Page 20 - Dijital KobiEfor-Eylül 2021
P. 20
CMC Türkiye, Avrupa pazarına yöneldi
+HGHI \×O VRQXQGD \]GH E\PH
CMC Türkiye’nin, M+Group ile birleşmesi ile Avrupa pazarına da yöneldiklerini
belirten CMC Türkiye COO’su (Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı)
Hakan Saran, yıl sonunda yüzde 25 büyümeyi hedeflediklerini söyledi.
üşterilerinin ihtiyaçlarını kazandırdığı tecrübelerle iş yapış
analiz ederek, robotik oto- modellerini ve teknoloji çözümlerini
Mmasyon destekli dijital çö- sürekli yenilediklerine değinen Sa-
zümlerle tüm operasyonel süreç- ran, “Sosyal medya üzerinden iş or-
lerini iyileştirdiklerini ifade eden taklarımızın müşterilerinden gelen
CMC Türkiye COO’su (Operasyon- iletilerde yapay zekayla duygu du-
lardan Sorumlu Genel Müdür Yar- rumlarını tahmin edebiliyoruz. Elde
dımcısı) Hakan Saran, BPO proje- ettiğimiz yüksek doğruluk oranıyla
lerinde ve tüm stratejik projelerde; olumsuz iletilere kısa sürede mü-
müşteri ve çalışan deneyimini iyi- dahale edilmesini sağlıyoruz” dedi.
leştirecek danışmanlık çözümle-
rini ve teknoloji ürünlerini birlikte Ar-Ge merkezinden evden
konumlandırdıklarını ifade etti. çalışmayı kolaylaştıracak
Hizmet verdikleri sektörlerin çözümler
başında yazılım, teknoloji, finans,
Hakan Saran, CMC Türkiye’nin
sigorta, sağlık, e-ticaret, lojistik,
2020 yılında M+Group ile birleşmesi
inşaat, otomotiv, turizm, medya, Hakan ile Avrupa pazarına da yöneldikle-
enerji ve telekomünikasyonun gel- Saran rini açıkladı: “Ar-Ge merkezimizin
diğini kaydeden Saran, çözümlerini
sunabilen profesyonel bir ekip ve özellikle evden çalışmayı kolaylaş-
şöyle sıraladı: “RPA çözümümüz
sektöre hakim, deneyimli bir yöne- tıracak yeni çözümleri var. Dijital-
‘Totti’, tekrar eden günlük manu- tim kadrosuna sahip olduklarının al- leşmeye çok önem veriyoruz. Bu
el işleri yapmak için kullanıcı ara- tını çizdi: “Operasyon gruplarımızda nedenle 2021 hedeflerimiz arasında
yüzünü kullanan ve kural tabanlı ağırlıklı olarak dış kaynak kullanımı oluşturduğumuz inovatif teknoloji
görevleri otomatikleştirebilen bir
yapıyoruz. İş ortağımız olarak gör- ürünlerimizle diğer hizmetlerimizi
yazılım. Tekrarlayan görevleri Totti
düğümüz müşterilerimizde ‘Smart en iyi şekilde harmanlayarak sun-
ile çok daha hızlı bir şekilde ger- Outsourcing’ yaklaşımımızla ko- mak ve uzman olduğumuz konular-
çekleştirirken hata payını en aza numlandırdığımız personelimiz hem da kurumlara danışmanlık vermek
indirebiliyoruz. ‘Allspace’ OmniC- CMC Türkiye’nin iş yapış yöntemleri- bulunuyor. Grup olarak gelirimizi
hannel Süreç Yönetimi ürünümüz,
ni ve kurum kültürünü hem de ken- geçen yıl yüzde 115 artırdık. 2021’in
çok kanallı yaklaşımları tercih eden
dilerini zaman içinde organik birer ilk döneminde 10 yeni markayla iş-
şirketlere merkezi bir yönetim çö- parçası olarak gördükleri iş ortağı birliği yaptık. Bu yıl sonunda enflas-
zümü sunarak marka sadakatini şirketimizin kurum kültürünü öğ- yon etkisi hariç yüzde 25 büyüme
ve müşteri memnuniyetini artırıyor. reniyor. Böylece farklı yaklaşımlarla bekliyoruz. Gelecek yıllarda yeni
Anlık ve detaylı raporlama imkanı,
deneyimlerini çeşitlendirebiliyorlar.” ülkelerde yapacağımız yatırımları-
kişiselleştirilebilen dashboard, tic-
Farklı sektörlerle çalışmanın mızla büyümeye devam edeceğiz.”
ket yönetimi ve temsilciler için kate-
gorik senaryoların hazırlanması gibi
artılarla süreçleri iyileştiriyor. Akıllı CMC hakkında;
Destek Ekranı ‘Smart Agent’ ile
müşteri temsilcisi deneyimini mak- İstanbul’da 2000’de kurulan met veriyor. CMC Türkiye kadro-
simize edip, operasyonel verimlilik CMC, 2020’de BPO, teknoloji sunda yaklaşık 6 bin kişi görev
ve iş kalitesinde artış sağlıyoruz.” ve danışmanlık şirketler grubu yapıyor. 14’ü banka olmak üzere
M+Group’un en büyük üyesi ola- 100’ün üzerinde şirketin iş ortağı
Farklı yaklaşımlarla rak yerini aldı. M+Group, Türkiye olan CMC, Türkiye genelinde İs-
deneyimler çeşitlendiriliyor ve Avrupa’daki 15 lokasyonda, tanbul, Malatya, Urfa, Rize, Bay-
Hakan Saran, teknolojiyi ve sü- 58 ülkedeki 260 kuruma 8 binin burt ve Van olmak üzere 6 lokas- Advertorial
reçleri bir arada en etkin şekilde üzerinde çalışanıyla 31 dilde hiz- yonda hizmet veriyor.