Page 82 - KobiEfor_Haziran_2020
P. 82
S‹GORTA
rihi itibariyle durdurduk. Bu sürede ödenemeyen, tüm sistemlerimizi ofislerimizdeki rahatlık ve güven-
geciken prim borçları, tazminatın ödenmesine engel likle müşterilerimize eksiksiz hizmet sunmaya de-
olmuyor ve sigortalılarımızın hayat sigortası temi- vam ediyoruz. Hizmet sürekliliği bizim için oldukça
natlarını sağlamaya devam ediyoruz. Ebeveyn müş- önemli. Özellikle KOBİ’lerimizin pandemi sürecinden
terilerimizi düşünerek, İyi İhtimallerin Sigortası ürü- etkilenmemesi adına Ticari Alacak Sigortası’nda de-
nümüzde çocuk sağlığı danışmanlığı, pedagog/psi- ğişikliğe gidilmesi sektöre yeni bir dinamiklik getirdi.
kolog danışmanlığı gibi indirimli hizmetlerin yanı sı- Bu sayede, Ticari Alacak Sigortası’ndan daha fazla iş-
ra; uzaktan eğitim koçluğu ve uzaktan kariyer koçlu- letmenin yararlanabileceğini öngörüyoruz.
ğu hizmetlerinden faydalanmalarını sağlıyoruz. COVID-19’a yönelik tedavi masraflarının da özel
sağlık sigortaları tarafından kapsama alınmasıyla bu
Aksigorta’dan Aksağlık Mobil sigortanın önemini arttırarak yeniden rağbet görme-
Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen: “Aksigorta sini sağladı. Aynı zamanda işverenler çalışanları için
olarak, dijital altyapı yatırımlarımızın meyvesini bu yaptıracağı grup sağlık poliçeleri ile hem şirket bağ-
süreçte yediğimizi söyleyebilirim. lılığını arttıracak hem de çalışanına verdiği önemi
Yapay zekâ ve dijital dönüşüm yatı- göstermesi açısından olumlu bir adım olacağına ina-
rımlarımızla bu yeni sürece kolaylık- nıyoruz. Bu dönemde ön plana çıkacağını düşündü-
la adapte olduk. Üç farklı segmentte ğümüz bir başka ürün ise; Fatura Koruma Sigortası.
oluşturduğumuz acente destek pa- Senetli taksitli ürün alışverişlerinin fatura ödemele-
ketini hayata geçirdik. Müşterileri- rini garanti altına alan Fatura Güvence Sigortası ile
Uğur
Gülen miz için devreye aldığımız ilk uygula- perakende ve hizmet sektörüne canlılık getirerek
ma, acil tıbbi yardım hizmetleri oldu. hem işverene hem de müşterilerine çok önemli gü-
Müşterilerimiz, aradıklarında doktorlarımız ve sağlık vence seçenekleri sunmaktadır.“
personelimiz tarafından, rahatsızlıklarına ilişkin ola-
rak bilgi ve yönlendirme alabiliyorlar. Ankara Sigorta’dan ANKARAVAN
Aksağlık mobil uygulamamızda gerçekleştirdi- Ankara Sigorta Genel Müdürü R. Vefa Murteza:
ğimiz güncellemelerle müşterilerimiz, anlaşmalı “Ankara Sigorta, sektörün en köklü şirketlerinden bi-
kurumlarda yaptığı muayenelerde provizyon aşa- ridir. 1936’da kurulan ve kurulduğu
malarını uygulama üzerinden takip edebiliyorlar. ilk günden bugüne yüzde yüz yerli
Hasar süreçlerimizde; oto ve oto dışı ekspertiz ça- sermayeli bir şirkettir. 120’nin üze-
lışmalarını uzaktan yapacak şekilde organize ede- rinde çalışanı, 6 bölge müdürlüğü, 2
rek online ekspertiz programı başlattık. Whatsapp temsilcilikle faaliyetlerini sürdürü-
üzerinden eş zamanlı paylaşım ve evrak temini, ge- yor. Ankara Sigorta Polis Bakım ve
rek görülen hallerde video ile uzaktan ekspertiz R. Vefa Yardım Sandığı (Polsan) bağlı ortak-
yöntemleri sunuyoruz. ‘Kapıdan al, Kapıya teslim Murteza lığı olup, emniyet teş-
et’ uygulamayla hasar gören araç sahiplerine üc- kilatının desteğine sa-
retsiz vale ve çekici hizmeti sunuyor, gerekli servis hip bir şirkettir. Yıl sonunda 1200 acen-
bakım ve onarımı sağlıyoruz. Sağlık çalışanlarımı- teye ulaşmayı hedefliyoruz. Acente sa-
za yüzde 15 indirim uygulaması başlattık. Ödeme- yımızın artışıyla prim üretimimiz de ar-
lerini gerçekleştirmekte zorlanan müşterilerimiz tacak. 2020’de hem teknik kâr elde et-
için de 1 ay taksit erteleme imkânı sunuyoruz.” mek, hem de bilanço kârını 2019’a gö-
re 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz. Öz-
Sigorta Cini’nden KOBİ’lere gürlüğünden vazgeçemeyen tüm karavan severlerin
ücretsiz danışmanlık ve yerinde hizmet uzunca bir dönemdir beklediği trafik poliçesindeki
Sigorta Cini Genel Müdürü Erdem Aydınlı: “175 iyileştirmeyi gerçekleştirdik. ANKARAVAN diye ad-
yıllık köklü bir şirket olan Hollandalı NN Group ça- landırdığımız ürünümüzle karavan trafik sigortala-
tısı altında 2013’te kurulan Sigorta rında yüzde 60 oranında indirim yapıyoruz.”
Cini, Türkiye’nin ilk perakende si-
gorta mağaza zinciridir. Sigorta “Türk yatırımcısının yanındayız”
Cini ailesi bugün Türkiye’nin 18 IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği Genel Mü-
farklı ilinde 36 mağazasıyla müşte- dürü Murat Çiftçi: “Türkiye’nin ön-
rilerine a’dan z’ye sigorta konu- de gelen sigorta ve reasürans bro-
Erdem
Aydınlı sunda hizmet veriyor. Sigorta Cini kerlik şirketlerinden biri olan IBS
şimdiye kadar olduğu gibi 2020 ve Sigorta ve Reasürans Brokerliği
sonrasında da müşteri odaklı çok çalışacak, özel- (UIB Turkey) 1997’de faaliyetlerine
likle odağımızda olan KOBİ’lere ücretsiz danışman- başladı ve Londra’da ileri gelen
lık ve yerinde hizmet vermeye devam edeceğiz. Hız- çok tecrübeli bir Lloyd’s brokeri Murat
lıca hayata geçirdiğimiz evden çalışma iş modelinde olan UIB ile 2002’de ortaklık kur- Çiftçi
82 KobiEfor Haziran 2020