Page 93 - KobiEfor_Nisan_2016
P. 93
2016’da yüzde 20 büyüyecek
Kuruluflundan bu yana müflteri odakl› hizmet an-
lay›fl› ile müflterilerine de¤er yaratarak küresel bir
lojistik flirket olma vizyonuna sa¤lam ad›mlarla iler-
leyen OMSAN, 2016 y›l›n› yaklafl›k yüzde 20’lik bir bü-
yüme ile tamamlamay› hedefliyor.
OMSAN Lojistik Genel Müdürü Osman Küçüker-
tan, “OMSAN, müflterilerinin de¤iflen ihtiyaçlar›na
h›zl› uyum sa¤layabilmek için yeni depo yat›r›mlar›
yapmay› ve mevcut depolar›nda kullan›lan ekipman-
lar› modernlefltirmeyi hedeflemektedir” diyor. Sür-
dürülebilir büyümeyi esas alan OMSAN; denizyolu ve
demiryolu tafl›malar›n›n portföyündeki a¤›rl›¤›n› ar- Osman
t›rmay›, gemi, lokomotif ve müflterilerinin sektörleri- Küçükertan
ne özel vagon yat›r›mlar›yla intermodal tafl›mac›l›¤›n
avantajlar›n› kullanarak, Anadolu’nun her köflesinde- çükertan, “Ayr›ca sözkonusu Rapor, Türkiye’de lo-
ki müflterilerini Avrupa’n›n tamam›na en rekabetçi jistik sektöründe, Küresel Raporlama Giriflimi
koflullarda ulaflt›rmay› amaçl›yor. Yap›lanma hedef- (GRI)–G4 ilkelerine göre haz›rlanm›fl ilk Sürdürüle-
lerini bölgesel dinamikleri gözönünde tutarak belir- bilirlik Raporu olma özelli¤ini tafl›maktad›r. Bugün
leyen OMSAN, Malatya’da yeni bir bölge müdürlü¤ü sektöründe en yüksek marka de¤erine ulaflm›fl
kurmak amac›yla çal›flmalar›n› sürdürüyor. Küçüker- olan OMSAN’›n baflar›lar› birçok önemli ödülle tes-
tan, Türkiye’de, Orta ve Do¤u Avrupa’da sinerji yara- cil edilmifltir” bilgisini veriyor.
t›labilecek flirket sat›nalma/stratejik ortakl›klar ku-
rulmas› konusuna da ilgi duyduklar›n›n alt›n› çiziyor. OMSAN’›n tescilli baflar›lar›
2016 y›l›nda OMSAN, 21.’si düzenlenen Uluslara-
OMSAN’n›n marka de¤eri art›yor ras› Brandon Hall Group Excellence in Technology
Osman Küçükertan, OMSAN’›n lojistik sektörün- Ödülleri’nde “Ö¤renim ve Geliflimde Mükemmellik”
deki marka de¤eri en yüksek flirket oldu¤unu söy- kategorisinde 2012 y›l›nda sektöre kazand›rd›¤›
lüyor: “OMSAN’›n marka de¤eri, dünyan›n önde ge- “Emniyetli ve Ekonomik Sürüfl Simülatörü” ile
len marka de¤erlendirme flirketlerinden biri olan Bronz ödülün sahibi oldu.
Brand Finance taraf›ndan gerçeklefltirilen ‘Türki- Türkiye’nin en büyük insan kaynaklar› site-
ye’nin En De¤erli Markalar›-2015’ araflt›rmas› so- lerinden Kariyer.Net taraf›ndan her y›l düzenli ola-
nuçlar›yla da tescillenmifltir. Bu araflt›rma sonuç- rak verilmekte olan ‹nsana Sayg› Ödülleri kapsa-
lar›na göre OMSAN, Türkiye’nin en de¤erli lojistik m›nda dördüncü kez ‹nsana Sayg› Ödülü ald›.
markas› seçilerek, bir kez daha listeye lojistik sek- 2015 y›l›nda ise OMSAN; Avrupa’n›n en prestijli ifl
töründen giren en de¤erli marka olmufltur. OM- dünyas› ödüllerinden biri olan European Business
SAN’›n yüksek marka de¤erinin temelinde sürdü- Awards Yar›flmas›’nda Ulusal fiampiyon seçildi.
rülebilirlik yaklafl›m› yeralmaktad›r. OMSAN, 2015 Emniyetli ve Ekonomik Sürüfl Simülatörü’nün
y›l›nda yay›nlad›¤› Sürdürülebilirlik Raporu’nda, lo- çevresel katk›lar› sebebiyle Fransa merkezli Ot-
jistik sektörü için örnek teflkil eden bu yaklafl›m› bir herways Management & Consulting Association
‘Sürdürülebilirlik Modeli’ haline getirerek kamuoyu taraf›ndan düzenlenen bir organizasyonda, ulusla-
ile paylaflm›flt›r. Sürdürülebilirlik konusuna yönelik raras› düzeyde sayg›n bir çevre ödülü olan The Gre-
OMSAN’›n bütünsel bak›fl›n› esas alan bu model, 7 en Era Award Ödülü’nü almaya hak kazand›. OM-
stratejik temadan oluflmaktad›r: Sürdürülebilir fi- SAN, bu ödülü kazanan ilk ve tek Türk lojistik fir-
nansal büyüme, müflteri odakl›l›k, operasyonel mas› oldu.
mükemmellik, inovasyon, paydafllarla iyi iliflkiler, Avrupa’n›n en prestijli lojistik ödüllerinden biri
çevre yönetimi ve OMSAN DNA’s›.” olarak kabul edilen European Supply Chain Excel-
OMSAN DNA’s› OMSAN’› rakiplerinden ay›ran ve lence Awards Yar›flmas›’nda, tek Türk finalist oldu.
kopyalanmas› oldukça zor olan temel yetkinlikleri Araçlar› güvenli flekilde kullanmalar›, çal›flm›fl ol-
içeriyor. Küçükertan, uluslararas› ve ulusal arena- duklar› flirketlere ve meslek kurallar›na ba¤l›l›k gös-
da al›nan ödüllerin, ‘OMSAN Sürdürülebilirlik Mo- termek suretiyle lojistik sektörünün onurunu yücelt-
deli’nin ola¤anüstü ifl sonuçlar›na ulaflmada olduk- meleri ve imaj›n› güçlendirmeleri sebebiyle 14 OM-
ça etkili oldu¤unu ortaya koydu¤unu belirtiyor. Kü- SAN Sürücüsü, IRU Onur Niflan›’na lay›k görüldü.
Nisan 2016 KobiEfor 93