşullarında sürdürülebilir bir büyüme
için teknolojiyle müşterileri “ustalıkla” bir araya getiren süreçlere ihtiyaç var.
CMC Türkiye olarak “CX Mastery” hizmetimizle işte tam bu noktada sektöre farklı bir soluk getiriyoruz.
Süreçlerinizi uçtan uca inceliyor, ihtiyaçlarınızı analiz ediyor ve robotik otomasyon destekli dijital
çözümlerimizle tüm operasyonel süreçlerinizi iyileştiriyoruz. Mevcut süreçlerinizin sıfırdan yapılandırılması
gerekiyorsa, Zero-Based Design danışmanlık hizmetimizle süreçlerinizi yeniden tasarlıyoruz.
CMC Türkiye ile CX Mastery Deneyimi
31 dilde %40'a İyileştirilen % 60'a
müşteri RPA ile varan süreçlerle varan
hizmetleri hatasız maliyet tam operasyonel
yönetimi işlem tasarrufu koordinasyon verimlilik
ur
ur
ct
ct
o
m
ke
y
cm
le
e
sales@cmcturkey.com
sa
s@
cm
s@
s@