Page 85 - KobiEfor_Agustos_2016
P. 85

LOJ‹ST‹K



          DHL Freight Türkiye, Bursa flubesini açt›                                               Selçuk
                                                                                                Boztepe
            DHL’in Avrupa, Ba¤›ms›z Dev-  hizmet vermek” dedi.
          letler Toplulu¤u, Kuzey Afrika ve  Boztepe, flunlar› söyledi: “He-
          Ortado¤u’da kara tafl›mac›l›¤› or-  defimiz, A’dan Z’ye tüm lojistik
          ganizatörlü¤ünü yürüten DHL     ihtiyaçlar›n› tek elden karfl›laya-
          Freight Türkiye, ‹stanbul, Ankara  rak müflterilerimizin maliyet ve
          ve ‹zmir’den sonra Türkiye’deki  zaman yönetimini üstlenmek.
          dördüncü flubesini Bursa’da açt›.  DHL Freight Türkiye’nin co¤rafi
            DHL Freight Güneydo¤u Avru-   olarak, yurtiçindeki sürdürülebi-
          pa Bölge Direktörü Selçuk Boz-  lir büyümesi ve yat›r›mlar› devam
          tepe, “Güney Marmara, Türki-    edecek. ‹stanbul, Ankara ve ‹zmir
          ye’nin üretim üssü. Amac›m›z,   flubelerimize ek olarak, Bur-
          ekonomi için büyük bir katmade-  sa’daki yeni flubemiz, Manisa’da-  t›m flubemizle hizmetlerimiz
          ¤er yaratan Bursa’n›n ihtiyaçlar›-  ki depomuz ve yaz dönemi itiba-  farkl› lokasyonlardaki geniflle-
          na odaklanarak bu do¤rultuda    riyle Düzce’deki domestik da¤›-  memiz ile devam edecek.”

         ‹DO, Eskiflehir ve Topçular Feribotlar›’nda sürpriz yenilikler

                                                   ‹DO, Eskihisar-Topçular seferlerinde ücretsiz aç›k büfe
                                                 hizmeti ve çocuk oyun alanlar› gibi yenilik sa¤lad›. Feribotla-
                                                 r›n›n bir mola merkezi olmas›n› hedefleyen ‹DO’nun sundu¤u
                                                 hizmet aras›nda; s›cak yemeklerin yan›s›ra havuçlu kek, Su-
                                                 surluk tostu gibi yiyecekler de bulunuyor. Seferlerinde birçok
                                                 ünlü markan›n çeflitli organizasyonlar düzenlemesine imkan
                                                 tan›yan ‹DO, ayr›ca y›l boyunca birçok ünlü markaya evsahip-
                                                 li¤i yaparak müflterilerine farkl› sürprizler sunacak.


          GEFCO Türkiye’den                               Fleetcorp,
          depo yat›r›m›                                   pazar pay›n› büyütecek

            Avrupa’da motosiklet sektörünün servis sa¤lay›-                           Operasyonel filo
          c›lar› aras›nda yeralan GEFCO, Yamaha Motor için                          kiralama sektörünün
          ihtiyaca yönelik hizmet sunmaya haz›rlan›yor. 1 Ha-                       toplam aktif büyüklü-
          ziran 2016 tarihinden itibaren Yamaha’ya verdi¤i ye-                      ¤ü 16.8 milyar lira.
          dek parça depo hizmetini, alan ve raf yat›r›mlar› ile                     Ayn› zamanda sektö-
          iki kat›na ç›karan Gefco tüm operasyonu, Yamaha’ya                        rün son 10 y›l içinde
          özel gelifltirilen bir IT program› ile yapacak.                            ortalama yüzde 18,
            GEFCO Türkiye Sat›fl ve Pazarlama Direktörü                              sadece 2015 y›l›nda
          Serkan Çelik, “2 tekerlekliler Türkiye’de öncelik  ise yüzde 12 büyüdü¤ü belirtiliyor.
          verdi¤imiz sektörlerin bafl›nda geliyor. Bu nedenle  Sektörde 4 bine ulaflan kurumsal müflterisine
          Yamaha Motor’la imzalad›¤›m›z anlaflmadan büyük  uzun dönem operasyonel araç kiralama hizmeti
          heyecan duyuyoruz. Amac›m›z müflterilerimizin ihti-  veren Fleetcorp gerçeklefltirece¤i yeni araç kon-
          yaçlar›na yönelik özel olarak gelifltirilmifl hizmetlere  tratlama hacmiyle filosunu büyüterek pazar pay›n›
          a¤›rl›k verebilmek. Bu proje sayesinde Yamaha Mo-  art›rmay› hedefliyor.
          tor ile olan iflbirli¤imizin artarak devam edece¤ine  Fleetcorp CEO’su Dr. Barbaros Ç›tmac›, yüzde
          inan›yorum” diye konufltu.                       8’lik pazar pay› ile operasyonel filo kiralamada ilk
                                                          5’in içinde yer ald›klar›n› belirtti: “Filomuza geçti¤i-
                                                          miz y›l 8 bin 400 araç ekledik, ayn› flekilde yine 2015
                                                          y›l› içinde ciromuzu 471 milyon TL’ye yükseltmifl bu-
                                                          lunuyoruz. 2016 y›l›nda ise hedefimiz çok daha bü-
                                                          yük. 11 bin yeni araç kontratlayarak filo büyüklü¤ü-
                                                          müzü 23 bine ulaflt›rmay› hedefliyoruz. Ciromuzu da
                                                          600 milyon TL’ye ulaflt›rmay› planl›yoruz.”
                                                                                   A€ustos 2016 KobiEfor 83
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90