Page 83 - KobiEfor_Haziran_2020
P. 83
du. İstanbul, Ankara, İzmir ve Mersin’deki ofisleri alıp eve teslim ediyoruz. Müşterilerimiz MAPFRE
ve tecrübeli kadrosuyla tüm sigorta branşlarında Go uygulamamız üzerinden hasar süreçlerini onli-
faaliyet gösteriyor. Ayrıca UIB global hizmet ağı ve ne olarak yürütülebiliyor, sağlık poliçelerine ait an-
üyesi olduğumuz networkler aracılığıyla 120’den laşmalı/anlaşmasız kurumların faturalarını yükle-
fazla ülkede hizmet vermekteyiz. yerek geri ödeme işlemlerini başlatılabiliyor. Bu
Kurumsal firmalara özellikle reasürans know- süreçte acentelerimizin tüm iş süreçlerine 7/24 ko-
how'ının müşteriye avantaj sağlayabileceği altyapı laylıkla erişmesini sağlayan MAPFRE Sigorta Acen-
projelerinde, savunma, havacılık, enerji gibi alan- te Portalı’nı (MAP) aktif olarak kullanıyoruz. Destek
larda çeşitli hizmetler sunuyoruz. IBS olarak, dün- paketi kapsamında örneğin; Turkcell Akademi’nin
yanın en uzun asma köprüsü olan 1915 Çanakkale tüm eğitimlerini ücretsiz sunuyoruz. Ayrıca ele-
Köprüsü projesi ve 150 milyon yolcu kapasitesiyle menter branş komisyon ödemelerini haftalık ola-
dünyanın en büyük havalimanı olan İstanbul Hava- rak yapıyor, acentelerimiz ve çalışanlarının araçla-
limanı’nın sigortalanmasında eş broker olarak yer rını, Genel Servisler’de ücretsiz dezenfekte etme
aldık. Bu sayede sigorta bedeli itibarı ile Türki- ayrıcalığı sağlıyoruz.
ye’nin en büyük, teminat içeriği olarak ise en kap-
samlı poliçelerinden birinin tanzim sürecini yöne- AXA Sigorta’dan
terek havalimanı risklerinin sigortalanması konu- “Doktor Danışma Hattı” Hizmeti
sunda uzun yıllara dayanan tecrübemizi böylesi bir AXA Sigorta, “AXA Doktor Danışma Hattı” hizme-
projede ortaya koymak fırsatına sahip olduk. Önü- ti ile tüm sağlık sigortası müşteri-
müzdeki dönemde, Türk yatırımcısının olduğu her lerine hastaneye gitmeden sağlık-
yerde ve bu gibi majör projeler oldukça, yerel oyun- larıyla ilgili endişe ettikleri tüm
cu olarak bizler de yer almaya devam edeceğiz. Ya- konularda danışma imkânı sağlı-
tırımcılarımızın ve müşterilerimizin bu dönemdeki yor. 7/24 arayabilecekleri “Anında
olası maddi kayıplarını en aza indirmek için olası Doktora Sor”, randevu sistemi ile
analizleri gerçekleştirerek, tercih edilebilecek en Firuzan tüm branşlarda uzman doktorlara
İşçan
uygun çözümleri sunmaya çalışmaktayız. Bu dö- ulaşabilecekleri “Doktorla Görün-
nemde özellikle ihtiyaç duyulan ürünlerde biri siber tülü Görüş” ve her an doktora ya-
sigortalar oldu. Siber sigortalarla bu dönemde olu- zabilecekleri DoktorDerKi hizmetlerine ücretsiz
şabilecek riskler sigorta şirketleri tarafından telafi olarak erişim sağlanıyor. AXA Sigorta Satış ve Pa-
edilebiliyor.” zarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İş-
can, AXA Doktor Danışma Hattı ile sağlık sigortası
MAPFRE Sigorta’dan müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıracak bir uygu-
Uzaktan Hasar Hizmeti lamayı hayata geçirdiklerini söyledi.
MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlamadan So-
rumlu Genel Müdür Yardımcısı Cevdet Altuğ: Demir Sağlık’tan Demir Online Doktor
“Başta İspanya, Avrupa ve Amerika Demir Sağlık Genel Müdürü Viktor Hodara: “Bi-
olmak üzere dünya çapında sigor- reysel ve kurumsal müşterilerimi-
tacılık, reasürans, asistans ve fi- ze sağlık ve hayat sigortacılığı hiz-
nansal hizmetler alanlarında faali- meti veriyoruz. Butik ve ayrıcalıklı
yet gösteren MAPFRE’nin Türkiye sigorta hizmetlerimizle sigortalıla-
operasyonunu yönetiyoruz. Dünya rımızın yaşam kalitesini artırmayı
Cevdet
Altuğ genelinde 80 ülkede faaliyet göste- hedefliyoruz. Kısa ve uzun vadeli
ren MAPFRE, 34.000’den fazla çalı- Viktor hedefimizde denenmeyeni dene-
şanıyla, 26 milyon müşteriye hizmet veriyor. Hodara yen, yapılmayanı yapan şirket ol-
‘Kredi Kartlarına 1 Ay Erteleme Kampanyası’ ile mak ve sigortalılarımıza en iyi hiz-
Mayıs’ta anlaşmalı kredi kartı ile gerçekleştiren meti vermek bulunuyor.
müşterilerimizin ödemelerini 1 ay erteledik. Konut, Demir Online Doktor uygulamamızla sigortalıla-
Süper Kobim, ticari paket ve belirli segment kasko rımız hastaneye gitmeden, ister görüntülü ister
poliçelerine yönelik taksit sayılarını 11’e çıkardık. mesajlaşarak doktorlarla görüşebiliyor. İnternet
MAPFRE Özel ve Tamamlayıcı Sağlık Sigortaları’na erişimi olan her yerden alınabilen bu hizmette 6
sahip bireysel ve kurumsal sağlık sigortalılarımız acil tıp, 1 pratisyen hekim, 1 aile hekimi bulunuyor.
için COVID-19’u özel bir durum olarak ele almaya Ayrıca özel ve tamamlayıcı sağlık sigortası olan si-
ve tedaviyi karşılamaya karar verdik. Müşterileri- gortalılarımızın anlaşmalı olduğumuz pandemi
mizin evlerinden çıkmalarına gerek kalmadan ona- hastanelerinde Covid-19 tedavisinde ortaya çıkabi-
rım desteği alabilecekleri ‘Uzaktan Hasar Hizme- lecek fark ücretleri ve tedavi giderlerini geçici bir
ti’ni hayata geçirdik. Bu hizmetle müşterilerimizin süre ile jest ödemesi kapsamında değerlendirme
olası bir hasar durumunda araçlarını evden teslim kararı aldık.”
Haziran 2020 KobiEfor 83