Page 88 - KobiEfor_Mayis_2018
P. 88

AJANS




                                                                               Uluslararas› iflbirli¤i
                                                                               yaparak veya yat›r›m
                                                                               alarak 2020’de
                                                                               Avrupa’ya aç›lmay›
                                                                               hedeflediklerini
                                                                               söyleyen Boomerang
                                                                               Ajans Baflkan›
                                                                               Ça¤›l Yüzer,
                                                                               “KOB‹’lere ve
                                                                               markalaflma
                                                                               sürecindekilere
                                                                               pazarlama
                                                                               bütçelerini ve
                                                                               kampanyalar›n›
                                                                               flekillendirirken
                                                                               kesinlikle dijitalin
                                                                               rüzgar›n› arkalar›na
            n Röportaj: Deniz YANIKTAfi                             Ça¤›l Yüzer  almalar›n› tavsiye
                                                                               ediyoruz” diyor.

                             “Yat›r›m›n geri dönüflü” odakl› dijital ajans;

                            Boomerang, 2020’de




               Avrupa’dan dünyaya aç›lacak


          F        arkl› sektörlerde faaliyet gösteren ulusal ve  her birimiz kendi alan›nda oldukça tecrübeli ve


                   global birçok markaya “yat›r›m›n geri dönü-
                                                           sektörle ilgili heyecan duyan isimlerdik. Belki de
                   flü” odakl› 360 derece dijital pazarlama hiz-
                                                           Boomerang’› Boomerang yapan en önemli etken de
                                                           budur. ‹laçtan turizme, e¤lenceden otomotive bir-
                   metleri sunan dijital ajans Boomerang ‹s-
                   tanbul, butik bir ajans. Boomerang ‹stanbul,
           çal›flt›¤› markalara sosyal medya ve mobil pazarlama  çok farkl› sektörlerden; ulusal ve global markala-
                                                           r›n temsilcisiyiz. Günümüz itibariyle 14 markan›n
           (sosyal medya pazarlama, sosyal medya reklamlar›,  dijital ajans› olman›n keyfini yafl›yoruz. Bayer, Delo-
           mobil pazarlama ve sertifikal› Adwords dan›flmanl›-  itte, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors gibi global
           ¤›-SEM), yaz›l›m ve tasar›m (konsept ve tasar›m, ge-  markalar›n yan›nda, küçük ve orta ölçekli markala-
           lifltirme ve kodlama, test ve dokümantasyon, enteg-  ra da hizmet veriyoruz” diye anlat›yor.
           rasyon ve yay›nlama) hizmetlerini sunuyor.         Boomerang ile “yat›r›m›n geri dönüflü”: Ça¤›l Yü-
              Boomerang Ajans Baflkan› Ça¤›l Yüzer, 2010 y›-  zer, ajans›n ad›n› Boomerang seçmelerinin nedenini
           l›ndan itibaren sürekli büyümeyi hedeflediklerini  ise flöyle aktar›yor: “Boomerang, Avustralya yerlile-
           belirterek, “Y›l sonunda bakt›¤›m›zda hep büyüdü-  rince avlanmak için veya silah olarak kullan›lan, ileri
           ¤ümüzü gördük. Bu bizim bir sonraki y›la haz›rla-  do¤ru f›rlat›l›nca geri gelen e¤ri bir araç. Bizim de
           n›rken tak›m olarak daha flevkle çal›flmam›z› sa¤la-  akl›m›za yat›r›m›n geri dönüflünü anlatacak bu isim
           d›. Sektörde birincilik veya ikincilik bizim için önem-  geldi. Sonuçta iletiflim; marka gücünü ve imaj›n› güç-
           li de¤il, önemli olan ne kadar kaliteli ve sürdürüle-  lendiren ve geri dönüflü olan bir yat›r›md›r.”
           bilir ifl yapt›¤›m›z. Elbette Boomerang’›n güçlü iflbir-  Boomerang’›n “butik” bir ajans oldu¤unu vurgu-
           liklerine imza atmas› bizi sevindirir” diyor.   layan Ça¤›l Yüzer, amatör bir ruhla profesyonel ifl-
              Ça¤›l Yüzer, “Boomerang 2010 y›l›nda 2 orta¤›m  ler ürettiklerini ifade ediyor: “Amatör ruhumuzu ilk
           ile birlikte kurdu¤umuz bir ajans. Daha öncesinde  kuruldu¤umuz gündeki heyecan›m›zla sürdürür-

           88 KobiEfor May›s 2018
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93