Page 54 - KobiEfor_Mart_2017
P. 54

UZMAN



                                          “Marka flehirlerimiz artmal›d›r”


                                      ‹stanbul







           Buket Emino¤lu
           Pilavc›
           KalDer Yönetim Kurulu
           Baflkan›


           Mükemmellik
           kültürünü
           gelifltirmifl ve                    e¤iflen dünyan›n yeni düze-
           güçlü marka alg›s›       D        ninde evrensel olman›n ar-
           yaratabilmifl olmak                t›k bir gereklilik oldu¤unu
                                             görüyoruz. Niteli¤imizi bu
           tüm kurum ve              düzeye yükseltti¤imizde; o zaman
           kurulufllar›n oldu¤u       ülkemizin yaflam kalitesine ve reka-
           gibi elbette              bet gücüne katk› yapabiliriz.
           flehirlerin de hedefi      Mükemmellik kültürünü gelifltirmifl
                                     ve güçlü marka alg›s› yaratabilmifl
           olmal›d›r.
                                     olmak tüm kurum ve kurulufllar›n                            Eskiflehir
           Önemli olan
                                     oldu¤u gibi elbette flehirlerin de he-
           geçmifline sahip           defi olmal›d›r.
           ç›k›p bilinçli bir        Yenidünya düzeninde, bir ülkenin    ‹zmir
           çal›flma ile onu           kaç tane marka flehri oldu¤u son de-
           de¤erli k›lan             rece önemli bir hale geldi. Hatta ge-
                                     lecekte flehirlerin ülkelerden daha
           özellikleri evrensel
                                     da öne ç›kt›¤›n› öngören futüristik
           kriterler düzeyine
                                     yaklafl›mlar var.
           yükselten,                E¤er güçlü ve farkl›laflm›fl bileflenle-
           yenileflimle               rin kitleye do¤ru sunumu ile elde
           sürdürülebilir            edilen de¤er alg›s›; marka olmak ise
           yaflam kalitesi            konu marka flehir olunca; çok daha
                                     genifl ve farkl› derinlikte bileflenlerin
           sunan “marka
                                     sunumundan bahsediyor olaca¤›z.    yer edinmifl, büyümüfl, geliflmifl, za-
           flehirlerimiz”in                                              man›n gerekliliklerine göre dönüfl-
                                     Konumuz ço¤u yüzy›llara dayal› geç-
           artmas›d›r.               miflleriyle insanl›k tarihinde kendine  müfl, sonucunda da kendi hikayesini
                                                                        yazm›fl flehirler. Ve kendine has
                                                                        enerjileri olan yarat›c›l›¤›, dinamizmi
                                                                        art›ran, farkl›laflan iflaretleriyle in-
                                                                        sanlar› kendine çeken flehirler.
                                                                        Önemli olan geçmifline sahip ç›k›p
                                                                        bilinçli bir çal›flma ile onu de¤erli k›-
                                                                        lan özellikleri evrensel kriterler dü-
                                                                        zeyine yükselten, yenileflimle sürdü-
                                                                        rülebilir yaflam kalitesi sunan “mar-
                                                                        ka flehirlerimiz”in artmas›d›r.
                                                               Antalya  KalDer olarak de¤erlerimizi paylafl-
                                                                        maya devam edece¤iz.

           54 KobiEfor Mart 2017
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59