Page 73 - KobiEfor_Kasim_2017
P. 73

sek performansl› NATIVE yay›n yap›yoruz.”
              Onur Dedeli, öne ç›kan reklam modelleri hakk›n-
           da flu bilgileri paylafl›yor: “Interstitial: Sayfa geçifl-
           lerinde data hedeflemeli reklam gösterimi. Görün-
           tülenebilirlik, sayfalar aras› geçifllerde kullan›c›la-
           ra direkt olarak reklam›n›z›n gösterimi sa¤lan›r.
           Bilinçli t›klama, reklam gösterimi, mevcut site ya-
           p›s› içerisindeki sayfalar üzerinde gerçeklefltirilir
           ve bannerlar›n›z içeri¤i maskelemez. Do¤ru Kulla-
           n›c›, sisteme entegre edilmifl DMP’ler (Data Mana-
           gement Platform) üzerinden kampanyan›za uygun
           kullan›c›lar› segmente edebilir, kitlenizi diledi¤iniz  Onur Dedeli, göreceli bir kavram oldu¤una
                                                              dikkat çekerek, “Marka; benzerlerinden ay›rt etmeye
           mecra ve kategoride hedefleyebilirsiniz.
                                                                        yarayan bir simgedir” diyor.
              Inslider: Mouse duyarl› reklam modelidir. ‹çerik
           hedeflemesi kullan›larak hedef kitleye uygun kulla-  yal medya ansiklopedisi oldu¤unu, ifl ortaklar›na
           n›c›lara arka mesaj› ulaflt›r›l›r. Mouse-over hareket-  kaliteli ve zengin içerik sa¤lan›rken kullan›c› dostu
           lenen model sayesinde marka reklam› ile gerçekten  Native Reklam Modelleri ile marka mesaj› iletildi-
           ilgilenen kullan›c› yakalanm›fl olur. Maximum yay›n  ¤ini anlat›yor. Dedeli, yay›n hayat›na Eylül 2016’da
           performans› hedeflenir. Yay›n, premium yay›nc› liste-  bafllam›fl Vikilist’in ayl›k 3.000.000 site trafi¤i bu-
           sinde Web+Mobil olarak gerçeklefltirilir.        lundu¤unu kaydediyor.
              Scroll: Detay sayfas› içerisinde yüzde 100 görü-  Müflteriyle ayn› dili konuflmak, baflar›y› artt›r›r:
           nürlükle sunulan reklam modelidir. ‹çerik hedefle-  Dedeli, öncelikle yap›lacak kampanyan›n hedef kitle-
           mesi kullan›larak hedef kitleye uygun kullan›c›lara  sine uygun olmas›n›n baflar› için çok önemli bir etken
           marka mesaj› ulaflt›r›l›r. Detay metni içerisinde  oldu¤una dikkat çekiyor: “Kampanyan›n hedefleri
           scroll modeli sayesinde marka reklam› ile yüzde  do¤rultusunda ölçümlenerek yap›lan ifller de¤erlen-
           100 görünürlükle gösterilmifl olur. Maximum yay›n  dirilebilir. Marka bilinilirlili¤i veya sat›fl için yap›lan
           performans› hedeflenir. Yay›n, premium yay›nc› lis-  her kampanya birbirini tetikleyecektir. Müflteri  ile
           tesinde Web+Mobil olarak gerçeklefltirilir.      ayn› dili konuflmam›z da baflar›y› artt›r›c› bir etken-
              Flipboard: Detay görsel haber içerisinde yüzde  dir. Müflteri taraf›ndaki eksiklikleri, bizi do¤ru yön-
           100 görünürlükle sunulan reklam modelidir. ‹çerik  lendirmesi ve bunu tüm samimiyeti ile bizimle pay-
           hedeflemesi kullan›larak hedef kitleye uygun kul-  lafl›yor olabilmesi baflar›l› ifller ç›karabilmemiz ad›-
           lan›c›lara marka mesaj› ulaflt›r›l›r. Detaydaki gör-  na çok önemli. Öncelikle buna önem vermekteyiz.
           sel haber içerisinde flipboard modeli sayesinde  Bizim için önemli olan baflar›l› ifller ç›karabilmek.”
           marka reklam› ile yüzde 100 görünürlükle gösteril-  ‹letiflimi bir bütün olarak gören Dedeli, global ve
           mifl olur. Maximum yay›n performans› hedeflenir.  yerel tüm ajanslar ile uyum içinde çal›flt›klar›n› ve
           Yay›n, premium yay›nc› listesinde Web+Mobil ola-  entegre iletiflim için ajans hizmetlerinin bir çat› al-
           rak gerçeklefltirilir.”                          t›nda olmas›n›n iflin operasyonu aç›s›ndan çok bü-
              Onur Dedeli,  Western Kentucy University-VR  yük bir avantaj sa¤lad›¤›n› söylüyor.
           Projesi’nden de sözediyor: “Sanal gerçeklik proje-  Sektörün gidecek daha çok yolu var: Onur Dedeli,
           leri ile markan›z›n pazarlama stratejisine yeni bir  sektöre iliflkin ise flu de¤erlendirmeyi yap›yor: “Glo-
           soluk getirin. 360° videolar ile kullan›c›lara inovatif  bal pazarlara bakt›¤›m›zda sektörün gidecek daha
           yollarla ulafl›n. VR film çekimleri ve çekim sonras›  çok yolu var. Tüm dünya flirketleri markalaflmaya ve
           proje deste¤i veriyoruz.” Dedeli, yeni nesil sosyal  iletiflime daha çok önem vererek bu ba¤lamdaki yat›-
           içerik platformu Vikilist’in ise genifl tabanl› bir sos-  r›mlar›n› artt›rmaktalar. Biz de özellikle müflteri fay-
                                                           das›n› göz önünde bulundurarak verdi¤imiz hizmet-
                                                           lerle markan›n bilinirlili¤i ve sat›fl hedeflerine ulafl-
                                                           mas›nda en büyük deste¤i sa¤lamak için çal›fl›yoruz.”
                                                              Onur Dedeli, KOB‹’lere, markalaflmak ve büyü-
                                                           mek isteyen iflletmelere ise flunlar› öneriyor: “KO-
                                                           B‹’ler aç›s›ndan mutlaka markalaflmaya ve iletifli-
                                                           me önem verilmelidir. Art›k günümüzde ürünü na-
                                                           s›l üretti¤inden çok, nas›l satt›¤›n ve bunu sürdürü-
                                                           lebilir hale getirme rekabeti var. Müflteri odakl› ve
                                                           marka için do¤ru stratejileri üretebilecek bilgi ve
                                                           deneyime sahip ajanslar› tercih etmelidirler.”
                                                                                       Kas›m 2017 KobiEfor 73
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78