Page 61 - KobiEfor_Nisan_2017
P. 61
2017 hedefimiz; güçlü ifl ortakl›klar›
Piar ‹letiflim Ajans Efl Baflka- çeflitli hizmetler sunmay› he-
Berke
n› Berke Oran, 2017 y›l›nda iki defliyoruz. Bu amaçla Türki- Oran
aflamal› bir hedefleri oldu¤unu ye’nin ilk online PR ma¤azas›
aç›kl›yor: www.piardijital.com’u 1 Ocak
“Birinci hedefimiz Türkiye 2017 itibar›yla açt›k. Art›k KOB‹
ekonomisinin lokomotifi olan ve startup firmalar tek t›kla is-
KOB‹ ve yeni giriflimleri destek- tedi¤i hizmeti kredi kart›na 9
lemek amac›yla bu pazara hitap taksitle alma imkan›na kavufltu.
eden paket çözümler gelifltir- Bu hizmet sayesinde iletiflim
mek, sunmak. Burada çok ciddi hizmetleri art›k ulafl›lamaz ve
bir aç›k oldu¤unu görüyoruz. pahal› hizmetler olmaktan ç›kt›.
Özellikle KOB‹’lerin tan›t›m ihti- Piar ‹letiflim olarak hedefimiz
yaçlar› en az büyük markalar ise yine uzman oldu¤umuz tek-
kadar çok ancak pazarlama ala- noloji segmentindeki firmalara Rakamsal bazda bakarsak
n›na yapt›klar› yat›r›m çok s›n›r- uzman seviyesinde hizmet sun- son 3 y›lda üst üste yüzde 50 bü-
l› kal›yor. Ajans olarak önce KO- mak ve her bir markada verdi¤i- yümeyi baflard›k ve 2017 hedefi-
B‹’leri bu alanda e¤itmek ve ta- miz hizmet kalemlerini art›rarak miz güçlü ifl ortakl›klar› ile Bili-
n›t›m ihtiyaçlar›nda onlara özel derinleflmek ve tabii ki müflteri- flim 500’de yer alan birçok fir-
paketler gelifltirerek bu alanda lerimiz için vazgeçilmez olmak. maya hizmetlerimizi sunmak.”
do¤ru kanallarla ulaflmalar›n› sa¤lamak oldu¤unu yenilikçi bir bak›fl aç›s›yla harmanlayan online ma-
aç›kl›yor. Selin Bat› Oran; “PR sektörü önemli bir ¤azan›n, bas›n iletifliminden kurumsal kimlik tasa-
dönüflümden geçiyor ve bu dönüflüme ayak uydur- r›m›na dek startup ve KOB‹’lerin tüm ihtiyaçlar›n›
mak için özellikle bas›n iletifliminde birlikte proje- kapsad›¤›n› söylüyor: “Tüm iletiflim kanallar›nda
ler üreterek uzun vadeli sürdürülebilir ve güvenilir profesyonel ve etkili bir flekilde temsil edilmelerini
iliflkiler kurmak gerekti¤ine inan›yoruz. Piar Dijital sa¤layacak hizmetler, farkl› paket alternatifleriyle
ile özellikle startup ve KOB‹’ler için PR hizmetini sunuluyor. Arzu eden kurumlar kendilerine özel ta-
ulafl›labilir k›lmak amac›yla bu misyonu üstlendik. sarlanm›fl paketler de yaratabiliyor.”
Kaliteli bir PR hizmeti almak herkesin hakk› ve biz- Piar Dijital’in sundu¤u hizmetler aras›nda bas›n
ler de sektördeki bu a盤› görüp, ihtiyaca yönelik iletiflimi, medya takibi, blog içerik dan›flmanl›¤›, fa-
esnek paketler gelifltirdik. Tüm firmalar›n bu hiz- aliyet raporu, stratejik marka konumland›rma ve
metlerden faydalanmas›n› ve birlikte bu platformu dan›flmanl›k, logo tasar›m›, web sitesi tasar›m›, ku-
daha da zenginlefltirmeyi arzu ediyoruz” diye konu- rumsal kimlik tasar›m›, profesyonel foto¤raf çeki-
fluyor. mi ve video prodüksiyon hizmetleri bulunuyor. Bu
Online ma¤azan›n startup ve KOB‹’lerin bütçele- temel hizmetlerin yan› s›ra flirketler, Piar Dijital
rine uygun bir flekilde bu hizmetlerden faydalan- iletiflim dan›flmanlar›na platform üzerinden ulafla-
malar›n› amaçlad›¤›n› vurgulayan Selin Bat› Oran, rak tüm ihtiyaçlar› ile ilgili bilgi alabiliyor.
Piar Dijital ile flirketlerin online ma¤azadan al›flve- Selin Bat› Oran, konusunda uzman ulusal ve
rifl yapar gibi kredi kart› ile hizmet sat›n alabildi¤i- uluslararas› deneyime sahip profesyonel ekibiyle
ni aktar›yor. hizmet veren Piar Dijital’in geleneksel PR anlay›-
Selin Bat› Oran, geleneksel iletiflim disiplinini fl›n› de¤ifltirmeyi hedefledi¤ini dile getiriyor: “Piar
Dijital, 2014 y›l›ndan bugüne 360 derece pazarla-
ma iletiflimi hizmetleri sunan Piar ‹letiflim taraf›n-
dan KOB‹, giriflimci veya yeni kurulan ‘startup’la-
r›n bütçelerine uygun ve kaliteli iletiflim dan›fl-
manl›¤› hizmeti almalar›na destek olmak amac›y-
la hayata geçirildi. Piar Dijital müflterilerine, fark-
l› hizmet paketlerinden bütçelerine en uygun ola-
n› seçerek ihtiyaçlar›na göre medyada daha görü-
nür olma veya sosyal medya, video prodüksiyon,
web sitesi tasar›m› ve di¤er hizmetlerden yarar-
lanma f›rsat› sunuyor.”
Nisan 2017 KobiEfor 61