Page 59 - KobiEfor_Nisan_2017
P. 59

Kolay ‹K Kurucu Orta¤› Efecan Erdur:

              “Hedefimiz, dijitalleflen KOB‹’lerin



                             iflini kolaylaflt›rmak!”




            3.2 milyon KOB‹'nin büyüyen Türki-  Efecan               mi. Hâlâ personel özlük dosyas› tut-
          ye ekonomisinin en önemli yap› tafl› ol-  Erdur             mayan ya da tutan ama do¤ru ve dü-
          du¤una dikkat çeken Kolay ‹K Kurucu                        zenli bir flekilde bu süreci yürüteme-
          Orta¤› Efecan Erdur, “Kolay ‹K olarak;                     yen pek çok flirket var. Kolay ‹K, bu-
          ak›ll›, kolay, ekonomik, eriflilebilir, gü-                 nun gibi birçok süreci çözen bir sis-
          venilir ve ulafl›labilir bir çözüm yarat-                   tem sunuyor. Üstelik hem verimli hem
          mak üzere ç›kt›¤›m›z yolda hedefimiz,                      de ekonomik bir çözüm. fiirketlerin
          dijitalleflen KOB‹'lerin iflini kolaylaflt›r-                 Kolay ‹K’y› kullanmak için yat›r›m yap-
          mak. Türkiye’nin ilk bulut tabanl› insan                   mas› gerekmiyor. Çal›flan say›s›na gö-
          kaynaklar› (‹K) ve personel yönetim                        re belirlenen ayl›k ücret karfl›l›¤›nda,
          sistemi Kolay ‹K, bulut üzerinde çal›-                     sisteme kay›t olduklar› andan itibaren
          flan bir sistem olarak insan kaynaklar›                     kullanmaya bafllayabiliyor. fiu an sis-
          alan›nda çal›flanlar›n ifl yükünü en aza indirerek,  temde kay›tl› 6 binden fazla flirketin 60 binin üze-
          katma de¤erli ifllere odaklanmas›na olanak tan›yor.  rinde çal›flan bulunuyor.
          Personel yönetimine dair tüm süreçleri dijitalleflti-  KOB‹’lerin hayat›n› kolaylaflt›racak çözümler
          rerek tek çat› alt›ndan yürütülmesini sa¤l›yor, ve-  gelifltiriliyor: Efecan Erdur, flunlar› söyledi: “Kolay
          rimlili¤i art›r›yor, hatalar› azalt›yor. ‹zinler, e¤itim-  ‹K olarak hedefimiz, flirketlerin ‹K ve personel yö-
          ler, bordro, yemek kart› yönetimi, harcamalar, zim-  netimine dair ifl yükünü en aza indirmek. Bu an-
          met ve özlük bilgileri, performans yönetimi gibi bir-  lamda ‹K ekiplerinin ihtiyaç duydu¤u veri ve hiz-
          çok konuda çözümler sunuyor. Ayl›k 49 TL’den bafl-  metlere tek t›kla ulafl›lmas›n› sa¤lamak amac›yla
          layan uygun fiyatl› paket seçenekleriyle flirket bütçe-  sundu¤umuz çözümleri gelifltirmeye, yeni iflbirlik-
          si için ekstra yük oluflturmuyor, KOB‹’lerin dijitallefl-  leri üzerinde çal›flmaya devam ediyoruz. K›sa bir
          mesine ekonomik olarak katk›da bulunuyor” dedi.  süre önce, yemek kart› entegrasyonunu tamamla-
            Hâlâ personel özlük dosyas› tutmayan pek çok  d›k. ‹lk uygulamay› Multinet Up ile birlikte yapt›k.
          flirket var: Türkiye’de faaliyet gösteren flirketlerin  Art›k kullan›c›lar›m›z›n tümü, yemek kart› ifllemle-
          yüzde 90’dan fazlas›n›n KOB‹ oldu¤unu düflünür-  rini Kolay ‹K arayüzünden kolayca gerçeklefltirebi-
          sek, KOB‹’lerin dijitalleflmesi, ülke ekonomisinin  liyor. Yaklafl›k 10 saniyede yemek kart› listesine
          istikrar kazanmas›n› sa¤layacak. Dijitalleflmenin  ulafl›p her türlü ifllemi yapabiliyorlar. Yemek kart›
          en önemli bileflenlerinden biri de personel yöneti-  kullanmayan flirketler de uygulama üzerinden yeni
                                                          baflvuruda bulunabiliyor, aktif olarak kulland›klar›
           KOB‹’ler neden Kolay ‹K’y› kullanmal›?         tüm yemek kartlar›n› görüntüleyebiliyor. Yemek
                                                          kartlar›na ait isim, numara ve bakiyeleri kontrol
           l Ekonomik ve verimli bir çözüm sunuyor.
                                                          edebiliyor. Sistem üzerinden kart yükleme ifllemle-
           l Yeni yat›r›m yapmay› gerektirmiyor.
                                                          rini kolayca yap›p, ifle yeni bafllayanlar için kart ta-
           l fiirketler hemen kullanmaya bafllayabiliyor.
           l Facebook, Twitter gibi sosyal a¤lar› kullanan  lebi ve iflten ayr›lanlar içinse kart iptallerini otoma-
                                                          tik talep oluflturarak Kolay ‹K portal› üzerinden
             herkes, sistemi kolayl›kla yönetebiliyor.
                                                          gerçeklefltirebiliyor.
           l Personel yönetimine dair her fley tek bir
                                                            Di¤er taraftan bir bankayla üzerinde çal›flt›¤›m›z
             sistem üzerinden yürütülebiliyor.
                                                          entegrasyonda maafl ödemelerini Kolay ‹K arayü-
           l ‹nternet eriflimi olan her yerden ve her
             cihazdan flirket bilgilerine eriflilebiliyor.  zünden yapmaya odakland›k. Ayr›ca ‹K sektörünün
                                                          gündeminde s›cak bir yere sahip olan bireysel
           l Veriler, dünya çap›nda kabul görmüfl güvenli
                                                          emeklilik sistemine otomatik kat›l›m da Kolay ‹K’da
             sistemlerle korunuyor.
                                                          yay›na geçti. Böylece çal›flanlar›n BES kat›l›m oran-
           l Uzun ve yorucu raporlama süreçleri sona
                                                          lar› görüntülenip güncellenebiliyor, çal›flanlardan
             eriyor.
           l Hata yapma riski ortadan kalk›yor.           gelen iptal talepleri kolayca iflleme al›nabiliyor ve
                                                          tek t›kla tüm bu bilgileri içeren detayl› bir rapora
           l ‹K çal›flanlar›n›n katma de¤erli ifllere
                                                          ulafl›labiliyor.”
             odaklanmas›na olanak tan›yor.
                                                            www.kolayik.com
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64