Page 88 - KobiEfor_Mayis_2018
P. 88
AJANS
Uluslararas› iflbirli¤i
yaparak veya yat›r›m
alarak 2020’de
Avrupa’ya aç›lmay›
hedeflediklerini
söyleyen Boomerang
Ajans Baflkan›
Ça¤›l Yüzer,
“KOB‹’lere ve
markalaflma
sürecindekilere
pazarlama
bütçelerini ve
kampanyalar›n›
flekillendirirken
kesinlikle dijitalin
rüzgar›n› arkalar›na
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi Ça¤›l Yüzer almalar›n› tavsiye
ediyoruz” diyor.
“Yat›r›m›n geri dönüflü” odakl› dijital ajans;
Boomerang, 2020’de
Avrupa’dan dünyaya aç›lacak
F arkl› sektörlerde faaliyet gösteren ulusal ve her birimiz kendi alan›nda oldukça tecrübeli ve
global birçok markaya “yat›r›m›n geri dönü-
sektörle ilgili heyecan duyan isimlerdik. Belki de
flü” odakl› 360 derece dijital pazarlama hiz-
Boomerang’› Boomerang yapan en önemli etken de
budur. ‹laçtan turizme, e¤lenceden otomotive bir-
metleri sunan dijital ajans Boomerang ‹s-
tanbul, butik bir ajans. Boomerang ‹stanbul,
çal›flt›¤› markalara sosyal medya ve mobil pazarlama çok farkl› sektörlerden; ulusal ve global markala-
r›n temsilcisiyiz. Günümüz itibariyle 14 markan›n
(sosyal medya pazarlama, sosyal medya reklamlar›, dijital ajans› olman›n keyfini yafl›yoruz. Bayer, Delo-
mobil pazarlama ve sertifikal› Adwords dan›flmanl›- itte, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors gibi global
¤›-SEM), yaz›l›m ve tasar›m (konsept ve tasar›m, ge- markalar›n yan›nda, küçük ve orta ölçekli markala-
lifltirme ve kodlama, test ve dokümantasyon, enteg- ra da hizmet veriyoruz” diye anlat›yor.
rasyon ve yay›nlama) hizmetlerini sunuyor. Boomerang ile “yat›r›m›n geri dönüflü”: Ça¤›l Yü-
Boomerang Ajans Baflkan› Ça¤›l Yüzer, 2010 y›- zer, ajans›n ad›n› Boomerang seçmelerinin nedenini
l›ndan itibaren sürekli büyümeyi hedeflediklerini ise flöyle aktar›yor: “Boomerang, Avustralya yerlile-
belirterek, “Y›l sonunda bakt›¤›m›zda hep büyüdü- rince avlanmak için veya silah olarak kullan›lan, ileri
¤ümüzü gördük. Bu bizim bir sonraki y›la haz›rla- do¤ru f›rlat›l›nca geri gelen e¤ri bir araç. Bizim de
n›rken tak›m olarak daha flevkle çal›flmam›z› sa¤la- akl›m›za yat›r›m›n geri dönüflünü anlatacak bu isim
d›. Sektörde birincilik veya ikincilik bizim için önem- geldi. Sonuçta iletiflim; marka gücünü ve imaj›n› güç-
li de¤il, önemli olan ne kadar kaliteli ve sürdürüle- lendiren ve geri dönüflü olan bir yat›r›md›r.”
bilir ifl yapt›¤›m›z. Elbette Boomerang’›n güçlü iflbir- Boomerang’›n “butik” bir ajans oldu¤unu vurgu-
liklerine imza atmas› bizi sevindirir” diyor. layan Ça¤›l Yüzer, amatör bir ruhla profesyonel ifl-
Ça¤›l Yüzer, “Boomerang 2010 y›l›nda 2 orta¤›m ler ürettiklerini ifade ediyor: “Amatör ruhumuzu ilk
ile birlikte kurdu¤umuz bir ajans. Daha öncesinde kuruldu¤umuz gündeki heyecan›m›zla sürdürür-
88 KobiEfor May›s 2018