Page 60 - KobiEfor_Ocak_2018
P. 60

AJANS



                                     Feveran ‹letiflim’in mottosu;

           “‹letiflim markalar›n ölçüsüdür”




                                                                          Yeni nesil iletiflim
                                                                          ajans› Feveran ‹letiflim,
                                                                          2018’de daha da
                                                                          büyüyecek.
                                                                          Feveran ‹letiflim’in
                                                                          Kurucu Ortaklar›;
                                                                          Tülin Çeneli Dönmez
                                                                          ve Ali Kahraman,
                                                                          KOB‹’lere müjde
                                                                          veriyor: “2018’de dijital
                                                                          dünyada hayata
                                                                          geçirece¤imiz proje ile
                                                                          art›k KOB‹’ler uygun
                                                                          bütçelerle; içerik
                                                                          gelifltirme, sosyal medya
                                                                          ve bas›n iletiflimi gibi
                                                                          hizmetlere çok daha
                                                                          kolay ulaflabilecekler.”
                                                                 Tülin
                  Ali                                            Çeneli
             Kahraman                                            Dönmez
                                                                         n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
        Ü         nlü Filozof Phatagros’un “‹nsan her fleyin  pa Teknoloji Grubu ve bünyesindeki Gençpa Tekno-
                  ölçüsüdür” sözünü an›msatan  Feveran
                                                          loji, Gepasite, iFocus flirketleri, Türkkep, ESTA
                                                          Construction, Eskiflehir Ticaret Odas› (ETO), Toksöz
                  ‹letiflim Kurucu Orta¤› Tülin Çeneli Dön-
                  mez, “‹letiflim markalar›n ölçüsüdür”
                                                          Grup, Hasano¤lu ‹nflaat, Okkalar ‹nflaat, Kelefl ‹n-
                  mottosuyla yola ç›kan Feveran ‹letiflim’in,
                                                          ganize Sanayi Bölgesi (EOSB), Startsub, SBS Tur-
                  15 y›l› aflk›n deneyime sahip iletiflim pro-  flaat, ‹TÜ Ar› Teknokent, Eskiflehir Sanayi Odas› Or-
          fesyonelleri taraf›ndan kuruldu¤unu söylüyor.   key ve markalar› Bee’o ve Bee&You, fieffaf Aparey
            Yeni nesil iletiflim ajans› olan Feveran, PR (halk-  ve markas› Orthero, AKBA Teknoloji, ‹SK‹D, Berlitz
          la iliflkiler), dijital, etkinlik ve kreatif alanlarda hiz-  Dil Okullar› gibi marka ve kurumlar›n yer ald›¤›n›
          met sunuyor. Dönmez, ‘iletiflim’in giderek daha kar-  aç›kl›yor.
          mafl›klaflt›¤›n›, gürültülü ortamda verilen mesajla-  Hep çok keyif ald›klar› markalarla çal›flma ve gü-
          r›n duyulmas›n›n da her geçen gün zorlaflt›¤›n› be-  zel projeler üretme f›rsat› bulduklar›n› vurgulayan
          lirtiyor: “Feveran’›n hedefinde sesinizi hedef kitleni-  Dönmez, ajans marka aras›nda karfl›l›kl› frekans›
          ze en do¤ru tonda, biçimde ve do¤ru zamanda du-  yakalaman›n ve ayn› dili konuflman›n oldukça
          yurmak var. ‹letiflimde deneyimin önemine inanan  önemli oldu¤una inand›klar›n› paylafl›yor: “Bizim
          ajans›m›z, bu nedenle hiyerarflik ekiplerle de¤il,  için hiçbir zaman bütçe önemli olmad›, olmayacak
          farkl› alanlarda deneyimli profesyonellerden oluflan  da. fiimdiye dek cirosu milyar TL’leri bulan birçok
          bir dan›flman kadrosuyla hizmet veriyor.”        marka ve kurumla da çal›flt›k yeni giriflimci ya da
            Feveran ‹letiflim, 100 markaya hizmet veriyor:  iletiflim çal›flmalar›na yeni bafllayan, bütçeleri s›n›r-
          2016 y›l›n›n ilk iletiflim ajans›; Feveran ‹letiflim’in  l› pekçok KOB‹’yle de... Onlar büyürken onlar›n ya-
          kuruldu¤u günden bu yana yaklafl›k 100 markaya   n›nda olmak ve beraber büyümek bizim için en bü-
          hizmet verdi¤i bilgisini paylaflan Dönmez, bunlar  yük motivasyon kayna¤›. Özünde ifl ortaklar›m›z› se-
          aras›nda;  Corendon Turizm Grubu ve bünyesinde  çerken ilk bakt›¤›m›z; birlikte bir baflar› hikayesi ya-
          bulunan Corendon Havayollar› ile Corendon Otelle-  z›p yazamayaca¤›m›z oluyor. Bu nedenle bizim için
          ri,  Beyçelik Holding ve markas› Warmhaus, Genç-  en önemlisi; ifl orta¤›m›zla ayn› inanca sahip olma-
          60 KobiEfor Ocak 2018
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65